07-12-2018, 17:11 PM
Ahah.
Ei mõista tänapäeva keelt ja kombeid, ei mõista...
Ei mõista tänapäeva keelt ja kombeid, ei mõista...
(07-12-2018, 17:27 PM)Marko Kirjutas: Küllap hakatakse neid roboteid millalgi mitte ainult kolkima, aga ka varastama. Küllap on seal palju realiseeritavat kraami sees. On vaid aja küsimus, kuna jälitussüsteeme õpitakse kahjutuks tegema.
(07-12-2018, 09:07 AM)alfredo Kirjutas: Olles nende kulgurite ukerdamist juba pikemat aega pealt näinud, siis on tekkinud mõned mõtted.
Loogiline, et sellises vormis ja kujul ei hakka nad väljakuulutatud eesmärgiga kunagi toimetama. Praegune disain ja funksionaalsus ja kogu muu lugu sinna juurde on allpoole igasugu mõistlikku taset.
Pigem on selle aretustöö näol tegemist kellegi jaoks mingit sorti äriga. Kinni maksab selle lõbu ilmselt selline kaader, kellel pole oma seisva rahaga midagi targemat teha. Või siis teab täpselt, mida selle rahhi eest tellib.
Kogu selle pusimise kõrvalsaaduseks on mingit sorti spetsiifline kogemus ja tarkvaraline pagas, mis kunagi mõnele suurkorbile või riigile hea raha eest maha õnnestub ärida. Kes siis saaks välja töötada päriselus vastupidava ja kaasliiklejatele ohtliku või vähemohtlikuma toote. Lõplik või vähemalt edasiarendatud rakendus ei pruugi üldse olla seotud pakkide laiali kandmisega. Võimalik on nad näiteks tänavatele korda tagama saata( futuramas ju oli nii : ).
Või siis demonstrantide laialiajamiseks panna kaasa pisut skungi eritist. Tuleviku kasutusvõimalused on piiramatud. Pigem siiski rahvastiku kontrollimiseks, mitte üksikisiku hüvanguks. Seal peal on ju niisamagi sada kaamerat, millega on piisava huvi korral reaalajas võimalik ringi vaadata. Ja kui neid aparaate igal ajahetkel tänavatel kasvõi lihtlabaste spioon-pakirobotitena miljoneid toimetaks...Vaevalt, et UMK(uus maailma kord) sellise magusa võimaluse kasutamata jätab.
(07-12-2018, 22:43 PM)alfredo Kirjutas: Kui nüüd teemakohaselt edasi arutleda, siis õnnestus täna näha ühe vana bemmi katusele upitatud led-bari. Silma järgi hinnates oma meeter lai ja 10-12cm kõrge. Peale selle, et kogu asi tekitab korraliku tuuletakistuse, ei oska isegi pakkuda varianti, mis oludes seda tavaelus vaja võiks minna ja lõpuks tekib kuritahtlik küsimus - kas sellise valgusvõimekuse lisamine sõidukale üldsegi keelatud pole?
(06-12-2018, 09:39 AM)MeelisV Kirjutas: Kui paljud teist oleks teed andnud selles olukorras ?
http://m.kasulik.delfi.ee/article.php?id=84667797
(12-12-2018, 14:22 PM)h2rra Kirjutas: Lõunaosariigi häälekandjast... Lugege kommentaarid kah läbi, siis mõistate, millised ajupestud meie kõrval elavad ja hingavad.
https://tartu.postimees.ee/6475146/autok...viinud-ema
Parimat h2rra
(13-12-2018, 09:15 AM)olli Kirjutas:(12-12-2018, 14:22 PM)h2rra Kirjutas: Lõunaosariigi häälekandjast... Lugege kommentaarid kah läbi, siis mõistate, millised ajupestud meie kõrval elavad ja hingavad.
https://tartu.postimees.ee/6475146/autok...viinud-ema
Parimat h2rra
Ei tea keda täpselt ksf. ajupestuteks nimetab, aga mu meelest kivi selgelt autokooli kapsaaeda. Tegu mul kodu juures oleva tänavaga, olukord igapäevane, võib öeldagi, et täiesti tavaline. Mõned tähelepanekud:
- skeemi mõõtkava on väga palju moonutatud. Reaalsuses mahub kahe ülekäigu raja vahelisele alale üle 10 sõiduauto. Skeemi järgi justkui ainult 4.
- tänav on oluliselt pikem kui skeemilt tundub ja autod pargivad tavaliselt pigem üsna väiksel osal sellest. Suure tõenäosusega pidi vastu tulev auto näha olema enne kui veokas vastassuunda läks.
- 99% veokajuhtidest saab seal ilma probleemideta hakkama ja ruumi jagub kõigile.
- sõiduõpetaja, kes pöördub tööpostil olles kaasliikleja poole "kas sa oled loll", "kust load ostsid" jne, ei ole professionaalne. Selles, et ta õpilane manöövri ajal peaaegu seisva auto ära mõlkis, ei ole küll antud proua süüdi.
- õpetaja sõnul sõiduõppe veokas 12,5 meetrit tule taevas appi!
- ise sellise suuvärgiga süüdistada teisi ebaviisakuses ja selles, et ei andnud vastassuunas olevale veokale eesõigust??
- selliseid olukordi juhtub suure auto roolis hoolimata sellest kui kõik osapooled isegi hoolsad on. Mu meelest väga OK et õpilane satub sinna kogenud juhi järelvalve all. Aga kui too niimoodi üle reageerib, selle asemel et näidata kuidas olukord professionaalselt lahendada...
Tsitaat:Indrek Valvas üks päev tagasi
Olin selle sõiduauto nr. 2 roolis ja sõidan sama teed igapäevaselt. Seal on kitsas tõesti. Aga ma nagu päriselt ei saanud aru minu ees sõitva autojuhi mõtlemisest. Kiirused on seal väikesed, tuleb suur auto vastu, tuleb läbi lasta. Ma jätsin pika vahemaa, et eesoleval nr. 1 sõiduautol oleks võimalik tagurdades olukord lahendada. Täiesti arusaamatu olukord. 20 m tagurdamist oleks minu arvates olukorra lahendanud. Me seisime seal ikka jupp aega, kuni sõiduõpetaja kannatus katkes. Ma ei tea mida ta seal ütles, aga olukorda arvestades võis ka krõbedamaid sõnu tulla ja mis seal salata, minuarvates ka täiesti õigustatult. Suur veoauto, algaja juht roolis, vähemalt kolm autot tema taga. Mina ootan kaugemal ja sõiduato lihtsalt seisab. Päris tihti on soov, et kaasliiklejad oskaksid kaks kolm sammu ette näha, oleks liiklus palju ohutum ja sujuvam.
VASTA
161 14 Raporteeri
- Indrek Valvas üks päev tagasi
Veoauto oli juba ammu enne möödasõitu alustanud ja pool maast vastassuunas läbinud, kui autoga nr 1 jalaka tänavale suundusime. Mina pidasin kinni ja ei saanud aru miks auto nr 1 edasi sõidab ja liikluse lihtsalt kinni paneb. Peast käis läbi mõte "mida ta teeb" ja nii me seal seisime.
92 6 Raporteeri
- Indrek Valvas üks päev tagasi
Väike täpsustus, jalaka tänava poolt keerasime ikka sepa tänavale.