Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
No täna tundub et elektriautod tulevad ja sellega kaasnevad keelud vanadele kütustele siis kah. Kui 2020 lubavad autotootjad uusi autosid ja 2020 lubavad saksa ülikoolid uusi akusid mis täna on 4x parema mahtuvusega kui liithium ainult kehvema vastupidavusega aga see eest ei sütti ise. Arendatakse meie(EU)raha eest mitmes ülikoolis paraleerselt. Ja kuidas käib autode hinna kujundus EL abil siis on varsti elektriauto ostmine odavam.
Postitused: 1,792
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Mõistan meie skepsist, herr võsa.
Huvitav seetõttu, et üpris avalikult lubatakse füüsikaseadusi kuidagi väänama hakata ja seda on ju alati tore jälgida, isegi kui hästi sellisesse võimalusse ei usu. Oma lubaduste ellusäädmiseks peavad nad peale ülimadalaks lihvitud õhutakistuse veel mingi täiesti teist masti kaardi varrukast välja tõmbama....
Kogu lugupidamise juures meie oma ja isetehtud asjade vastu....kuulad selle jubeduse(nobe) aretaja jutu kuku raadio saates ära ja saad kohe aru, et inimesi on igasuguseid. Ka isesuguseid, omamoodi, kiiksuga jne.
Ei usu iial, et sellise raha eest keegi seda imeasja massiliselt vajaks. Jalakäimise ja lennukiga lendamise vahepeal on veel kümneid variante, mida kasutada. Juba täna saadaval isegi. Aga elab-näeb, neid ka ju kohe-kohe lubati suuremas koguses tootma hakata. Eks ta ole pigem järjekordne näide kellegi teise raha põletamise arvelt oma päevade sisustamiseks, kui tänapäeval kombeks. Ei kiida otseselt heaks, ega pane pahaks ja ehk sest pusimisest settib mõni kasulik kõrvalprodukt aja jooksul välja.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Algsele küsimusele vastates: lähema 10 a jooksul kindlasti mitte.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Siinse foorumi kontekstis saab olema üks õnnis päev, mil hiinlased hammustavad läbi, et tuleb toota õiglase hinnaga retrofititavaid elektrifitseerimise komplekte. Saaks isegi päris mitu naljakat vana junntükki igapäevatarbeks tänavale tuua.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(07-01-2019, 11:41 AM)taavi Kirjutas: (07-01-2019, 09:40 AM)DevilDeVille Kirjutas: Siinse foorumi kontekstis saab olema üks õnnis päev, mil hiinlased hammustavad läbi, et tuleb toota õiglase hinnaga retrofititavaid elektrifitseerimise komplekte. Saaks isegi päris mitu naljakat vana junntükki igapäevatarbeks tänavale tuua.
juba olemas: https://www.ebay.com/itm/144V-Complete-E...2343601294
Paraku on see ju sisuliselt sama saast, mis kunagi pobinaadile vahele aretati. Ootaks ikkagi nelja (vaeselajal kahe) rattasisese mootoriga satse. Komplektis pärisakudega.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
EL kavalpead tegid reegli ringi juba aga varem oli seadus nii et kui 30km saab elektri jõul sõita siis elektriauto täna peab co 50g/100km olema (pistik hübriidide jaoks) Selliseid rummumootorid on "alis" müügis ja firmad kah olemas kes sulle seda raha eest paigaldavad ja paberid korda ajavad(100% elektriliseks siis)
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Rummumootor ei ole kuigi otstarbekas. Nimelt auto rattad pöörlevad nõnda aeglaselt, et see pole päris optimaalne elektrimootori jaoks. Nii madalate pööretega piisava võimsuse saavutamiseks kulub palju rohkem vaske kui tehes 5x kiiremate pööretega mootor. See omakorda viiks rataste massi väga suureks, mis annab juba sõiduomadustele tuntava põntsu. On nähtud ka variante, kus mootor vedrutab küll rattaga kaasa, aga ühendub rattaga läbi ülekande. Näiteks Tallinna tudengivormel või siis isegi paljud hiina jalgratta rummumootorid, kus sees on planetaarülekanne. Siis tuleb ratta mass kokkuvõttes väiksem, aga vana auto ümberehituse jaoks oleks see variant palju kallim kui kasutades originaal ülekande osi. Eespool viidatud $3k komplekt on üsna fekaal tõesti muidu - eks saad seda, mille eest maksad.
Postitused: 203
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
(07-01-2019, 09:40 AM)DevilDeVille Kirjutas: Siinse foorumi kontekstis saab olema üks õnnis päev, mil hiinlased hammustavad läbi, et tuleb toota õiglase hinnaga retrofititavaid elektrifitseerimise komplekte. Saaks isegi päris mitu naljakat vana junntükki igapäevatarbeks tänavale tuua.
No miskit juba pakutakse ka:
http://www.evwest.com/catalog/index.php?cPath=40
Jah pole just päris Hiina ja hind tundub pigem ebaõiglane. Aga nagu näha, siis lõpphinnast umbes poole moodustavad akud ja need võid ka ise otse hiinamaalt tellida ja on ikkagi suht kallid. Esialgu retrofittimine nagu väga ei isuta.
When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
Keskkonnaministeerium teatab et selle aasta kolmandas kvartalis taastatakse elektriautode ostu toetuspakett (toetuspaketi maht pole veel täpselt teada) mis katkes 2014 aasta suvel suvel raha lõppemisega nn ELMO programmis. Tookord maksis riik kinni 50 protsenti elektriauto hinnast ja niimoodi osteti aastatel 2011-2014 650 elektriautot.Kahjuks uus toetusmeede ei laiene eraisikutele vaid firmad saavad selle eest endale soodsalt elektriautosid osta.Minu arust on see absurd kuubis sest ettevõtted jõuavad niigi praegusel majandusbuumi ajal neid elektriautosid osta olenemeta hinnast. Küll oleks elektriauto ostutoetusi ikka rohkem vaja eraisikutele kellele muidu võibki jääda elektriauto kättesaamatuks unistuseks oma kõrge hinna tõttu. Teine võimalus on muidugi teha endale mingi X. firma ja selle kaudu see soodne elektriauto ikka kätte saada.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
22-02-2019, 18:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2019, 19:00 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(22-02-2019, 18:01 PM)E303 Kirjutas: Minu arust on see absurd kuubis sest ettevõtted jõuavad niigi praegusel majandusbuumi ajal neid elektriautosid osta olenemeta hinnast. Küll oleks elektriauto ostutoetusi ikka rohkem vaja eraisikutele kellele muidu võibki jääda elektriauto kättesaamatuks unistuseks oma kõrge hinna tõttu.
Mina ei saa tõttöelda aru, miks on eraisikul elektriautot / toetust vaja? Jätame emotsionaalsed aspektid (sh igasugused pseudo-kodanikuõigused) heaga kõrvale!
Kui meede on suunatud kaubikutega linnavahel kola tassivatele ettevõtetele, siis polegi ehk kõige halvem mõte - küllap näeks siis neid elektrikaid ka liikluses, mitte ainult (KOV) hoonete kõrval lumehanges seismas.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Sõjardid panid Haamer.net oksjonile kerge-keskmise küljepauguga Imevi. Vast hind ei lähegi KIT`ist kõrgemaks.