(Täitev)ametniku olemuse lahkamine (poolitus teemast: Tehniline ülevaatus)
#41

(08-01-2019, 00:56 AM)viplala Kirjutas:  Vaja oleks kindlustusseltsidel välja tulla uue tootega, nimelt trahvikindlustus. Maksad kuus oma summa ära nagu autokindlustuse puhul ja ükskõik mis trahv selga lajatatakse, taob kindlustus selle kinni.
Ma eeldan, et see oli räme sarkasm.

Reaalsuses tuleks minu meelest ka Kasko reegleid kõvasti piirata, kohati tekitab see kaskotamine ikka hullu süüdimatust.
Vasta
#42

(08-01-2019, 01:22 AM)zazik Kirjutas:  Kasko reegleid kõvasti piirata

Panen oma allkirja ka siia. Varemelt oli Pobedaga kruiisides lihtne (kaskot ei olnud turule tulnud) ka hiljaks jäädes rida vahetada. Tegid jorus kõige läikivama liikuri suunas väikse jõnksu ja aken avanes Smile
Tänapäeval pole lootustki.
Muidugi jah, see pole see jutt, see vajaks jälle oma teemat. Kõik, no peaaegu kõik sõidavad nii, nagu oleksid nad tankis, mitte autos.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#43

(08-01-2019, 01:22 AM)zazik Kirjutas:  
(08-01-2019, 00:56 AM)viplala Kirjutas:  Vaja oleks kindlustusseltsidel välja tulla uue tootega, nimelt trahvikindlustus. Maksad kuus oma summa ära nagu autokindlustuse puhul ja ükskõik mis trahv selga lajatatakse, taob kindlustus selle kinni.
Ma eeldan, et see oli räme sarkasm.

Reaalsuses tuleks minu meelest ka Kasko reegleid kõvasti piirata, kohati tekitab see kaskotamine ikka hullu süüdimatust.

Ei olnud sarkasm, ok natuke oli aga siiski, vaba turumajandus (niipalju kui sellest järgi on) ja AS EV- Trahvikindlustus oleks täitsa omal kohal. https://www.postimees.ee/6493798/riik-ta...trahviraha

E: Igaks juhuks lisan ka tausta oma mõttele. 

Kui äris on plaan ette nähtud, siis tehakse kõik, et seda täita. Juhul kaui alluvad seda ei suuda, vahetatakse alluvad välja paremate vastu. Et sellist asja alluvad endale lubada ei saa (kes neid ikka massiliselt tööle tahaks, turvikute kohad on ka piiratud ja seal palgad kordi nigelamad ning homme vaja ka laenusumma tagasi maksta) hakkavad alluvad plaani nimel tegema kõike, et ennast heast küljest näidata, ning tegema enda poolt kõik selleks, et plaan saaks täidetud. Boonuseks tavaliselt lubatakse ka jõulupreemiat nendele kes saavad plaani ületatud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#44

(08-01-2019, 00:56 AM)viplala Kirjutas:  Vaja oleks kindlustusseltsidel välja tulla uue tootega, nimelt trahvikindlustus. Maksad kuus oma summa ära nagu autokindlustuse puhul ja ükskõik mis trahv selga lajatatakse, taob kindlustus selle kinni.
kui arvad, et ebaõiglaselt vastu pead saanud, siis aitab Ergo õigusabi kindlustus, enne  pakkus teenust DAS (millega on isegi positiivne kogemus olemas), nüüd suunab link Ergo lehele.
Võib vaid oletada mis summaga peaks arvestama kehvema liikluskäitumisega eraisikust kunde...


Vasta
#45

Selle aasta riigieelarves on ette nähtud 16,5 milj. eurot trahviraha. Täitevametnikud peavad varasemast rohkem pingutama, sest seda on u. 20% rohkem kui möödunud aastal. Iga kuu vaja üle milli kokku ajada riigi peale. Cool
Vasta
#46

Kiiruse ületamisest kogutavate trahvide koguse suurendamiseks peab esmalt palju pappi kulutama ja teed sellisesse korda viima, et seal end puruks sõitmata üleüldse kiirust reaalselt ületada saaks  Big Grin
Vasta
#47

(08-01-2019, 17:01 PM)Janka Kirjutas:  Kiiruse ületamisest kogutavate trahvide koguse suurendamiseks peab esmalt palju pappi kulutama ja teed sellisesse korda viima, et seal end puruks sõitmata üleüldse kiirust reaalselt ületada saaks  Big Grin

pole hullu, pannakse 90 märgi asemel 70 märgid üles, pikendatakse asulaalasid jms Big Grin Küll selle eest hoolt kantakse et ilma teehoolduseta ka trahviraha koguda saab Big Grin
Vasta
#48

Kui keegi sealt peakontorist nüüd lugema juhtub, siis oleks mul küll ettepanek Laagrisse nõks enne või peale hortese aiapoodi  üks-kaks pilte tegevat kasti paigaldada. Sealt külavahelt on pärast ülekäigu ja foori kadumist suht vastik suurele teele saada, sest enamus linna minevaid kodanikke ületab lubatud kiirust. Silma järgi hinnates tuntavalt. Kui viimased asfaldikihid teele veel peale saavad, siis pole olukorra paranemist ammugi ettegi näha, kui juba praegu sedasi läheb. Ja see õnnetu kiirendusrada on nii lühike, nii lühike. Saaks riik kopika juurde ja kiirustajd hoo vähe maha, paarisaja meetri pärast tulevad foorid nii ehk naa ette.
Vasta
#49

Ei tea kas igal pool riikides planeeritakse trahvide summasid riigi eelarvesse ehk riigi poolt eeldatakse, et inimesed rikuvad seadusi?
Vasta
#50

See on nii vastuoluline värk.
Võim räägib koguaeg liikluskultuuri parendamisest.
Samas prognoosib , et ega ta ikka ei parane kûll.
Vasta
#51

(09-01-2019, 02:45 AM)diselist Kirjutas:  See on nii vastuoluline värk.
Võim räägib koguaeg liikluskultuuri parendamisest.
Samas prognoosib , et ega ta ikka ei parane kûll.

No ega trahvid ja liikluskultuur ei pea ühte jalga käima. Liikluskultuur tähendab minu meelest pigem liiklejate võimet omavahel hakkama saada, trahvid on ikka karistused (pseudo-)rikkumiste eest. Halva liikluskultuuri ilming on ka see kui politsei näiteks üleöö tekkinud ajutise kiiruspiirangumärgi taga kiirust mõõdab.
Vasta
#52

See on ju täpselt sama, kui ma surmkindlalt planeeriksin nüüd enese 2019. aasta sissetuleku 20% võrra suuremaks ja selgitusse kirjutan "naabri tegude üle kohtus saavutatud võit". 
Et siis tänasest päevast hakkan Juhani kallal nokkima selle üle, et ta igal hommikul kell kuus käib meie kinnistuid lahutavas põõsas kusel ja ei jää enne rahule, kui olen kohtu kaudu temalt vastavad summad eelseisva aasta sissetuleku suurendamise eesmärgil välja pitsitanud. Sest nii on ju ometi minu jaanuari algul koostatud isiklikus excelis kirjas.
Vasta
#53

(09-01-2019, 11:36 AM)zazik Kirjutas:  
(09-01-2019, 02:45 AM)diselist Kirjutas:  See on nii vastuoluline värk.
Võim räägib koguaeg liikluskultuuri parendamisest.
Samas prognoosib , et ega ta ikka ei parane kûll.
 Halva liikluskultuuri ilming on ka see kui politsei näiteks üleöö tekkinud ajutise kiiruspiirangumärgi taga kiirust mõõdab.

juba vanal aastal oli valingu viaduktile servadesse märgid pandud ja 50 piirang,pitte kui midagi ei tehtud pikema aja jooksul.tõkke ristil hea mõõta kiirust,tulin korra saue poolt ja sõitsin 55 seal ja rekka perses kinni ja kus kukkus tuututama.pole siiani aru saanud,et miks see trall seal hea.
Vasta
#54

(07-01-2019, 22:00 PM)Aspelund Kirjutas:  Riigipiiri ületamisel tehakse ka meil kõigist autodest pilti koos numbrimärgi määramisega. Politseiautode täielik varustamine numbrimärkide tuvastamisega on vaid aja küsimus. Palju lõbusamaks läheb siis, kui sarnased putkad ilmuvad ka statsionaarsetena kõikvõimalike teede ja tänavate äärte. Siis suunab juba operaator ekipaaži sinna, kuhu vaja...

A.

Arvan teadvat, et peale riigipiiri on neid mujal juba hulgi.
Vasta
#55

Pärnus iga suurema ristmiku peal kaamerad, võimalik et mujalgi, aga need ei pruugi kõik avalikult vaadatavad olla. https://www.mnt.ee/et/tee/teeilmajaamad-...-reaalajas
Numbrituvastuseks (ja enamasti auto on seotud konkreetse isikuga) pilt olemas, tuvastamine ja selle info töötlemine rohkem tarkvara teema. Jah, pildi kvaliteet paistab kehv, aga ei maksa mürki võtta selle peale, et avalikult netis oleva video kvaliteet ongi see "õige", mis kaamerast tuleb. Rolleyes
Vasta
#56

Arusaamatu nutt ja hala trahvirahade teemal. Ära ületa kiirust, ära sõida ilma turvavööta, ära sõida kollase ja punasega üle, lase jalakäiaja läbi ja vaata et sul TÜV ja LK kehtiksid - ja ongi elu mitte "nagu lill" vaid nagu õitsev lillepeenar Smile
Oleks sotsiaal-, käibe- või tulumaksust hoidumine nii lihtsaks tehtud kui "trahvimaksust" oleks ...
Vasta
#57

"Plaan" on tehtud selle pärast, et teada, kuhu trahviraha ametlikult panna. Nagunii ju laekub see trahviraha. Vaadates inimeste suhtumist, siis jätkuvalt suurenedes.
Samuti plaanib ju põllumees sademeid taevast alla. Keegi ju ei külva mõttega, et tuleb põuaperiood.
Vasta
#58

Täpsustan, et keegi ei külva meie kliimavöötmes riisi. Siseministeerium külvas.
Vasta
#59

https://www.ohtuleht.ee/918432/juhtkiri-...kem-trahve
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne