(14-01-2019, 18:05 PM)Formika Kirjutas:  Väike pöördumine kaasfoorumlaste poole. Probleem selles, et pole enam selliseid vanaaegseid polte, nagu alloleval pildil.

Vaja oleks 6mm, 8mm, 10mm, ja 12 mm-d, pakkuda võib iga pikkusega isendeid. Lemmikuteks 20 - 50 mm pikkused.

Mis kogustes sa neid vajad?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(14-01-2019, 18:54 PM)unimüts Kirjutas:  
(14-01-2019, 18:05 PM)Formika Kirjutas:  Väike pöördumine kaasfoorumlaste poole. Probleem selles, et pole enam selliseid vanaaegseid polte, nagu alloleval pildil.

Vaja oleks 6mm, 8mm, 10mm, ja 12 mm-d, pakkuda võib iga pikkusega isendeid. Lemmikuteks 20 - 50 mm pikkused.

Mis kogustes sa neid vajad?
 Kuna mul mitu projekti pooleli, siis küllalt palju. Aga iga pakkumine on teretulnud.
Vasta

(14-01-2019, 21:10 PM)Formika Kirjutas:  
(14-01-2019, 18:54 PM)unimüts Kirjutas:  
(14-01-2019, 18:05 PM)Formika Kirjutas:  Väike pöördumine kaasfoorumlaste poole. Probleem selles, et pole enam selliseid vanaaegseid polte, nagu alloleval pildil.

Vaja oleks 6mm, 8mm, 10mm, ja 12 mm-d, pakkuda võib iga pikkusega isendeid. Lemmikuteks 20 - 50 mm pikkused.

Mis kogustes sa neid vajad?
 Kuna mul mitu projekti pooleli, siis küllalt palju. Aga iga pakkumine on teretulnud.
Eelmine aasta ostsin selliseid m6 ja m8 polte veel lada poest Veereni tänavalt Tallinnas aga mis keermega sina neid vajad ?
Minu otsitavad olid M6 sammuga 1 ja M8 sammuti sammuga 1 aga ladapoes olid poldid M8 sammuga 1,25
Nende poltitega läheb aasta aastalt aina keerulisemaks ja ega neid juurde ei tehta.
Vasta

Jooksin korra garaazi ja kiikasin oma poltide vanavaramu kasti. Tundub, et on küll sellise peaga. Kui on huvi siis keeran kasti tagurpidi ning vaatan palju neid on. Ilmselt enamik korra kusagil kasutuses olnud. Asuvad Nõmmel.
Vasta

(14-01-2019, 22:59 PM)taxopets Kirjutas:  Jooksin korra garaazi ja kiikasin oma poltide vanavaramu kasti. Tundub, et on küll sellise peaga. Kui on huvi siis keeran kasti tagurpidi ning vaatan palju neid on. Ilmselt enamik korra kusagil kasutuses olnud. Asuvad Nõmmel.
 
Mul ka enamik polte uuskasutuses, kui vaja, siis puhtaks ja tsinkimisse ja näevad välja kui uued. Probleem muidugi, kui keere on nässus.
Vasta

(14-01-2019, 23:31 PM)Formika Kirjutas:  
(14-01-2019, 22:59 PM)taxopets Kirjutas:  Jooksin korra garaazi ja kiikasin oma poltide vanavaramu kasti. Tundub, et on küll sellise peaga. Kui on huvi siis keeran kasti tagurpidi ning vaatan palju neid on. Ilmselt enamik korra kusagil kasutuses olnud. Asuvad Nõmmel.
 
Mul ka enamik polte uuskasutuses, kui vaja, siis puhtaks ja tsinkimisse ja näevad välja kui uued. Probleem muidugi, kui keere on nässus.

Paljud vanad põllumajandusmajandite laod olid neid täis. Isegi tühejndasin ühe töökoja enda varudesse. Erinevad kommisjoni poed pakuvad neid polte kindlasti.  Neil vaid 1 probleem, nad on 4,8 või 5,8 karastusega. Ise just seetõttu olen läinud 10,9 peale üle.  Alati ei olnud ka süvend sees neil, tüüpiliselt oli ju nn vahtralehe sarnane märge peal. 50mm poltidel jällegi peenem 15mm ilma keermeta osa tagaotsas.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kindlasti on minulgi neid, poldikastid veel suurpuhastusest puutumata õnneks. Panen kõrva taha.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kusagilt meenub, et viimaseshädas saab moodsatest poltidest edukalt vanamalliomasid teha. Vaja pole suurt enamat, kui treipinki selleks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kui tarvis eraldan korralikke kasutatud polte oma varudest. Mossede lammutamisest neid ports alles jäänud.
Vasta

(14-01-2019, 23:57 PM)unimüts Kirjutas:  Paljud vanad põllumajandusmajandite laod olid neid täis. ...  Alati ei olnud ka süvend sees neil, tüüpiliselt oli ju nn vahtralehe sarnane märge peal. ...
Ka mina olen endisest sovhoosilaost saanud ainult selliseid, ilma süvendita CCCP polte.
Vasta

Ma jälle olen saanud vaid selliseid, millel on "4" peal, ehk tugevus siis aga see tõdemus Formikat muidugi eriti ei aita.
Vasta

Oskab keegi öelda, miks see süvend vanasti poltide peal oli?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Mina pakuks, et kuni kuuekümnendateni selliseid süvendiga polte ei kasutatud.Vähemasti pole tolle ajastu tehnikal kohanud.
Vasta

Täitsa loll mõte,aga äkki lihtsalt mingi ratsionaliseerimine toorme kokku hoidmise nimel? Iga poldi pealt natuke,teeb 10 miljooni poldi kohta juba päris palju. Vene aegu ju ratsionaliseerimine popp oli. Pädevamad said isegi boonuseid.

Sorry OT pärast. Aga vaatan ka esivanemate juures keldrist isa poldivarud üle. Võibolla midagi leidub sellest ajast.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(15-01-2019, 20:00 PM)Sidorov Kirjutas:  Mina pakuks, et kuni kuuekümnendateni selliseid süvendiga polte ei kasutatud.Vähemasti pole tolle ajastu tehnikal kohanud.

Sul täitsa õigus, vaatasin järele. Süvendiga poldid teemast maas, vaja siledaid, 8 mm-id aga 14 mm võtmega keeratavaid.
   
Vasta

https://forum.automoto.ee/attachment.php...nail=73493 
Need poldipead olid kergesti lehtvõtmega ülekeeratavate kantidega, tundub, et pead olid stantsitud kuumalt ja juba algselt olid kandid siuksed poolümarad. Nii ma mäletan. Enamus vist kasutati tehaste lisatoodangul, mitte põhitoongul. Näiteks keerataval õli jämefiltril kasutati. Mitte mootori ja siduri, sildade juures. No käigukasti kaanel kasutati ka, poritiibade kinnitusel jne. Kas neid 13 võtmele ka oli, ei tea. 14 võtmele oli küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-01-2019, 21:17 PM)aavu Kirjutas:  https://forum.automoto.ee/attachment.php...nail=73493 
Need poldipead olid kergesti lehtvõtmega ülekeeratavate kantidega, tundub, et pead olid stantsitud kuumalt ja juba algselt olid kandid siuksed poolümarad. Nii ma mäletan. Enamus vist kasutati tehaste lisatoodangul, mitte põhitoongul. Näiteks keerataval õli jämefiltril kasutati. Mitte mootori ja siduri, sildade juures. No käigukasti kaanel kasutati ka, poritiibade kinnitusel jne. Kas neid 13 võtmele ka oli, ei tea. 14 võtmele oli küll.
 Kui ma ei eksi, siis 13 võti tuli meitele koos Ziguliga 70-l aastal.
Vasta

Ma alguses mõtlesin, et äkki on see krae seal mingi spets võtme pärast mis keskele istub aga vaevalt. Pigem on teema ikka seal stantsimise tehnoloogias kinni. Oletame näiteks selist teemat, et terve kuradi tehase seadistus on mingi ühe poldi jaoks tehtud. Kuskil lõigatakse mingi x grammi materjali, ja siis see jõuab lõpptulemina stantsi alla, kus pea vormitakse näiteks 12 võtme jaoks. Aga sama grammide terasega saaks ka 14 pea, ainult pea matriitsi vahetusega. Seega vahetatakse matriits ja sama kogus terast läheb liinil edasi, ainult selle vahega, et stants lööb augu pea sisse, et saada sama kogus materjali laiema pinna peale ja suurema võtme jaoks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Japsidel oli selle kuuekandilise poldi pea süvendi sees veel lisaks ka ristpea, seitsmekümnendatel.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(15-01-2019, 20:00 PM)Sidorov Kirjutas:  Mina pakuks, et kuni kuuekümnendateni selliseid süvendiga polte ei kasutatud.Vähemasti pole tolle ajastu tehnikal kohanud.
Huvitav
Miks meil  mustanumbri  vastuvòtmisel esimeseotsa M72 motikal kästi enamus polte sùvistatud peadega poltide vastu vahetada? II MS. Toimus minuarust ennem 60 ndaid vòi mustanumbri komitee oli ebapädev?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne