Vihkan seda postiteenust, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?

Tore.

Ela nigu mõuk oma koopas, söö ainult ukse ees asuvast toidupoest saadavat ja kasuta tehnika parandamiseks majapidamistarvete riiulikeselt soetatud traati.
Vasta

(19-01-2019, 18:07 PM)Janka Kirjutas:  Tore.

Ela nigu mõuk oma koopas, söö ainult ukse ees asuvast toidupoest saadavat ja kasuta tehnika parandamiseks majapidamistarvete riiulikeselt soetatud traati.

Egas söömine pole ka kohustuslik, kui vastukarva on.
Vasta

(19-01-2019, 17:48 PM)huvi5 Kirjutas:  Ma ei saa aru, mida te hädaldate, kui nii pettunud, siis kasuta teist teenust või ära üldse telli asju. Ma arvan, et need kõige suuremad kritiseerijad ongi just need, kel endal midagi ette pole näidata. Kibestunud "kommentaatorid" kelle suust ühtegi head sõna kunagi ei tule, situ või kuldmune. 
Vaadake kasvõi teise alafoorumi all lõpetatud auto projekti, kus korralikku tööd maha materdatakse, sest Antsule ei meeldi ja tema arvamus on kõige õigem.

Omniva puhul on tegu riigiettevõttega, seega on selle poolt pakutav teenusekvaliteet vägagi ühiskondliku kandepinnaga teema. Eraettevõtte puhul on jalgadega hääletamine (teise teenuse kasutamine) aktsepteeritav variant, kuigi ka ebakvaliteetset teenust pakkuvad eraettevõtted väärivad avalikku kriitikat. 

Kui Sa ise ei suuda siit foorumist muud leida kui kibestunud kommentaare, siis on probleem tõenäoliselt Sinus endas. Kiitust jagatakse kiitust väärivatele asjadele, kuigi seoses maitseerinevustega mõnikord ka konstruktiivset kriitikat. Ja igal juhul on adekvaatsest allikast pärinev kriitika märkimisväärselt väärtuslikum ja adekvaatsem, kui mõne suvalise "ettenäitaja" kiitev kaagutamine.
Vasta

Ootasin lihtkirjana saadetud kirjandusteost ja jäingi ootama. Omnival pole mingit infot selle teekonnast ega praegusest asukohast. Info oleks siis kui saatmise eest rohkem pappi välja köhida ja tähituna saata. Lihtsaadetised võivadki ära kaduda ja nende eest keegi ei vastuta (?). Ometi saatmise eest on raha makstud. Rolleyes
Vasta

Mis te tühja kaklete?
Ma pakin oma saadetised alati eeldades, et selles videos oli vaid pool tõde Smile
Mullikile ja kortsutatud ajaleht on kaua aega head sõbrad olnud. Kes on vastu võtnud, see teab. Aegade tüürimine loomulikult tavatarbijal ei õnnestu.
Jutt, et riigiettevõte peaks tegema kõik endastoleneva vältimaks sponsorite kriitikatulle sattumist, on 100% õige.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-01-2019, 22:13 PM)huvi5 Kirjutas:  Kui sulle ei meeldi eesti elu koos omnivaga, otsusta kas sulle ei meeldi rohkem eesti elu või ominva, omnivast saab mööda minna teist teenusepakkujat valides ja kui riik ei kõlba koli ära.
paljud e-kaupmehed on mingil põhjusel just ja ainult omniva valinud ja vahel mujalt antud toodet ei saagi siis KUIDAS käparditest saan mööda minna kui valikud puuduvad?
Vasta

Ega siis inimesed mingit jura ei aja - peab ikkagi alus olema et sellised jutud tekiks ning et keegi viitsiks veel neid teistele hoiatuseks siia tippida

Ja tegelikult vastutab paki kohaletulemise eest toote müüja - kui kohale ei tule siis saada aga raha tagasi ( kuigi müüja on teinud kõik omalt poolt et asi korralikult pakitud  ning õigeaegselt ära saadetud saaks)
Vasta

(20-01-2019, 10:58 AM)muska71 Kirjutas:  
(19-01-2019, 22:13 PM)huvi5 Kirjutas:  Kui sulle ei meeldi eesti elu koos omnivaga, otsusta kas sulle ei meeldi rohkem eesti elu või ominva, omnivast saab mööda minna teist teenusepakkujat valides ja kui riik ei kõlba koli ära.
paljud e-kaupmehed on mingil põhjusel just ja ainult omniva valinud ja vahel mujalt antud toodet ei saagi siis KUIDAS käparditest saan mööda minna kui valikud puuduvad?

Ma olen saanud mõne korra teise transpordiviisi, eraldi kirjutades, et antud riigiettevõte ei sobi kuidagi ja siis on konkurendi kappi pandud.
Vasta

Kuna Kaubikujuhiks on konkurents nagu turvatöötaja omalegi siis sellised videod tavalised. Ja kuna firmad maksta ei taha või ei jaksa kuna paki hind on liiga madal siis muutust ei paista.  Minu viimane pakk Eestisse oli täpselt lubatud päeval lubatud kohas  ,4 tööpäeva  ja seda jõulusaginas.
Vasta

(20-01-2019, 12:31 PM)kalleb Kirjutas:  Ja tegelikult vastutab paki kohaletulemise eest toote müüja - kui kohale ei tule siis saada aga raha tagasi ( kuigi müüja on teinud kõik omalt poolt et asi korralikult pakitud  ning õigeaegselt ära saadetud saaks)

Egas postiettevõte pole mõni karva peal rippuv mandakas seksi ajal. See seesamune müüja ja ostja oma tootega on kaks osapoolt omavahelises suhtes, kuid see kuradi pakike on omaette teema, sest kui tegemist on selle paki saatmisega, tuleb mängu kolmas osapool, kelleks on näiteks onava. Seega müüja ja onava vahel on täpselt sama suhe kui algse ostja ja müüja vahel, ehk siis paki saatja on ostja ja onava on müüja kes müüb oma teenust ning vastutab oma kauba, ehk siinkohal, teenuse eest. Siit sinna liikuv pakike on kaks korda kaup ja sellel on kaks müüjat ehk vastutajat. Esimesena on vastutav ostja suhtes kauba algne omanik ja teisena kauba transportija. Viimasel juhul teenuse osutajana, ehk siis enda kauba müüjana.

Ma oskan veel segasemalt kui vaja on Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Viplala väljendas ennast vägagi selgesti 

Ühesõnaga onavaga paki saatja on onaja aga natuke selgusetuks jäi kuidas kutsutakse onavaga paki saajat
Vasta

(20-01-2019, 21:31 PM)kalleb Kirjutas:  Viplala väljendas ennast vägagi selgesti 

Ühesõnaga onavaga paki saatja on onaja aga natuke selgusetuks jäi kuidas kutsutakse onavaga paki saajat

onavast paki saaja on suvaline kolmas osapool niikaua, kuni ta ei ole onava jaoks klient, ehk siis maksja teenuse eest. Kui ta on maksja (näiteks Alist tellimise puhul), siis on saaja ostja ja onava müüja, ali enda kaup ei ole siinkohal kaubaks onava ja kauba saaja vahelises tehingus..  Kaup mis tuleb (näit Alist) ei ole onava kaup vaid onava kaubaks on selle kauba kohale toomine. Kliendiks on see osapool kes kauba kohale toomise/viimise eest maksab.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Genialno Watson
Vasta

vahepeale paar mittevihkamise kogemust.
mõne aja eest dpd tõi koju tubli tonnise "paki". telefonitsi leppisime aja ja veel hommikul juht helistas ja täpsustas asjad üle ja saabus nagu lubatud.

nüüd tellisin minevi reede hollandist peotäie polte-mutreid. transa valik oli aeglane ja odav. jälle dpd. tracking ilusti näitas kuis kaup tõenäoliselt autoga siiapoole tuli ja vahepeal mitu korda ringi laeti. täna omuku oli asi trackingu järgi kuskil jüri taga nende laos. ja siis tuli e kiri, et kuller toob 11.36 ja 12.36 vahel paki kohale ja oli ka uus trackingu link.
see oli miskit senitundmatut. ekraanilt nägi kus auto parasjagu on ja mitu pakki tal enne siia jõudmist veel jagada on. ja saabus minuti pealt täpselt kahe piiraja vahele.
pakk terve ja sirge. põle muud teha kui kiita.

mis aga paljukirutud omnivasse puutub, siis saadame nende kulleriga töist kaupa mööda eestit laiali. siiamaani on ilma eranditeta kõik asjad järgmisel tööpäeval kundedele üle antud, nii nagu tellitud teenus lubatud on. kadunud pole midagi, ää lõhutud ka mitte. ei saa ka kuidagi nuriseda. küllap on ilgelt vedanud.
Vasta

(20-01-2019, 12:31 PM)kalleb Kirjutas:  Ega siis inimesed mingit jura ei aja - peab ikkagi alus olema et sellised jutud tekiks ning et keegi viitsiks veel neid teistele hoiatuseks siia tippida...
 Kohvi enam teha ei saanud. Hakkasin testriga asja uurima, aku täitsa koss. Nii, akulaadija on otsad andnud. Vaatasin netist, leidsin Stokkerist. Helistan, et kuskil "kapa-kohilas" olen ja häda käes, millal saan. Ütles, et kui kohe tellimuse ära teed (maksad ka muidugi), siis saad homme kätte. Tehtud, mõeldud. Kell oli teisipäeval 11 aeg. Kolmapäeval 11 ajal helistas kuller, et 15 mintsi pärast on kohal. 15 mintsi pärast sõitis DPD kuller ette ja andis korraliku terve paki kätte. Nu blin, kuskil rabas selline teenus. Paari km raadiuses pole vist ühtegi inimest.
Vasta

(19-01-2019, 22:00 PM)veix__ Kirjutas:  Lihtsaadetised võivadki ära kaduda ja nende eest keegi ei vastuta (?). Ometi saatmise eest on raha makstud. Rolleyes

Sain sellele küsimusele klienditoest kinnituse.

"Lihtsaadetisi andmebaasidesse ei registreerita ja nende teekonda jälgida võimalik ei ole.
 
Kahjuks võivad lihtsaadetised teekonnal kadunuks jääda.
 
 
Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast.
Rõõmu soovides
..."


Cool
Vasta

Kuulsin kusagilt et Eesti Posti (onava) uus liin olevat veel korralikult väjahäälestama ja tõmbab pisemaid pakke vahele ja rägub ära 

Võibolla sellepärast kaovadki kui läbi hakkuri saadetakse?
Vasta

(25-01-2019, 10:52 AM)kalleb Kirjutas:  Kuulsin kusagilt et Eesti Posti (onava) uus liin olevat veel korralikult väjahäälestama ja tõmbab pisemaid pakke vahele ja rägub ära 

Võibolla sellepärast kaovadki kui läbi hakkuri saadetakse?

Võib olla tõsi. Kaks pakki mis suht väikesed jäidki kadunuks, alles kolmas mille pakkisin suuremasse kasti sai klient kätte.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Vähe teistmoodi küsimus:
Kuidas teisaldada, keda soovitada Eesti piires p:70cm; l:40cm; h: 28cm saadetisi, mis ei mahu pakiseina ja on olemuselt raske ja õrn?
Omniva kullerit enam ei kasuta, pakk nurga peale kukkunud, sisu katki.


Vasta

(25-01-2019, 11:03 AM)hulgus Kirjutas:  Vähe teistmoodi küsimus:
Kuidas teisaldada, keda soovitada Eesti piires p:70cm; l:40cm; h: 28cm saadetisi, mis ei mahu pakiseina ja on olemuselt raske ja õrn?
Omniva kullerit enam ei kasuta, pakk nurga peale kukkunud, sisu katki.
DPD ? CargoBus ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne