(21-01-2019, 17:05 PM)cesium Kirjutas: 40 vist ainus masin AM foorumis mis kasutajad kahte lehte lööb
Kuna sel apastraadil on päris mitmeid plusse ja vähegi suurema trakatsi vajadusel on puhas konkurent pisut suurematele kabiinita vanemale hiinlastele-koreakatele. 4WD, õhkjahutus, suhteliselt kerge ja oli odav isegi uuena EV ajal. Samas ka see pea 3 tonni kaalu on omajagu, gabariidid paljudele liiga suured jne. Enamusele on T-25 suuruselt õige aga sel pole ju edevedu ning veoloomaks ei kõlba, see puhas heinatraktor.
Tegelikult on ju selle trakatsi jaoks oma teema olemas ja Isand Võsa on seal
plussid-miinused kenasti üles lugenud. Ja need, kes VÄHEGI oma tervisest ja ergonoomikast hoolivad, sellist õudust ostmiseks ei vali. Tuhandega ei saa ju midagi ja mitu tuhat on juba palju raha suhteliselt halva asja peale kulutada. Tegu siiski 1961 aasta lahendustega riistapuuga. See ongi koht, kus jookseb selge piir ja aastal 2019 vaadatakse ikka
selle poole. Teh.passis (mitte vaid plaadil) piduriteta 3 tonni ehk oma väikseses metsas toimetamiseks küll ja enamgi.
Selline on ju puhas õudus... Ja ka Põka asemel on saada täiesti arusaadavas hinnas mõistlikuma ergonoomikaga aga
4WD traktoreid!
3,51 X
1,65 meetrit Kukje-masinal on ikka midagi muud, kui 3,96 X
2,22m nõukogulasel! See on röögatu vahe isegi metsas läbipääsuteede tegemisel, rääkimata olemasolevatest sõiduautole mõeldud teedest. PS: mul puudub igasugune kogemus traktorite teh.ülevaatusega aga miks peaks nendega teisiti olema, kui autodega? Ma ei kujuta ette, mis imeasju ja milliste summade eest peab selle jubeda roostes saastaga tegema, et ülevaatuselt läbi pääseda? Või on trakatsitega kuidagi nii ,et "las zitt olla lekkiv, rögisev, tuledeta ja piduriteta..."? Ei usu nagu hästi.