Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Tunnistan siis oma lollust avalikult. Ma ei saa aru, mis masinatest käib jutt ja mis ketastest. Nüüd juba kettad ujuvad ka.
Postitused: 7,002
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ju nad vormeli pidurikettad on.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ju siis, kui sa nii ütled.
Äraarvamismäng oli teises teemas.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Markol õigus ja Motamehele niipalju,et oled igati tark ja tragi topid igasuguseid äravoolusid,samotte,releesid tõstad akusid ringi jne jne.......aga ei tea mis on nn. "ujuv" ketas.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
28-01-2019, 22:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2019, 22:16 PM ja muutjaks oli
maisalup.)
Pidurikettast jutt või sidurikettast? Malm püsib kuuma saades kauem oma esialgsete omadustega kui tava teras...
Postitused: 7,002
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Klähvida pole siin küll vaja....
Olen isegi märganud, et korralikult vormistatud küsimusele tulevad paremad vastused

Malm hoiab oma kuju jah natuke paremini kui teras, see on õige. Pidurdada saab mõlemaga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
tavateras tõesti ei kannata kuuma,hetkel hea võrrelda hakke põletiga ja see oli samuti kõver,nüüd miski roostevaba spets kuumakindel ja kõik ok.terase mark sael teemas ka olemas ja polnud oluliselt kallim tavaterasest,äkki tasub proovida?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
sedasamustki, et kas siis "hästivarustatud kauplused" ei paku, et peab hakkama ise tont teab millest kettaid treima?
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(29-01-2019, 12:10 PM)v6sa Kirjutas: (28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas: Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?
Midagi ei juhtu, kui neid ei kasutata.
Kui pruugitakse, võib, sõltuvalt materjali kvaliteedist, tekkida viskumine. Aga ei pruugi. Lõõmutamine peale treimist võiks asja parandada. Aga võib ka täitsa kõveraks tõmmata.
Mina püüaks sõitmiseks pruugitava asjakorral leida lähedase asenduse. Võib üllatuda
Tõsi, sellesk tuleb ise kodutöö ära teha, kuna autopoemüüjad tunnevad vaid mudelipõhiseid katalooge. Treilerikuninganna puhul pole vahet: mustaks põletatud terasketas on täitsa OK selleks otstarbeks ja kannatab paar korda pidurdada küll.
Tänud kaasamõtlejatele,mõned andsid head nõu ka helistades,tänud neile! Lahenduseks teen sellise asja,et ketta siseosa tuleb terasest ja tööpind malmist.Terasketas pidi jah paremini kõveraks minema(oleneb materjalist muidugi) ja hõõrdetegur väiksem.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,294
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
See on nagu Kuldvillak: kõigepealt on vastuse vormis küsimus ja siis küsimuse vormis vastus.
Postitused: 2,078
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mul uue arvestuse järgi heinamaa ka haritavaks maaks muudetud. Samas põldu pole seal küll keegi teinud. Ning metsamaad on kõvasti juurde tulnud, samuti rohumaa arvelt vist. Maksustamise hind ligikaudu +40%. Õnneks maks ise pole teab-mis suur nõnda väikse lapi pealt.
Kannatame ära!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Järgmiseks hakkavad poliitikud kirema, et tänu nende ennastsalgavale tööle, kasvas eestis metsa eelmise aastaga juurde rohkem kui RMK suutis viie aastaga maha võtta. Siinkohal oleks muidugi neil õigus kireda, numbrid ju ei valeta.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!