Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Minul tulevikus üks masin plaanis ehitada, masinale vaja pukse, kas keegi teab mõnda head eesti või välismaa firmat kes vahendab või valmistab mõistliku hinnaga pukse. Puksi sisemine mõõt peaks olema 165mm, muud mõõdud pole olulised. Taluma peab vähest rotatsiooni, rohkem koormust. Äkki on mõnel olemasoleval masinal seda mõõtu puks olemas aga mina ei suutnud leida...

pm kaubamajast selline kõige suurem mis silma jäi

https://www.pmkaubamaja.ee/et/o120-127-40-31791700.html

Istmeid remondib Wentextil Vändras. Teevad vana järgi uue, vajadusel teevad nahka ka.

(09-02-2019, 23:21 PM)MellMellMell Kirjutas:  Minul tulevikus üks masin plaanis ehitada, masinale vaja pukse, kas keegi teab mõnda head eesti või välismaa firmat kes vahendab või valmistab mõistliku hinnaga pukse. Puksi sisemine mõõt peaks olema 165mm, muud mõõdud pole olulised. Taluma peab vähest rotatsiooni, rohkem koormust. Äkki on mõnel olemasoleval masinal seda mõõtu puks olemas aga mina ei suutnud leida...

pm kaubamajast selline kõige suurem mis silma jäi

https://www.pmkaubamaja.ee/et/o120-127-40-31791700.html
tartus on üks pood, mis kõike säänset pakub. Uuri järgi Big Grin  
http://rollmer.ee/

(09-02-2019, 22:34 PM)t4rio Kirjutas:  Mõni foorumlane auto nahksisude ja sadusepandusega ka tegeleb? Tahaks mure kurta ja näha, kas saab veel istmetest asja või ei.

Mina olen kasutanud http://www.pehmesisustus.com/ teeneid.
Mitu rooli,Sorento juhiiste,quadi sadul ja mingeid nipe-näpesid veel.
Korralik nahavalik ja hinnad suht mõistlikud ainult viimasel ajal on järjekord
tekkinud aga kui eile vaja pole siis julgen soovitada.

(09-02-2019, 23:21 PM)MellMellMell Kirjutas:  ... kas keegi teab mõnda head eesti või välismaa firmat kes vahendab või valmistab mõistliku hinnaga pukse. Puksi sisemine mõõt peaks olema 165mm, muud mõõdud pole olulised. Taluma peab vähest rotatsiooni, rohkem koormust. 
Ega ma tea kas seal seda mõõtu just on, aga puksidest-laagritest rääkides meenub kõigepealt Varson. 
http://www.varson.ee/pronkspuksid/
Eeskätt varustavad tootmisettevõtteid kui ntx konveier laiali läheb, aga müüvad lahkelt ka eraisikule ning on mulle seal ka näidise järgi muruniidukile parajat rihma otsitud, mis originaalist 4-5x odavam kuid kestab sama kaua.  Wink Enamuses poodides ei ulatu tänapäeval müüja pädevus ega viitsimine kataloogist kaugemale. Varson on väheseid kohti kus sinu probleemiga päriselt tegeldakse, samuti SKF.
Muide, laagreid koos pukkadega eelistan osta Varsonist, sest on odavam. Mõnedki poed võtavad neid just sealt ja soolavad oma protsendi otsa.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

On mõne ksf auto nimekirjas ka juba?

https://www.postimees.ee/6520106/eesti-t...t4r6KrAfGA

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(11-02-2019, 21:22 PM)viplala Kirjutas:  On mõne ksf auto nimekirjas ka juba?

https://www.postimees.ee/6520106/eesti-t...t4r6KrAfGA

Huvitav oleks teada küll, mis kriteeriumite järgi neid valitakse. Vast ikka uuema otsa masinaid, aga kas rasketehnikat (ja millist täpsemalt), ATVsid, maastureid vms.

Küsimus elektrotehnika valdkonnast.
Ühefaasilise elektrimootoriga kompressori kondensaator "plahvatas" ja muutis "kaane " alused juhtmete ühendused molekulideks.
Nüüd on kaks küsimust. 
Esimene küsimus- kui suur mahtuvusega peaks sinna uue valima? 
Teine küsimus- kuidas eristada töömähist käivitusmähisest ehk kumma vahele kondensaator ühendada?
Mootor andmeplaadi järgi 2,2Kw, rohkem välja ei loe...

(11-02-2019, 22:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Küsimus elektrotehnika valdkonnast.
Ühefaasilise elektrimootoriga kompressori kondensaator "plahvatas" ja muutis "kaane " alused juhtmete ühendused molekulideks.
Nüüd on kaks küsimust. 
Esimene küsimus- kui suur mahtuvusega peaks sinna uue valima? 
Teine küsimus- kuidas eristada töömähist käivitusmähisest ehk kumma vahele kondensaator ühendada?
Mootor andmeplaadi järgi 2,2Kw, rohkem välja ei loe...
Mis marki kompressor? Ehk leiab varuosa joonise kus mõlemale küsimusele vastus.

(11-02-2019, 22:33 PM)Mart69x Kirjutas:  
(11-02-2019, 22:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Küsimus elektrotehnika valdkonnast.
Ühefaasilise elektrimootoriga kompressori kondensaator "plahvatas" ja muutis "kaane " alused juhtmete ühendused molekulideks.
Nüüd on kaks küsimust. 
Esimene küsimus- kui suur mahtuvusega peaks sinna uue valima? 
Teine küsimus- kuidas eristada töömähist käivitusmähisest ehk kumma vahele kondensaator ühendada?
Mootor andmeplaadi järgi 2,2Kw, rohkem välja ei loe...
Mis marki kompressor? Ehk leiab varuosa joonise kus mõlemale küsimusele vastus.

Tootjaks on Fini. Täpsemaid numbreid pole seni leidnud. 2003 aasta toodang oletatavasti.
Stokker kes kunagi neid müüs ei ole väga huvitatud enam selle margiga tegelemisest. Väidetavalt varuosade saadavuse ja tarnega kehvasti.

Siit näed kumba mähisesse kondekas käib, nimelt suurema takistusega mähisele. Suurust ma ei ütle aga volte peab kannatama rohkem kui 250. Võid proovida 10 mikrofaradise kondekaga ehk töötab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(11-02-2019, 22:47 PM)aavu Kirjutas:  Siit näed kumba mähisesse kondekas käib, nimelt suurema takistusega mähisele. Suurust ma ei ütle aga volte peab kannatama rohkem kui 250. Võid proovida 10 mikrofaradise kondekaga ehk töötab.

Tänud. Homme püüan selle konde leida ja tööle ajada.

Tavaliselt on mootori käivitamiseks 500v kondekad. Tallinnas saab hea hinnaga nt. Lemona poest.

Kondensaatori suurus: Из расчета 100вт 7мкф, после запуска 2/3 убираете.

(12-02-2019, 12:19 PM)pen.skar Kirjutas:  Kondensaatori suurus:  Из расчета 100вт 7мкф, после запуска 2/3 убираете.

Sel mootoril pole lülitust, mis selle 2/3 maha lülitaks. Kondensaator pidevalt vooluahelas.
Igastahes sai asja toimima. Algul proovisin 17 mikrofaradisega. Ei tundunud õige ja konde kuumenes. Läks 50 mikrofaradine külge ja käivitub nagu uus...
Kui 100 w kohta 7 võtta siis 22x7 jagatud kolmeks teeb 51,3.

Kui karm on saada musta numbrit ?
Nimelt, on üks 1983a Lada 21063, originaal läbisõit 30 tuhat, auto on nagu uus, isegi kõik orig kleepsud ning tehasest tulnud kaasavara on kaasas ja enamgi veel, ka härra täidetud sõidupäevik.  Originaal värvi all, aga on erinevaid defekte, nagu mõni üksik täpp roostet ja kriime. Põhi on ka ära möglatud. Kas oleks lootust saada must number, või ülevärvist ei pääse ning ka põhi tuleks puhtaks lasta? 
Ainukesed mitteoriginaalsed asjad tunduvad praegu küünlad ning õlifilter.

[Pilt: 52788321_376458546478978_3421175222038953984_n.jpg]

Küllap saad originaalina säilinuna. Räägi ksf! Indreksirk.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Originaalina säilinuna pole ilmselt mingit probleemi ühe hiljuti nähtud mosse 408 näitel: Link
Orginaalsus peab kõnealusel VAZ 21063-l olema muidugi 95% eelpool toodud mosse 90% vastu, aga toodud kirjelduse põhjal ei tundu see üldsegi probleem olema.

Kiire küsimus põranda konstruktsiooni kohta. 
Talade peale 22mm osb, reflektor kile ja peale tavaline kile, 150mm laiad põrandakipsi ribad kahes kihis ja vahele küttetorud, vahed lähevad täis isetasanduvat, kipsi peale ka õhuke kiht isetasanduvat ja peale keraamiline plaat? 
Kas mu mõttekäigus on midagi põhjalikult valesti.. puudu või üle.

(16-02-2019, 14:29 PM)pvr Kirjutas:  Kiire küsimus põranda konstruktsiooni kohta. 
Talade peale 22mm osb, reflektor kile ja peale tavaline kile, 150mm laiad põrandakipsi ribad kahes kihis ja vahele küttetorud, vahed lähevad täis isetasanduvat, kipsi peale ka õhuke kiht isetasanduvat ja peale keraamiline plaat? 
Kas mu mõttekäigus on midagi põhjalikult valesti.. puudu või üle.
mina paneks peale vahede tasandamist peale 1 kihi erikõva armeeritud kipsi õhukese kihi valamise asemel, see sõltub muidugi ruumi suurusest.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne