(13-02-2019, 11:54 AM)mellpoiss Kirjutas: Nagu poliitik juba, pikk jutt aga vastust ei ole.
Kasuta nüüd funktsionaalset lugemisoskust ja loe veelkord küsimus läbi.
Teatud kindel töö on liikurmasina eelduseks.
Ära vasta, et millegi enda järel lohistamine, sest ma suudan talle ka lumesaha ette panna.
Loe ISE veelkord: koorma vedu oma turjal on motokoera AINUS eesmärk, kuniks pole suuski-juhtrauda küljes! PUNKT! Täpselt sama on ka raudhobuga, mida loetakse metsaveoTRAKTORIKS! Ühe lindiga imeasja ei ole mujal olemas, kui liikurmasinana VÕI iis suuskadega koos saanina. Kõigil muudel mootorsõidukitel peab olema
vähemalt kaks toetuskohta maapinnale. On need sisi rattad või roomikud, KAKS ja rohkem peab olema. Ainult liikurmasin on selline imeelukas, mis võib olla igasugune ja vastvalt töö iseloomule siis ka ühe lindiga!
See, mida sa "võid või mitte", ei ole oluline! Lähed sellega
avalikule teele lund lükkama ja peadki trahvi saama! Oled veel õlle ka joonud, saad veel hullema litaka! Muuseas, värdmoodustis EU tahab jõuga eranditult KÕIK mootorsõidukid sundkindlustada, nende hulgas ka kõik eraõuedel niitvad pealistutavad muruniidukid jms. See regitsreeringu mure on väga tühine mure, meid võibvad palju hulelmas kulud ees oodata. See on juba ammu laual aga õnneks pole veel jõuga kohustatud - imestan ise ka eestlaste tavalise ülipüüdlikuse taustal.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/...32009L0103&from=EN
Ja sealt mõiste:
Tsitaat:„sõiduk” – kõik maismaal sõitmiseks mõeldud mootorsõidukid, mis liiguvad edasi mehhaanilise jõuga, kuid ei sõida rööbastel, ja ühendatud või ühendamata haagised;
JA siit tuleneb KOHUSTUS tagada kolmanda osapoole kindlustatus ehk ka motokoer PEAB olema kindlustatud, kui sellisega AVALIKUL alal liikled! Miks sa vaidled??? See, mida sa praegu oma õues teed, on teine teema. Oma õues sõida või kosmoseraketiga ... veel, ja kosmonaudi kutsetunnistust pole vaja
Avalikul alal, mida on ka Peipsi, PEAB olema nii registreering kui kindlustus. See, et Politsei on silma kinni pigistanud ei tähenda, et motokoerte müüja reklaam oleks tõene! Venemaa seadused on vähe teised, kui meil siin euro-Eestis!
PS: see 25 km/h käib HAAGISTE kohta ja haagised on ka selles direktiivis välja jäetud. See riist, mis haagist aga veab või tõukab, PEAB olema regatud ja kindlustatud, kui liikled avalikul alal, mida on metsatööl ka RMK mets ja metsatee.
Sellest direktiivist sai ka punnvõrride ja rollude regamine/kindlustamine alguse. Artikkel 5 lubab teha kohalikul riiklikul tasandil erandeid aga need
peavad olema siis ka tehtud! Eesti hetke erand on "kinnisel eraalal ja peaagu et aiataga", siis pole registreering ja kindlustus vajalik + mõiste "mootorsõiduk" LSis, mis veel välistab tasakaalusõidukid, elektritrattad, golfikärud jne. Aga EU soov on need KÕIK sundkindlustada, sest võivad ju kellegile viga teha ja/või vara rikkuda!
Erinevates Riikides on needsinased kommunaali-niidukid erinevate reeglitega. Holland ja Rootsi on mingi kiiruseni (äkki oli 15 km/h) aeglase sõiduki tunnus ja vilkur, edasi register. Osades, nagu ka Eestis, on piir 6 km/h ja tavaline kodune murutrakats loetakse aprioorselt sinna mahtuvaks aga eeldatakse, et neid tuuakse tööplatsidele haagisel. Soomes jälle kindlasti kolmas variant jne.
Ja nüüd see vara rikkumine: oled oma autoga täiesti legaalselt parkimiskohal, suisa näiteks tasulises parklas, ja mingi muruniiduk laseb alt kivirahe vastu auto külge ja küljeklaasid ka puruks! Ja KES selle autoremondi kinni maksab? Mul näiteks ei ole ühtegi kaskot kunagi olnudki.
Sama ka purjus ivanniga, kes motokoeraga avalikku parklasse tuiskab ning vastu sinu autot ennast koomasolekus pidurdab ja/või sinu Peipsil kerges udus/lumesajus augul "sikutades" alla ajab? Ja siit küsimus: kas Peipsil sõitva motokoera registreerimine on vajalik, kas selle kindlustamine, nagu ka avalikus ruumis niitvate murutraktoritegi, on mõistetav nõue jne??? Jälle jah/ei vastused...