Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(16-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas: Teate et maailma pikkuselt teine tunnel asub Soomes, tegu nimelt veetunneliga mis saab alguse teiselt poolt Lahtit ja jõuab välja Helsinkisse. Kogupikkus 120km.
Vau, meil ei ole 27 aasta jooksul, taasiseseisvumisest alates, 150 km teed
maa pealgi valmis teha riigi kahe suurema linna vahel.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Neljarealine valmib ju kiirusel keskmiselt 1km aastas
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
17-02-2019, 19:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2019, 19:08 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Ei ole eestis teede olukorral viga midagi, mujal on hullem, palju hullem. Kui nüüd sõita maha suurte magistraalide peal siis on ka põhjamaades teed ikka väga kiduras seisukorras, lätis-leedus väiksemad teed ikka suht nigelad, venemaal kohati polegi teid, lõunapoole minnes ei ole ka olukord parem. Ja põhitrassid on meil samuti eeskujulikud. Kõik kiruvad TLN-TRT marsuuti. Ma ei saa aru, tee nagu tee ikka, ja pealegi väga heas korras tee. Liiklus on tipptunnil tihe aga see on huinjaa, on maanteid kus on tipptundidel UMMIKUD!!! Ja pealegi, kui juba Tallinn Tartu suund tundub hirmuäratav siis peaks mõtlema juht selle üle, kas ta on üldse kompetentne autorooli keerama.
Mujal on ikka rohi rohelisem ja lumi kollasem, aga tegelikult pole eestis viga midagi...veel.
@MlsLuik, kes pool aastast on mujal, veendumaks, et meil siin on tegelikult kuramuse chill elu.
In England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what's left of the road...
Ingliskeeles kõlab kuradi hästi, eesti keeles kaob nali ära...aga "Inglismaal sõidetakse vasakul pool teed, venemaal sõidetakse sellel mis teest alles.
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(17-02-2019, 19:07 PM)mlsluik Kirjutas: Ei ole eestis teede olukorral viga midagi, mujal on hullem, palju hullem. Kui nüüd sõita maha suurte magistraalide peal siis on ka põhjamaades teed ikka väga kiduras seisukorras, lätis-leedus väiksemad teed ikka suht nigelad, venemaal kohati polegi teid, lõunapoole minnes ei ole ka olukord parem. Ja põhitrassid on meil samuti eeskujulikud. Kõik kiruvad TLN-TRT marsuuti. Ma ei saa aru, tee nagu tee ikka, ja pealegi väga heas korras tee. Liiklus on tipptunnil tihe aga see on huinjaa, on maanteid kus on tipptundidel UMMIKUD!!! Ja pealegi, kui juba Tallinn Tartu suund tundub hirmuäratav siis peaks mõtlema juht selle üle, kas ta on üldse kompetentne autorooli keerama.
Mujal on ikka rohi rohelisem ja lumi kollasem, aga tegelikult pole eestis viga midagi...veel.
@MlsLuik, kes pool aastast on mujal, veendumaks, et meil siin on tegelikult kuramuse chill elu.
In England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what's left of the road...
Ingliskeeles kõlab kuradi hästi, eesti keeles kaob nali ära...aga "Inglismaal sõidetakse vasakul pool teed, venemaal sõidetakse sellel mis teest alles.
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
Peaaegu täiesti nõus,et väljaspool asulaid pole teedel häda kedagi,kuid ma ei saa aru meie tee ehitajatest ja insenäridest,kes projekteerivad asfaltkatte paksusteks 2x 5- 10 cm. Aasta pärast pikirööpad sellised,et hoia ja keela. suvel mööda muud maailma sõite jäi silma,et isegi Lätis pannakse ühe kihi paksuseks ca 15 cm ja nii 2 kihti ja tee kestab.
Meil on 2-he kihi vahel ka veel mingi kalts,siin viljandi lähedal esimene kiht mõnes kohas puru,kalts väljas nagu mingi raibe vedeleks teel.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(21-02-2019, 12:22 PM)saarrand Kirjutas: (21-02-2019, 11:13 AM)hundu615 Kirjutas: (17-02-2019, 19:07 PM)mlsluik Kirjutas: Ei ole eestis teede olukorral viga midagi, mujal on hullem, palju hullem. Kui nüüd sõita maha suurte magistraalide peal siis on ka põhjamaades teed ikka väga kiduras seisukorras, lätis-leedus väiksemad teed ikka suht nigelad, venemaal kohati polegi teid, lõunapoole minnes ei ole ka olukord parem. Ja põhitrassid on meil samuti eeskujulikud. Kõik kiruvad TLN-TRT marsuuti. Ma ei saa aru, tee nagu tee ikka, ja pealegi väga heas korras tee. Liiklus on tipptunnil tihe aga see on huinjaa, on maanteid kus on tipptundidel UMMIKUD!!! Ja pealegi, kui juba Tallinn Tartu suund tundub hirmuäratav siis peaks mõtlema juht selle üle, kas ta on üldse kompetentne autorooli keerama.
Mujal on ikka rohi rohelisem ja lumi kollasem, aga tegelikult pole eestis viga midagi...veel.
@MlsLuik, kes pool aastast on mujal, veendumaks, et meil siin on tegelikult kuramuse chill elu.
In England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what's left of the road...
Ingliskeeles kõlab kuradi hästi, eesti keeles kaob nali ära...aga "Inglismaal sõidetakse vasakul pool teed, venemaal sõidetakse sellel mis teest alles.
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
n England they drive on the left side of the road, in Russia they drive on what’s left of the road…
Peaaegu täiesti nõus,et väljaspool asulaid pole teedel häda kedagi,kuid ma ei saa aru meie tee ehitajatest ja insenäridest,kes projekteerivad asfaltkatte paksusteks 2x 5- 10 cm. Aasta pärast pikirööpad sellised,et hoia ja keela. suvel mööda muud maailma sõite jäi silma,et isegi Lätis pannakse ühe kihi paksuseks ca 15 cm ja nii 2 kihti ja tee kestab.
Meil on 2-he kihi vahel ka veel mingi kalts,siin viljandi lähedal esimene kiht mõnes kohas puru,kalts väljas nagu mingi raibe vedeleks teel. 
Lätis asfalt kestab? No krt sellele ma vaidleks küll kahe käe ja jalaga vastu. Sõidan väga tihti Poola ja edasi ja no Läti heast kestvast asfaldist nagu küll rääkida ei saa...
No saate aru küll mida mõtlen,ütleme siis ,et põhitrasside ehitusel olen näinud kus on sellise paksusega asfaldi kihid,aga jah las meil olla siin kõik ikka kõigist parem ja mujal ikka kõik nii pask ja kuidas ülejäänud miljardid inimesed üldse elada saavad kui nad Eestis ei asu..........
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Tervist! Kas see 72kw seda mersut liigutada ka jõuab kuidagi.
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Veab kenasti jah isegi siis kui treiler taga. Paljud uuemad vitod on 66kw mootoritega....
160km/h jookseb kiirteel välja, tahaks näha palju neid kaubikuid on teil, mis sama kiiresti lähevad...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Täispikk ja täiskõrge 2013 aasta Renault Master 92kW läks pika meelitamise peale Poola kiirteel välja 142. See siis lihtsalt võrdluseks.