Hüdrosüsteem lakkas t-40 töötamast
#61

Kui silinder lõppu jõuab ja mootori pöörded langevad kas siis jagaja kangi neutraali ise tagasi ei viska? 
Ei lugenud seda nagu kuskilt välja.
Kui kang tagasi ei tule siis siiber sulgeb ju ülevoolu kanali. Õlil pole minna kuhugile 
Ja kui peale säärast šokki jagaja üldse ei tööta siis ehk surub kaitsrklappi lõppu ja see jääb avatud asendisse.
Mul ühel uuel jagajal suutis kaitseklapi kuuli panna augu servale ja klapp jäi lahti. 
Panin vedrule õhukese torujupi kaela.
Muidugi russi jagaja on teisipidi.
Kaitseklapi saab ise ka lahti võtta. Kui pärast korgi eemaldamist hakkad klappi välja keerama teed märgi peale ja loed tiirud ära.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#62

ei ole selle traktori kähedal, see on isa juures.
Aga mäletatavasti on see nii, et ise ta liigutab tagakoppa vägagi vilkalt. Kuna tal on ühendatud teist moodi, kui minu omal, siis ma olen pidevalt segaduses, mis mida teeb. Ja siis saab kange liigutatud nii ja naapidi.
Kui lased tal omal tõstma hakata ja see tegevus lõppu jõuab, siis viskab ilusti välja ka. kui ma nüüd uuesti proovin seda sama tefevust ekslikult jätkata, et surun kangi uuesti tõstma, siis selle peale mootorit hakkab pooma ja midagi kiilub kusagilt kinni ja enam kangid ei liigu.
Kumb see siis on, kas ülemine või alumine klapp?
Lugsin eile T40 raamatut süvenenumalt ja sain hr Võsa jutule kinnitust, et all on ka veel üks avariiklapp Smile
Vasta
#63

Ei ole avariiklapp, on ülerõhuklapp! See peabki tööle hakkama, kui kasutaja lolluse teeb. Avariiklappi selles süsteemis ei ole.

Avariiklapiks saab nimetada seda, mis rakendub avarii korral ja vajab (turvalisuse kaalutlusel) käsitsi lähtestamist.

Sama jagur on nii russil kui teeneljakümnel. Või vähemalt oli tehasest.

Palju asju saab olla. Aga tõenäoliselt on seal labaselt $itt süsteemis ja rõhuklapp (see siibri liigutamise tulemusena hüdrorõhult sulguv, mis tekitab töörõhu, mitte ülerõhuklapp) tekitab huvitavaid järelmeid.

Et edasi diagnoosida, on vaja mõõta töörõhkusid erinevates situatsioonides.

Samas on, traktori hämarat ja ilmselt rasket lapsepõlve arvestades, vaja see õnnetu rõhuklapp niikuinii kätte saada ja sellesk tuleb punn maha saada. Olgugi, et kell pole veel kümme...
Vasta
#64

Ühesõnaga.. võta see jagaja maha ja lammuta laiali. Siis saad maas selle klapi ka kätte lihtsamini. Pese läbi, pane uued tihendid ja hakkab tööle. See vene jagaja on ju nii lihtne. 
Uut jagajat katsu vältida. Need puhas šchitt. Mul ca paarikümne töötunni järel hakkas juba alla vajuma.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#65

see ongi uus, mitte vana. Nüüdne ukrainlaste oma..... Rolleyes
Vasta
#66

Traktor sama,paarkümmend aastasel jagajal üks sekstsioon jäi aegajalt täitsa suvalises asendis  liikumatult kinni .Maha ja täitsa lahti,siibri soontes alu tükid.Võta julgelt lahti,kui pelgad ,siis vaata vene YT-s asjalikult lahtiseletatud .Т-40 разпределителъ.
Vasta
#67

mnjaa
Joutuub on ikka üks hea asi.
Ühel mehel on tehtud varras, milega ta udib seda klappi igapäevaselt Big Grin
teine mees viskab minema väikese lisaklapijubina, mis põhiklapi küljes on. Saan aru, et vanadel seda vist polegi...
Vasta
#68

iga päev jebida?peab ikka tahtmine olema homol lasta endale taha keerata.olen ka korra saanud seda n.....a ja kraanaga iga tõste järel sudida,no ei taha enam.süstem väljast korralikult puhtaks kultuurkihist,pulkadeks lahti ja  ära puhastada ja puhtana kokku tagasi ja nüüd korras.enam ei pane ühtegi suva kuurist leitud voolikut ega tundmatut silindrit agregaati külge,kõik enne puhtaks,lihtsam see uus objekt puhtaks ja korda teha kui pärast sexida!
Vasta
#69

Ja toimiv filter süsteemi väldib sellised probleemid pikemaks ajaks.
Vasta
#70

sa mõtled mingit lisatud süsteemi või seda originaali, mis paagi ülaosas on?
Sel traktoril on see välja roogitud, tuleb välja...
Sain siis täna punni maha. tuhandene Makita sellega hakkama ei saanud. Tugev 14mm kuuskant+toru tegid töö siiski ära.
All oli kõik vinksvonks, klapp korralik, ilma lisajubinata, nagu youtuubes nähtud. Uuesti kokku, mootor käima, ei midagi. Vaatan, kas õlipump ikka on sees. Oli.
Keeran siis ühe vooliku natuke lõdvemaks, et kas õli hakkab ikka tulema, no ei hakka. 
Ei osanud siis muud teha, kui kiskusin õlimpumba maha, selle taga olev liikuv lülitusmuhv oli pooleks.
ka hammasratas, koos oma laagritega tuli ludinal takkaotsa välja. Selgus, et läbi korpuse, kõrgsurve pumba taha, minev keere ei omanud seibi, ega mutikat, tihvtist rääkimata.
Nüüd siis uut muhvi otsima ja seejärel uuesti kokku, näis mis edasi saab. Rolleyes
Vasta
#71

Kas 40 saab BMW õlifiltri õlipaagi kaane alla panna ei tea, kuid Belarusil on väga lihtne see plekist ja võrgust nikastus välja visata ja keskmise toru peale panna auto korpusse pandav filtrielement.
Kui pikkus ei klapi siis tuleb lihtsalt pikem vedru panna mis filtri vastu põhja surub ja vedru peale seib, mis läheb kesktoru peale tihedalt ja mida vedru vastu filtrit surub.
Selle puhastusvõime on võrreldes võrguga väga hea sest esimest filtrit pestes tuleb sealt ikka väga koledat abrasiivi välja kuigi silmaga on õli puhas.
Abrasiiv satub aga õlisse näiteks juba tolmusest õhust kui hüdrosilinder välja lükata tuleb õlipaaki kolvivarre jagu õhku.
Seepärast ka probleemid et pumbad ei kesta, jagajad hakkavad jamama ja rippriistad alla vajuma.
Kui paaki ei mahu saab alati panna voolikute vahele näiteks sellise asja:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/mps100-150-1-1-4.html
Vasta
#72

minu põkal orginaal paak koos filtriga pensionil juba mõni aasta.tegin tõstuki mis vajas suuremat mahtu õli ja siis ka uus äkki 30L mahuga paak millel küljes italia papist elemendiga filter.
Vasta
#73

(24-02-2019, 20:54 PM)pannkook Kirjutas:  ...
Ei osanud siis muud teha, kui kiskusin õlimpumba maha, selle taga olev liikuv lülitusmuhv oli pooleks.
ka hammasratas, koos oma laagritega tuli ludinal takkaotsa välja. Selgus, et läbi korpuse, kõrgsurve pumba taha, minev keere ei omanud seibi, ega mutikat, tihvtist rääkimata.
...

Enne värviteleri kineskoobi avamist veenduge, et toitejuhe on seinas ja kaitse poleks läbi põlenud. Big Grin
Vasta
#74

(24-02-2019, 20:54 PM)pannkook Kirjutas:   tuhandene Makita sellega hakkama ei saanud. 
Põristajast maksimaalse jõu kättesaamiseks on mõned nipid. Kõigepealt ei tohi olla vahejuppe, ka kuuskant peaks olema padruniga ühest tükist või siis sissepressitud. Teiseks annab tiba juurde kui keeramise ajal padrunist näppudega kinni hoida, et ei töllerdaks edasi-tagasi. 
Paksem kinnas annab tibake turvalisust või siis meelerahu padruni purunemise puhul Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#75

Kas ma olen õigel teel, kui plaanin paigaldada sinna kõige alla, kus on pumbast tagasivool paaki, voolikujupi asemele  sellise juraka? Või peaks voolikuga kuhugile kõrgemale asja viima, et oleks kergem filtrit vagetada. Muidu jookseb kogu õli süsteemist välja, kui filtrit näpid. Mille järgi filtrit valitakse?
Vaatan, et need kronsteinid võtavad vastu kõiki filtreid, mis mõõdult sobivad...
   
Vasta
#76

(28-02-2019, 07:39 AM)pannkook Kirjutas:  Kas ma olen õigel teel, kui plaanin paigaldada sinna kõige alla, kus on pumbast tagasivool paaki, voolikujupi asemele  sellise juraka? Või peaks voolikuga kuhugile kõrgemale asja viima, et oleks kergem filtrit vagetada. Muidu jookseb kogu õli süsteemist välja, kui filtrit näpid. Mille järgi filtrit valitakse?
Vaatan, et need kronsteinid võtavad vastu kõiki filtreid, mis mõõdult sobivad...
See on pumba imu vist mitte tagasivool mida kirjedad, sinna ei soovita panna kuna kui filter umbes siis pump ei saa piisavalt õli ja varsti laiali, mõistlik oleks panna jagaja tagasivoolu ja paagi vahele( Seljuhul jääks ta orginaal filtriga jadamisi)
Filtrit saad valida mikronite järgi, ehk kui tihe ta seest on ning teine näitaja on liiter mida ta läbi laseb.

Kui tahad enne jagajat saada filtrit ikka siis otsi kuskilt metallikokkuostu platsilt survefiltri korpus, sinna uus filter ning pane ta pumbast väljuva osa vahele.
Vasta
#77

õige tähelepanek.
Kumb see tagasivool siis on, see mis punasega ja roolivõimust tuleb või kollasega? Seal ei ole survet?
Survepoolele paneku osas olen skeptiline, vanaraua hunnikust vaevalt et vajaliku leian ja need filtrid vist ka kallimad ja raskem leida.
Saaks niiisama õli filtreeritud, küll siis jagajasse ka teine jõuab. Big Grin
[Pilt: IMG_0236.jpg]
Vasta
#78

(28-02-2019, 08:39 AM)pannkook Kirjutas:  õige tähelepanek.
Kumb see tagasivool siis on, see mis punasega ja roolivõimust tuleb või kollasega? Seal ei ole survet?
Survepoolele paneku osas olen skeptiline, vanaraua hunnikust vaevalt et vajaliku leian ja need filtrid vist ka kallimad ja raskem leida.
Saaks niiisama õli filtreeritud, küll siis jagajasse ka teine jõuab. Big Grin
[Pilt: IMG_0236.jpg]

pakun umbes,et mõlemid tagasivoolud kuna all ol ilmselt hüdropaak ja toine voolik tuleb toisest seadeldisest tagasi sinna paaki.so talupoja loogika ütleb nii.
Vasta
#79

Mis tal originaal filtri asemel sees on? Oletan, et pole kumbagi varianti ja see kõik on tühjaks visatud? 


Juhul, kui veel ei tea, siis nelja poldiga kaane all paikneb originaalis filter. Ehk see koht, kuhu mõlemad ringitatud ühendused lähevad.
Vasta
#80

Kui on väike filter näiteks 40l/min siis paneks roolivõimendi toru vahele.
Kui aga suurem näiteks 80l/min siis jagajast tuleva raudtoru vahele.
Filtrist ei mahu kindlasti kõik õli läbi nagu paljud arvavad vaid 1/10 kuni 2/3 ja ülejäänu läheb filtris oleva klapi kaudu mööda filtrist.
Aga iga ring läheb mingi kogus läbi ja lõpuks saab õli puhtaks.
Sinna kaane alla oleks muidugi kõige lihtsam auto filtrielement tekitada ja Belarusile on see lihtne aga kas seal on selline topsik sees kuhu saab elemendi panna ei mäleta enam.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne