26-02-2019, 20:16 PM
(26-02-2019, 18:28 PM)ZIL 131 Kirjutas: stern100
Need noormehed?
https://www.youtube.com/watch?v=AHrsd0Dyf_M
viis kolm neli üheksa üheksa neli kaks kaks
Jah samad, tänan.
(26-02-2019, 18:28 PM)ZIL 131 Kirjutas: stern100
Need noormehed?
https://www.youtube.com/watch?v=AHrsd0Dyf_M
viis kolm neli üheksa üheksa neli kaks kaks
(26-02-2019, 20:44 PM)wax Kirjutas: + Start ja finish ühes kohas on väga hea! Saab väljapuhanuna startida, ning ka õhtuks ei ole inimesed nii väsinud.
+ Tsiklid ja veoautod ära jätta - samuti väga tervitatav. See ühtlustab sõidutempot, ning pole nii palju jalgujääjaid.
+ Kohe stardis lisakatse hoidis aega kokku ning välistab järjekorda, mis päeva keskel toimuval lisakatsel paraku tekib.
+ Päevane Avinurme lisakatse rada oli super! Sile ja lai, mossele sobis ideaalselt, keris seal rõõmuga päeva kolmanda aja
Kuna pidulikul aktusel tituleeriti avalikult meie tiim kui KÕIGE SUUREM KAOTAJA, on ilmselt minul nüüd ka kõige suurem õigus tänusõnadele ja kiitustele vastukaaluks ka mõned tähelepanekud ja muudatusettepanekud lendu lasta (Mitte kriitika. Palun mitte solvuda!)
- Lõunaajal 1h paus on väga hea nende jaoks, kelle auto vajab remonti. Neile, kes seda ei vaja, tundus see aeg liigse molutamisena. Ideaaljuhul võiks lõuna ja lõunane lisakatse olla koos. Need, kes aega parajaks teevad ja igavlevad, võiks saada sel ajal teiste rajal kangutamist vaadata/näha
- Varasematel aastatel on SAKP, ehk Didõk olnud oma tehnikaga kiiretes kurvides ning teinud ägedaid panning fotosid. Kõik me ju soovime oma autodest ägedaid pilte. Seetõttu tundus minule kui fotograafiahuvilisele seekordne Sergei asukoht ikka väga väga igav Aga Sergei pilte ootan sellegipoolest!
- Hoolimata korraldajate soovist tõsta kvantiteedi arvelt kvaliteeti, olid rajal ikkagi mõned paarisajaeurised rimakad...
- Palun tehke järgmisel aastal ristsõna raskemaks! Kui 73-st 31 tiimi teevad selle 100% ära, on see ilmselgelt liiga lebo
- Ja viimaseks meie tiimi "kirstunael" - punktiarvestus. See ei ole normaalne, et ristsõnas oleva ühe tähevea tõttu jäime ilma 3-ndast kohast ja kukkusime rõõmsaltl 32-ks
Praeguse punktiarvestuse järgi kaob igasugune mõte võimalikult vana autoga ideaalaega sõita üldse ära. Vahet pole kas jõuad AKP-desse pool tundi varem või kaks tundi hiljem, toppi pääsed ikka, kui ristsõna täpselt õige, kasvõi kõige uuema autoga See süsteem ju ei motiveerigi vanu autosid üldse välja ajama.
(26-02-2019, 21:32 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja päris Historic Regularity reeglistikku Uunikute Talverallil ka rakendada ei tahaks. Viimast LOODAKS, et keegi seltskond võtaks selle sportlikuma versiooni ka teha!!!
Tegelikult on variant see, et tõesti jagada autod ka kiiruslikesse klassidesse ja uued saavad lisaks vähestele preemiapunktidele oluliselt tempokama raja ja sealt karistuspunktid. Aga seegi kutsub ju osalema uuemate jõuvankritega!
(26-02-2019, 20:44 PM)wax Kirjutas: - Nii lisakatsetel kohapeal, kui ka praegu pilte ning videosid sirvides tekib küsimus, miks vilistavad inimesed turvalisusele??? Tundub, et meie olime üks vähestest, kes lisakatsetel kolmanda ballasti autost välja kamandas ning kiivrid pähe tõmbas... Kiiver peaks ikkagi kohustuslik olema ning kohtunikud seda kontrollima. Kui kiivreid pole, siis lisakatse 0.
wax Kirjutas:- Lõunaajal 1h paus on väga hea nende jaoks, kelle auto vajab remonti. Neile, kes seda ei vaja, tundus see aeg liigse molutamisena. Ideaaljuhul võiks lõuna ja lõunane lisakatse olla koos. Need, kes aega parajaks teevad ja igavlevad, võiks saada sel ajal teiste rajal kangutamist vaadata/näha
wax Kirjutas:- Hoolimata korraldajate soovist tõsta kvantiteedi arvelt kvaliteeti, olid rajal ikkagi mõned paarisajaeurised rimakad...
wax Kirjutas:- Ja viimaseks meie tiimi "kirstunael" - punktiarvestus. See ei ole normaalne, et ristsõnas oleva ühe tähevea tõttu jäime ilma 3-ndast kohast ja kukkusime rõõmsaltl 32-ks Ootan väga lõplikku punktitabelit, kuid tean, et sõitsime ideaalaega (v.a. üks AKP), ning stardis oli auto vanuse eest 30 boonuspunkti ees.
Praeguse punktiarvestuse järgi kaob igasugune mõte võimalikult vana autoga ideaalaega sõita üldse ära. Vahet pole kas jõuad AKP-desse pool tundi varem või kaks tundi hiljem, toppi pääsed ikka, kui ristsõna täpselt õige, kasvõi kõige uuema autoga See süsteem ju ei motiveerigi vanu autosid üldse välja ajama.
(26-02-2019, 22:06 PM)spitfire Kirjutas: See Rakvere Historic Regularity jäi eelmisel aastal osalejate huvipuudusel ära. Kahjuks. Loodetavasti ei läinud korraldajal isu lõplikult ära ja proovib sel aastal uuesti.Loodaks!
See kiiruste teema on lahendatud Historic Regularity rallidel selliselt, et sina regad oma tiimi ja korraldaja otsustab millises klassis sõidad. Klasse on 2 kiirem ja aeglasem. Ise otsustada ei saa. Punkti arvestus on mõlemas klassis täpselt sama. Nimetused siis vastavalt Pro ja Amateur. See korraldaja poolne klassidesse jagamine põhineb puhtalt varasemate aastate tulemuste põhjal. Kes eelmisel aastal topis, see saab kiirema keskmise. Mingit auto vanuse või kubatuuri alusel klasse pole.
(26-02-2019, 17:54 PM)v6sa Kirjutas:(26-02-2019, 17:36 PM)stern100 Kirjutas: ...
meie tuttavatel punase mossega oli neid peale esiklaasi purunemist vaja.
...
Ühel esiklaas, teisel taganurk, kolmas hange otsas propelleris - päris meeleolukas talveralli oli teil
(01-03-2019, 07:54 AM)ryblik1 Kirjutas: BTW: Neliveolisel sõiduautol tuleks krossiraja katsel panna ette mingisugune miinuspunkti süsteem , sest vahe tavalise üherattaveo või kaherattaveoga autoga on nii suurMillest sa räägid? Subarik sai ju mõlemal rajal siksilt põske
(01-03-2019, 08:55 AM)hundu77 Kirjutas: lisakatse võitis ju tagavedune üks lenduritest. Mina oma monovedusega sain 5. aja ja ajakaotus ainult 5 sekki. Tuli sõita lihtsalt ilma vigadetta.
(01-03-2019, 13:06 PM)nymmik Kirjutas: Siksid on alati rajal kiired olnud, kaal, lühike, esirattad nurgas st. kurvi saad sisse minna. Jõud jääl ei mängi mingit rolli.