Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(25-03-2019, 10:12 AM)muska71 Kirjutas:  
(25-03-2019, 09:39 AM)maisalup Kirjutas:  Ma küsiks sellist asja, et kui suur ettevõt.ine oleks uaz esisilla kitsamaks tegemine 25cm? On üldse kodustes tingimustes tehtav või täielik utoopia?

siin ju kasutaja lauren tegi endal ise kodus.arvan ka,et täitsa tehtav kodus,pealegi sa ei lähe ju maanteele kiiruskatseid tegema 110km/h.ikka ju madal kiirus nii max 30km/h.
pooltelje lõikaks pooleks ja siis tekitaks kahvli ja tapina kokku + keevitus.muidu lõigatakse ka nuudiosa maha ja uus nuut otsa,aga vot ei mäleta kui jäme see võll oli keskel,kui nuudiga sama jäme siis kasvõi relaga uued nuudid vana järgi.juutuubis oli kunagi video kuidas tehti..korpuse lõikad pooleks, faasid ja keevitad korralikult tugeva vooluga kokku.võid ka difri korpusest lahti puurida keevituskohad ja siis lahti,lõikad lühemaks ja siis taas orginaalsena kokku.
No traktori sillaks läheks jah ja kiirused oleks väikesed.

(25-03-2019, 10:12 AM)muska71 Kirjutas:  juutuubis oli kunagi video kuidas tehti..
https://youtu.be/kxG_b7xF5rw?list=PLyyOZ...UlzT_i3woy&t=5

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ma väga tänan selle kasuliku youtube lingi eest. Seal hulga kasulikke videosid kuidas asju lahendada.

(25-03-2019, 19:37 PM)maisalup Kirjutas:  Ma väga tänan selle kasuliku youtube lingi eest. Seal hulga kasulikke videosid kuidas asju lahendada.

Võta heaks!
Sel juhul pean taaskord lisama oma kogule hoiatuse - seal on lisaks headele ideedele ka mõned hoiatuseks, et kuidas mitte teha. Need on tähistamata muidugi Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(25-03-2019, 10:20 AM)bom Kirjutas:  
(24-03-2019, 22:59 PM)veix__ Kirjutas:  Kuna ei ole sõja(ajaloo)teemadega väga hästi kursis, siis mida võiks välja lugeda sellest lausest " 7./ Rgt. I rühma koosseisus Idarindel langenud" (08.jaanuar 1944).

Õige üksuse viide on grenaderirügemendi 7. kompanii, midagi on tõlkes kaduma läinud (vt surmakuulutus https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=eestisona19440206.2.31.1 ja https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=voitleja19730101.1.3).  Militaar.net ja wikipedia abiks, harutama võib hakata 20. Eesti diviisi aluseks olnud üksustest. Üksuste liikumine ja tegevus on üsna täpselt dokumenteeritud.

Ok, tänan. Mida see "SS-Frw. Gren" tähendab?

Ja tema vend ka 2 kuud hiljem langenud: "March 09, 1944 (18) (Narva rindel langenud )" Kas rohkemat infot võiks ka kusagilt leida (rügement, rühm, auaste jne)
https://www.geni.com/people/Vambola-Vahe...1782635609

Freiwillige Grenader - SS vabatahtlik, nagu nad kõik sõja lõpupoole olid... Mind aitas ühe päeviku "Koolipingist Sõtta" ülespanemisel paljude asjade täpsustamisel Rindeleht.ee foorumlane Usha. Suhtle temaga.

Otsin keskluku ajami kontakte küljeuksele. Oskab keegi juhatada, kust saab, midagi sarnast: viide.
Juhtmega ühendus ei õnnestu. Oleks varem vaja, kui Hiinast jõuab. Oomipood ja Noor Tehnik ei pakkunud. Alarmifirmasid pole küsitlenud.

(26-03-2019, 17:06 PM)margus61 Kirjutas:  Otsin keskluku ajami kontakte küljeuksele. Oskab keegi juhatada, kust saab, midagi sarnast: viide.
Juhtmega ühendus ei õnnestu. Oleks varem vaja, kui Hiinast jõuab. Oomipood ja Noor Tehnik ei pakkunud. Alarmifirmasid pole küsitlenud.

GMi minivanidel (Pontiac Trans Sport jm.) olid sellised. Tartus Margus Sööt lammutas neid. Tallinna kandis pakutakse neid ka varuosadeks.

Ma ei suuda üles leida õiget teemat. Kunagi oli siin eraldi teema kaubikutest?
Nimelt tahaks küsida ka kaubiku kohta, viimasel ajal on hakanud silma jääma kastiga kaubikud. Kuna paljud tahavad puid väikestes kogustes, siis oleks hea sellise pisikese kastikaga seda vedada ning alati võimalik lisada piduritega haagis.
Kuidas vastupidavus on ka?
https://www.auto24.ee/used/2963147
Selline siis jäi silma...

(26-03-2019, 19:22 PM)maisalup Kirjutas:  Ma ei suuda üles leida õiget teemat. Kunagi oli siin eraldi teema kaubikutest?
Kuidas vastupidavus on ka?
Selline siis jäi silma...

See pikem teema oli "uuematest" kaubikutest, sealt koorus äkki üks 3,2-liitrise katlaga töökoja-Transit välja? 
Raamautod on raudselt paremad, kui umbkerelised, eriti Itaalia toodete puhul  Big Grin Kohe vägapalju vähem roosteprobleeme! Niipalju mäletan, et peale roosteprobleemide muid hulle hädasid ei olnud ehk päris Alfa-laadne ei ole. Turbod lekkisid aga see on vist ikka vanaduse teema. See 76kW juba täiesti sõidab ka, puid kannatab raudselt vedada.

(26-03-2019, 19:22 PM)maisalup Kirjutas:  ...
Kuna paljud tahavad puid väikestes kogustes, siis oleks hea sellise pisikese kastikaga seda vedada ning alati võimalik lisada piduritega haagis.
Kuidas vastupidavus on ka?
...

Tehnika on sama umbkerelistega. Rooste kohta juba öeldi.

Lubatud koorma kannavad auga ära. Ülekoormus teeb katki. Täpselt nii lihtne ongi.

Puude transpordiks oleks võib-olla kallutav kast ka plussiks.
Kunagi ostsin mingi venna käest puid siis temal oli VW Transporter mis kallutas.
Täpselt ei mäleta aga arvan,et mingi 4-5m3 tõi korraga ära.Väike masin,hoovi ajamine
lihtne ja mahalaadimine kiire.

(26-03-2019, 17:06 PM)margus61 Kirjutas:  Otsin keskluku ajami kontakte küljeuksele. Oskab keegi juhatada, kust saab, midagi sarnast: viide.
Juhtmega ühendus ei õnnestu. Oleks varem vaja, kui Hiinast jõuab. Oomipood ja Noor Tehnik ei pakkunud. Alarmifirmasid pole küsitlenud.
Kruvi mul transiti rappe küljest ära Tartus. Teistpoolsuses tal seda enam tarvis ei ole.

Ma ei tahaks uskuda et transporterile 5 ruumi peale laoti,mul oli kunagi selline LT 40:
[Pilt: 23317649f1fe93_m.jpg]
Kasti pikkus oli vist 3,8 ja laiust ma ei mäleta(võis olla tiba alla 2-he meetri) kõrgus ca 1,6 meetrit. Ladusin niimoodi(pooltoores lepp) puid täis et least jäi ca 20cm puudu ja see elukas istus nii maad ligi,et kohe kõle hakkas,kohapealt pidi ka juba esimese käiguga minema saamiseks mootori pöördeid päris usinasti tõstma.
T4 ja T5 transporterid läheks 5 ruumi toore lepa all kõveraks,kaldun arvama.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

hmm, mul haagis 3,8 x 1,5 x 0,5. 
viis senti "kuhja" ka ja ongi juba kolm ruumi.
seega sinu mälestustes on kala sees.
ja antud mõõtudega tuleb 10 ruumi sul mahuks.

Kallutavaid olen ka piilunud. Viljandis autoplatsil seisab mitmeid. Kallutav aga nii palju kaalub rohkem, et ruum puid kaalu poolest läheb vähem peale. 1300 kg tähendab 3 ruumi kuiva puud. Kui veel 1600kg piduritega haagis taha panna on paras 6 ruumi puid korraga kohale viia...
https://www.auto24.ee/used/3079271
See oleks nagu rusikas silmaauku...

(26-03-2019, 21:12 PM)hundu615 Kirjutas:  Ma ei tahaks uskuda et transporterile 5 ruumi peale laoti...
...

Mingi lühem ja poolkõrge Sprinter (edevedu ja taga ühekordne ratas), veab kuudis regulaarselt 7rm kuiva kütet. Porilapatsid on poole lühemaks kulunud...
Muud pisiasjad, laagrid jms on vist vahetuses koos tankimisega. Kui ei oleks näinud, ei usuks.


Koduseks ja külavadevaheliseks kaikaveoks otsiksin kaubikukastika asemel hoopis selles mõõdus multiftisendit: http://heavycherry.com/machineinfo/iveco...ipper.html

(26-03-2019, 22:47 PM)hulgus Kirjutas:  
(26-03-2019, 21:12 PM)hundu615 Kirjutas:  Ma ei tahaks uskuda et transporterile 5 ruumi peale laoti...
...

Mingi lühem ja poolkõrge Sprinter (edevedu ja taga ühekordne ratas), veab kuudis regulaarselt 7rm kuiva kütet. Porilapatsid on poole lühemaks kulunud...
Muud pisiasjad, laagrid jms on vist vahetuses koos tankimisega. Kui ei oleks näinud, ei usuks.

Kastiga volkar on mulle toonud kaks korda 6 rummi kuiva kaminapuud. Kallutab maha ka.

Aquila captas non muscas.

(26-03-2019, 20:04 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-03-2019, 19:22 PM)maisalup Kirjutas:  ...
Kuna paljud tahavad puid väikestes kogustes, siis oleks hea sellise pisikese kastikaga seda vedada ning alati võimalik lisada piduritega haagis.
Kuidas vastupidavus on ka?
 

Tehnika on sama umbkerelistega. Rooste kohta juba öeldi.

Lubatud koorma kannavad auga ära. Ülekoormus teeb katki. Täpselt nii lihtne ongi.

Omal sama põlvkonna Daily. Kuivi puid vean 5 rm kaupa, toorest 4 rm kaupa. Tehnika peab hästi vastu. Raam pealtnäha paksust rauast, aga roostetab seegi. Tähelepanu tasub pöörata raami risttaladele kasti all ja ka esisilla talale. Kui huvi vüib Mulgimaa lõunaossa vaatama tulla. Tlf peaks olema profiilis.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne