(28-03-2019, 11:39 AM)diesel Kirjutas: flexoili butiigid on ju täpselt sama avalikud kui mistahes muud poed või bensujaamad.
Edit: lisasin
mis aga aspenit ja teisi eribensiine puudutab, siis tõenäoliselt on see niivõrd pisike business, et pole mingit sügavat mõtet sellesse eriliselt panustada.
Litsimaja on ka avalik!
Me räägime aastast 2019. Tahame või ei - ilma Interneti ja asjaliku veebita ei toimu enam suurt midagi. Aga ka tootevalikuta! Kas Sul on RASKE mõista, kuidas päriselt-päriselt Euroopas selliste toodete müük käib? See on tegelikult selle kilepõletamise teemaga otseselt seotud: otsisin
Saksa ühe suurima veebimüügi lehe välja. Kui vaadata, on ka Soome Aspeni osas paras samasugune pommiauk aga vähemalt on mingid
tarvikudki olemas ja näha!
Soomes on natukesekenegi teisedki alkülaadid pildil ja hinnad head! Neste enda oma on ikka igalpool saadaval (tundub seesinane Euro, mida Eestis kohe kuidagi ei leia...) ja hinnad kaugelt alla 4 euro liiter. Tavaline poehind 16.90€ mis tundub etteantud hind olevat. Motonet, kohalik K-kauta,
muud veebi/tavapoed jne on kõik sama hind.
Soomes veel ka Shelli sama asi ja
veel parema hinnaga! Ja siis vaatad
Jungenti soovi 22.50... Kõige kallima Soomes leidsin
17,90€.
Ja see ajabki suisa marru, et vaatad kuhu iganes muule maale, siis on kõik olemas ja isegi tahetakse müüa! Ja siis tahaks emakeeles lugeda, mõelda ja osta - vastu vaatab tühjus ja mittemidagitegemine! Sitta see hind, kuigi eks seegi kajastab mittemüüki ja mittemidagitegemist. Eestikeelne otsing "aspen ..." või "euro alkülaatbensiin" ei anna põhimõtteliselt mingeid adekvaatseid vasteid. Aspeniga paar suuremat poodi ja saemüüjad, euroga vaid täiesti mõttetu BaltOili leht.
Et viina toome Lätist ja saebensu Soomest??? Elu Eestis anno 2019...
Edit: Eestis pole kombeks ju mittemillegisse panustada! Isegi siis, kui see on vägagi mõtekas. Ega need sajad tuhanded liitrid, mis Eestis väikemootorites aastas läbi põletatakse on ju mõttetu raha! Eesti ärikas on ju nii rikas, et see paakümmend tuhat võimalikku lisakasumit ja päris kobedat käibekasvu - seda pole vaja! Jääme esimese hooaja puhul kasuminumbrisse 10000€, mis võiks vastata suurusjärgus 2000 5-liitrist LISAkankut 1-eurose liitri puhaskasumiga aastas müüa eestlastest maa- ja metsaomanikele ja laevnikele. Või 4000 kankut olematu 50 senti liitrilt. Käivet teeb see
juurde jäme 30000€. Ma julgen arvata, et me, kogukonnana ja Sinu kaasabil, oleme siin automotos selle koguse kahe aastaga juba maha müünud uutele huvilistele! Ostsin just ju uue võsaka - ma olen suhteliselt kindel iseenda bensukoguse kahekordistumises ehk 10 liitri asemel suvega 20 ja äkki rohkemgi. See on vaid mets. Ja üks mitte kõige suurem tarbija. 4-taktilise oma pole ostnudki...veel.