Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(31-03-2019, 14:35 PM)MadDriver Kirjutas:  Tere.
Kas keegi omab kokkupuudet Passati elektrilise seisupiduri hiinas tehtud mootoritega?
Näiteks selline.
Tahaks teada, kas on ainult ostmise-vahetamise rõõm, või kestab ka mõnda aega.
Kõik autod tulevad ka juba hiinast. Sealt saab vw ja tojotsi uusi mootoreid ka tellida. Alibaba kaudu tuleb õhkjahutusega deutz ja cummins mootor ka sealt. Pean siin vestlust 2pütase diisli tellimise üle, kas eestisse saadavad ja mis maksab. 1.1 liitrise mahuga 20kw diisel 800eur, vesi jahutus ja kõik asjad küljes.  Rolleyes

nojah. las ta siis muudab suunda. ei viitsi vaidlema hakata.
ja balti jaamas sõitsid muuhulgas nende mootoritega näites et-d.
mootor võib bensu lõppemiseni käia, ilma et masin meetritki liiguks.
sidurid olid ika masina küljes.
zid on tavaline universaalmootor. kellel vaja, eks see leiutas mingi siduri juurde.

(31-03-2019, 14:08 PM)muska71 Kirjutas:  
(31-03-2019, 12:29 PM)diesel Kirjutas:  
(31-03-2019, 12:01 PM)muska71 Kirjutas:  see on suunamuutereduktor mitte käigukast seal...

??? see siis midagi uut. vanasti oli ikka ülekande muutmine pulka sisse-välja liigutades.
suund ei muutunud kuhugi. ja lülitamine ainult seisva mootoriga.
muudab küll,kui mootor käib päripäeva nagu iga teine mootor siis reduktorist väljub ju vasak pöörlemine ja lisaks jah 2 eri kiirust.

Aaa, ahah... nu jah, ju mul sis kõik sitikad pekkis, ainult kiiremaks ja aeglasemaks saab mul sealt, naabrimehe kaubakas kah samamoodi toimis, ju tal kah see nahkas.

Ma saan aru, et see suunamuutmise jutt käib selle kohta, et väntvõll käib ühte pidi, aga reduktori väljund teist.

eks vist jah, aga ometigi ei saa selle nupuga suunda muuta.

(31-03-2019, 18:17 PM)Raivo Kirjutas:  Ma saan aru, et see suunamuutmise jutt käib selle kohta, et väntvõll käib ühte pidi, aga reduktori väljund teist.
just nii.

(31-03-2019, 15:35 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas keegi teab,kus müüakse Tallinnas oblikhapet.
tänud ette.

Keemiakaubandus as


Pneumovasar naelutamiseks
Kas keegi on kasutanud? Plaanis maal välikäimla ehitada, majal voodrit vahetada ja eks ajapikku neid suuremat naelutamist vajavaid töid ikka koguneb. Tore oleks muidugi uue mänguasjaga mürada aga kui tast kasu ei juhtu olema, siis nagu järgmine vidin kuskil tööriistakastis ruumi võtmas...

Ehitusfoorumist sai uuritud selle kuhta. Olevat täitsa asjalik asi. Ameerikamaal on see rohkem levinud....

Mind tüütaks sell pneumo haamri puhul see järel tolknev voolik,pigem kasutaks naelapüssi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Sellel masinal see viga, et ikka on vaja kolmandat kätt nagu naela ja haamriga. Naelapüssiga saad detaili kinni hoida ja püssiga asja kinni virutada. 
Ja naela mõõdud samad mis püssil. 
Võibolla ainult välja roninud naelu tagasi põristada.
Lisaks veel, et naelapüssi naelad liimiga hoiavad naelutatud konstruktsiooni kõvemini koos ja koostamisel ei tekki nihkeid mis on aldid tekkima kui naelu klassikalisel viisil sisse taod. Ikka tekkib vibra mis laua teise otsa elama paneb.

Aquila captas non muscas.

Ma garaazi laudise panemisel alul ka mõtlesin,et kasutan seda. Oli kunagi mikimaalt ostetud komplektis kaasas. Reaalselt täitsa toimiv asi. Aga naelapüssiga ikka kordades kiirem ja mugavam. Ühe käega hoiad lauda ja teisega paned püssiga puraka ja valmis. Ehk võiks öelda,et töötab. Aga soovitaks proovida enne nalapüssi ka. Majale laudise ka nalapüssiga peale tulistasin. Suruõhu pead ju igaljuhul soetama objektile. Jah naelapüss kallim oluliselt,aga isiklike kogemuste põhjal ka reaalselt olulislt kiirem/mugavam.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Vanasti olin raudneklassikalise  vasara fänn ehk kõik käis "haamri/naelaga". Aga olles reaalselt küll imeväikese kuid tohutu hulga naeltega kinnituva seesinane välikäimla ehituse ksf!Alwarole läbi teinud kohapealsest saadaolevast materjalist elik siis vanast katusesindlist, ei mõtleks ka enam muule, kui akuga naelapüstolile. Siin oli ahvimõnu ludinal naelutada. 
Jah, hoonete sarikad tuleb ikka suure naela ja kobadega "baabaga" päriselt-päriselt kinni lüüa jne aga naelakas ja ka pneumo-klambripüss näiteks kilede ja kangas-tuuletõkke paigaldamiseks ruulib sajaga! Kui nüüd seda pneumo-haamrit kasutada justnimelt suurte sarikanaelte jms löömisel - ei maksa ju see haamer niipalju, et mitte katsetada! 
Lisaks on paaril viimasel suvel päris mitu uut katust Sõpradele ja ka omale tehtud ehk ka klassikalist laudist ja pappsindlit kinni taotud, siis oskad peale seda valutavat rannet suruõhust ja/või vedrupingest lugu küll pidada. Ma olen lapsepõlvest alates kõigepealt naelu alasil sirgeks tagunud ja siis hiljem nendega kõik asjad ka lõpuks ehitanud...kerge siiber on  Rolleyes Kui sai juba ainult poest toodud uute naeltega teha, oli mõnu. Nüüd lükkad rivi kassetti sisse või suisa lindina ja anna vaid minna. 
Seega minu hääl läheb raudselt pneumotööriistale ja lisaks ka naelutajatele!

Gaasiballooniga naelapüssid on ka täitsa hea lahendus. Ei pea kompressori ja voolikutega mässama.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Sain eelmine suvi katuseroovide löömiseks suruõhu naelapüssi laenuks ja enne järgmist suuremat ehitamist soetan kindlasti endale ka. Akukas tundub muidugi veel mugavam aga jõudlust ei oska kommenteerida. 
See suruõhuvasar tundub küll selline riist et pigem juba haamriga lüüa naelu. Mingeid suuri jurakaid võib-olla hea sisse põristada.

(18-03-2019, 11:34 AM)bom Kirjutas:  Küsimus: kas oleks mõistlik kohe lasta 13pin elektrisüsteem panna 

Teema kokkuvõtteks: igaks juhuks läks 13pin ja adapter vahele 7pin pistiku jaoks. Konks ja juhtmed sai tellitud Poolast eHaki.pl, paari päevaga kulleriga kaup kohal ja poega võib rahul olla. Ootamatuks miinuseks oli see, et elekter tuli mudelispetsiifilise 13pin elektrisüsteemiga vedada läbi salongi ette välja, töötunde tuli rohkem kui eeldasin.

(02-04-2019, 15:15 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Sain eelmine suvi katuseroovide löömiseks suruõhu naelapüssi laenuks ja enne järgmist suuremat ehitamist soetan kindlasti endale ka. Akukas tundub muidugi veel mugavam aga jõudlust ei oska kommenteerida. 
See suruõhuvasar tundub küll selline riist et pigem juba haamriga lüüa naelu. Mingeid suuri jurakaid võib-olla hea sisse põristada.

Roovi löömiseks on püss hea küll. Aga ülejäänud karkassile 100+mm naelade jaoks püsse eriti vist ei liigu. Ning nurgikuid kah vist püssiga eriti ei lase? Selle pneumovasaraga võiks ankrunaelu saada lüüa küll.

kipsikruvidega pannakse neid! Cool

(02-04-2019, 15:40 PM)bom Kirjutas:  
(18-03-2019, 11:34 AM)bom Kirjutas:   Konks ja juhtmed sai tellitud Poolast eHaki.pl, paari päevaga kulleriga kaup kohal ja poega võib rahul olla. Ootamatuks miinuseks oli see, et elekter tuli mudelispetsiifilise 13pin elektrisüsteemiga vedada läbi salongi ette välja, töötunde tuli rohkem kui eeldasin.

Kas mudelikohane juhtmestik oli õige pikkusega või tuli oluliselt lühendamise/kerimisega tegelda?

Kipsi ja muud suvalised kruvid on viimased mida üldse kasutada välistingimustes. Lähevad plõks ja plõks pooleks kui puit mängima hakkab. Tolline laud koos mängiva karkassiga suudab 4-5mm jämeduse, valest materjalist kruvi, pooleks kaksata mängleva kergusega. Selleks peabki kasutama kas naelu, mis on täiesti lollikindel valik, või siis vastavaid välistingimustesse mõeldud kruve, soovitatavalt tuntud firmade omi, sest sildile võib mida iganes kirjutada. Viimased on üpris kallid kui neid on vaja tuhandetes sisse kruttida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne