Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Kasti õliradiaatori võib panna ju näiteks hüdro tagasivoolule...
Kuna tõenäoliselt on tegu metsakaga, siis teeksin kõigepealt vintsi hüdro peale ringi ning külgmise väljavõtte asemele muntserdaksin paagilaadse toote. Sinna saab korraliku paksust metallist asja teha, kuhu saaks pealegi veel tagasivoolufiltri, nivooindikaatori ja igasugu stutse (vabad tagasivoolud, drenaažid jmt) panna. Kütusepaak võib ju paremal pool ka olla. Mehaaniline etteandepump minema loopida ja elektriline asemele. Oma kadunud Transitil oli selline vahva filter, millel juba vabrikust ka etteandepump küljes näiteks...
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Sai mootorit(D240) remontima hakatud.Kas on mingit kvaliteedi vahet hülsikomplektil(hüls,kolb 5rõngaga,sõrm)kust seda osta (pm kaubamaja,agromarket,flnt,bel-est)kuskilt nagu ei loe välja tootjat.Teine asi veel leitsin karteri põhjast poolteist pikkilõtku seibi,neid eraldi(ilma raamsaaleta)ei müüda kas nad on kõik isepaksusega või on sama paksusega ja kas saab mootori all neid vahetada.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kui viimane raam lahti lasta kas siis ei saa vahetada.Praegu tilkus ei tahtnud eriti alt ülesse vaadata nädalavahetuseks on ära tilkunud siis saab lähemalt uurida.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
need distans seibid pannakse ju karteri külge paika ja siis tõstetakse vänt sisse ja vänt istub sisse 0,1-0,01 täpsusega,aga usna täpselt läks.kulunud seibid võivad jah ise bälja pudeneda.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Töö ajal mahuvad välja pudenema need seibid, mis oma ülesannet enam ei täida.
Kangiga saab ju wäänata vända eemale, kui pukid lahti lasta kõik, aga ega elulooma sellist vägivalda taluma pidanud mootorist enam pole. Alatult müügiks teha muidugi kannatab, aga karma saab lõpuks ikka kätte.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Belarussi sinine on RAL 5015, aga kas suure kabiini musta kohta ka mingi RAL on?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Russil raamid vahetad peale viimase peal ära. Viimast ilma mootorit lahtilaskmata kätte ei saa.
Aga pead arvestama seda, et kui lased vända alla teed tsimmeritele haiget. Laiskust sellise töö juures petta ei maksa.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Raame nagu vahetada ei taha muret teevad ainult pikilõtkuseibid. Mootoril õlisurve oli 3,4 juures ka soojalt.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Russi mootori maha tõstmine, jaotuskast laiali, mootor tagurpidi vänt välja ja tagasi kokku - üle nelja tunni keeruline teha, kui kõiki polte just "tellitavaga" ei keera. Kõige kauem võtab aega iganenud tihendite pindadelt ära kaapimine, ulme kõvasti on kinni, kokku läheb ju nagunii uute tihenditega, vaid ladumise vaev.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui see pikilõtku seib juba välja on tulnud siis ei pruugi ka plokil enam vajalikke servi olla mis uut seibi kinni hoiab...
Siis aitab ainult kahe augu puurimine pikilõtkuseibile ja plokile ning siis pronkstiftid sisse mis seda poolkuud kinni hoiavad.
Põhjus miks see seib on jalga lasknud võib aga peituda ka õlituse probleemis ja seda eriti siis, kui õlirõhk äkki normaalsest kõrgemale tõuseb on tõenäoline, et miski asi on mõne kanali kinni pannud.
Näiteks oli sõbral selline juhus, kus äkki oli õlirõhk 0,5 bar kõrgem ja varsti kolin taga.
Põhjuseks oli õlitsentrifuugi sõel, mis oli laiali pudenenud ja jupid kogunesid igasuguste peente avade ette.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
23-04-2019, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2019, 09:53 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Head on selles kemmergus vähe. No 3 t eluskaalu ja pea 2 t tõstejõudu on teinekord abiks.
Uuema russi armatuur peale kleebitud. Kaistmekarbiks on vist veel uuem asi?
Aku nihutamine starteri kõrvale on hea mõte. Mida lühem kaabeldus, seda rohkem ampreid jõuab starterile.
Jagurile võiks mingi katte peale visata - kuigi selle priboori 120 bar pole just palju, oskab ka see paha teha.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Igatahes sellise kummist jorniga sidurivõllid olid väga vanadel russidel. Kahe sarvega sidurivõll. Kui sellel peaks nuudid minema siis võtta seda pole kusagilt. Käigukasti otsast tulev võll vist oli ka teine. Kummist padjad käisid vahele ja plekist kausid hoidsid seda möllu koos.
Igatahes kui isa russil see võll lepingu üles ütles siis terve metskond jooksis traavi ja sajatas.
Aquila captas non muscas.