Nostalgitseme lääne autosid.

4 takti oleks korrektne, Peel P50
Vasta

In the season 3 finale, Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May book Lincoln Cathedral to give a send off to the Ford Mondeo. This will be a funeral for a friend.

In the final episode of the series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May pay tribute to one of the bedrocks of British life, the medium-sized Ford saloon, starting with the Cortina of the ’60s and ‘70s, moving on to the Sierra of the 1980s and ending with the Mondeo, a model that has achieved something no other car in history has managed.

Ehk viimases sellises formaadis autosaates nagu see kolmik on 17a teinud, teevad nad Fordile korraliku matuse.



https://www.youtube.com/watch?v=nfd0VWnl7_Y
Vasta

(15-04-2019, 08:44 AM)svenson Kirjutas:  In the season 3 finale, Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May book Lincoln Cathedral to give a send off to the Ford Mondeo. This will be a funeral for a friend.

Hea ajastus teemaga, juhul kui vaadata tänast Notre Dame hävingut. Ajuvaba tegelikult kuidas mingid asjad omadega tahtmatult kokku hakkavad mängima.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Vasta

Vaatasin ise ka videot veidi pikemalt ja põhjalikumalt. Ja tuletas meelde, et 90ndate tänavapildis olid üpriski levinud igasugused R4 ja V6 Usa "rahvaautod", mis on praeguseks hetkeks liikluspildist praktiliselt kadunud ja mõnda mudelit pole vist Eestis enam üldse liikumas. 
       
Vasta

No siis avastati äkitselt et USA-st saab kindlustuste poolt mahakantud autosid pea transpordihinnaga. Omalgi mitu tuttavat sellise äriga tegelenud aga tavaliselt lõpetati peale mõnda partiid kuna transport oli tol ajal tavainimese mõistes sigakallis ja lõpuks tekitas meie teadmiste ja varuosade saadavuse tõttu mitteremonditavate autode hulk likviidsuskriisi. Aga poole aasta pärast võttis keegi teine asja ette ja hakati ettemaksuga jälle tooma. Ise tellisin Pontiac Grand-am kupee( selle püstise tagaaknaga Toungue ) aga kui kaup kohale jõudis oli juba keegi minu silmarõõmu topelthinnaga ära ostnud ja sain õnneks ka oma ettemaksu raha tagasi. Järgmistel tellijatel nii hästi enam ei läinud.....Siis huvid muutusid ja kasutusse läksid vana Euroopa autod.
Vasta

Tartus Taara puiesteel seisid 90-ndate algupoolel mitu suurt valget värvi ameeriklast, ilmselt Ford vms. Tudengiajal sai sealt korduvalt mööda jalutatud ja imestatud.
Äkki keegi mäletab ja teab millega tegu oli.
Vasta

Kuidas üldse finantseeriti selliste autode ostu 90ndate alguses? 80. lõpus kõik lasevad vene autodega ringi ning istuvad kütusekriisis järjekorras ning paar aastat hiljem paljudel mõne aasta vanused lääne ja usa autod?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta

Tooaeg vahetati selliseid masinaid mägede kortetite ja metsamaade vastu.
Koefitsent oli muidugi räme.
Vasta

(30-12-2020, 21:39 PM)Heigok Kirjutas:  Tooaeg vahetati selliseid masinaid mägede kortetite ja metsamaade vastu.
Koefitsent oli muidugi räme.
Aeg oli siis ka praegusest väga erinev. Vastavalt nõukaaja kogemusele auto järgi vaadati, et kas ja millise mehega üldse tegu on. Kõik muu oli keskmise eestlase jaoks natukene teisejärguline. Noorte meeste nr. 1 unistus ja kohustus oli saada ikka võimalikult hea auto kuna see oli staatuse sümbol ning määras tihtipeale ka "võimalused" vastassugupoolega läbikäimisel.

Osaliselt on kindlasti sama hoiakut ka siiani alles, sest kuidas muidu seletada magalarajoonides korteriväärtusega samasse klassi küündivaid sõiduvahendeid maja ees.
Vasta

(30-12-2020, 01:22 AM)Meelis2 Kirjutas:  No siis avastati äkitselt et USA-st saab kindlustuste poolt mahakantud autosid pea transpordihinnaga. Omalgi mitu tuttavat sellise äriga tegelenud aga tavaliselt lõpetati peale mõnda partiid kuna transport oli tol ajal tavainimese mõistes sigakallis ja lõpuks tekitas meie teadmiste ja varuosade saadavuse tõttu mitteremonditavate autode hulk likviidsuskriisi. Aga poole aasta pärast võttis keegi teine asja ette ja hakati ettemaksuga jälle tooma. Ise tellisin Pontiac Grand-am kupee( selle püstise tagaaknaga Toungue ) aga kui kaup kohale jõudis oli juba keegi minu silmarõõmu topelthinnaga ära ostnud ja sain õnneks ka oma ettemaksu raha tagasi. Järgmistel tellijatel nii hästi enam ei läinud.....Siis huvid muutusid ja kasutusse läksid vana Euroopa autod.
Sai kah ühe Grand AM-iga laevast maha sõidetud. Pärast teised rääkisid, et rehvid olid ikka vilisenud, küll kiirendades, küll pidurdades. Kahjuks kliendini ei jõudnud. Sattus ränka avariisse.
Vasta

Grand am-idega meenustki, et alles hiljuti oli usakate foorumis nutt ja hala lahti, et keegi julges säärase N-kerega pilli Kuusakoski lükata Big Grin
Vasta

Leid kodustest arhiividest. Koguaeg jäi mulje vanemate jutust, et sigar oli vabariigi alguses suguvõsas, tegelt oli C4 ja veits teise tähekombinatsiooniga, mis neil meeles oli.
92.a esmane reg Eestis, järgmiste omanike kätte liikudes (vähemalt) numbrimärki vahetanud ja üllataval kombel liikus kuni 2016 MNT järgi.
Edasi viis 74kw bensumootor. Selle aja mõistes võis olla kõva sõna, S600 tasemel polnud, aga kõvasti üle keskmise.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Ei leidnud paremat kohta.

Phaetoni 2 põlvkond, mis ei tulnudki.

Veidi uskumatu on tulemusele peale vaadata ja mõelda seejuures aastale 2014, mil suur sedaan oleks pidnud avalikkuse ette astuma. Väga kena ja ajatu disain.
Vasta

Arvestades et VW maksis peale Phaetonite tootmisele, esimese mudeli massilised lastehaigused elektriga ning arutu müügihind mis kliente ei kõnetanud tõid ilmselt mõistuse koju. Oli see auto ka tollase VW juhi F. Piechi isiklik ambitsioon vastu hakata S-klassile. Palju olulisem oli samaaegne VW Grupi püüdlused śkoda jaluleaitamisele.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kõik eelnev tõsi aga pigem leia inimene kes ostab VW, kui sama raha eest saad S mersu või Porsche? VW on ikkagi tubli pereauto bränd ja 100k eest ta jääb ikkagi volksuks. Piinlik sellisega vanalinna brasserie ette veereda, kui kõik sõbrad on sinna tulnud samas hinnaklassis premium pillidega.
Vasta

Kas see video mitte pole nö turu uuring, ei tundu kuidagi 8a vana mudelina see...
Vasta

Kuidagi oli ju vaja katsetada ennem kui Bentleyd sellele põhjale ehitama hakati.
Vasta

(10-08-2022, 19:08 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kõik eelnev tõsi aga pigem leia inimene kes ostab VW, kui sama raha eest saad S mersu või Porsche? VW on ikkagi tubli pereauto bränd ja 100k eest ta jääb ikkagi volksuks. Piinlik sellisega vanalinna brasserie ette veereda, kui kõik sõbrad on sinna tulnud samas hinnaklassis premium pillidega.
 Nii on autohuvilise silmis aga kui võtta näiteks kuidas sotsiaaldemokraadist riigikoguliige puid alla sai oma "suure ameerika" auto eest siis sellise "suure Passatiga" saaks rahulikult nähtamatu tavaline VWi liisija olla.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(10-08-2022, 19:08 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kõik eelnev tõsi aga pigem leia inimene kes ostab VW, kui sama raha eest saad S mersu või Porsche? VW on ikkagi tubli pereauto bränd ja 100k eest ta jääb ikkagi volksuks. Piinlik sellisega vanalinna brasserie ette veereda, kui kõik sõbrad on sinna tulnud samas hinnaklassis premium pillidega.
Leia parem sedasorti inime, kes sooviks osta majaraskust rahvaauto luksumisautot terasplekist kerega, kui sama kontsern müüb sulle paraolümpia A8/S8 samade featuuridega ja alumiiniumist korpusega. Arusaadavalt käib jutt uuest liiklusvahendist, mitte kipsimeeste viiekümneseitsmendaringi unistustest Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne