21-04-2019, 14:58 PM
aga õhku ikka antakse peale?
(22-04-2019, 08:26 AM)Mihkus Kirjutas: Hea küll. Aga on ka koht kust tellida kõik need vidinad? Poodi on minek jala seega eelistaks e-poest osta.ei saa nüüd nii saamatu ka olla https://www.autodoc.ee/topran/2729615 esimene mis ette jäi,jämefilter https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ...aga.minull oma autopood kust juppe ostan ja olen ka metsas ja midagin vaja helistan uurin tellin ja kui kohal lähen järgi ja peenfiltrit küsin peenfilter vooliku vahele diislile. http://www.trabiflex.ee/et/a/banjo-ots-k...-1-2-avale sina vajad mitte keermega vaid vooliku otsaga 4tk,vooliku klambrid ja ka kütusevooliku tõnn müüb sukle kogu kupatuse.aasa jämedus põkal oli äkki 14mm?peast ei mäleta ja vaskrõngastihendid ka vaja ja tõnnil olemas.
Periko ja pmk?
(16-11-2022, 13:09 PM)umm Kirjutas: Tere. Kuidas töötab T16 kütusepumba surveklapp? Kolb ei ulatu avani, et kütus saaks liikuda.Kolvi sees on pisike ava ette nähtud kust kütus liikuma pääseb ja kolb leevendab kütuse pulseerimist oma vedruga.
(16-11-2022, 16:19 PM)2715 Kirjutas:Kolvil ava puudub ja mingit lõtku ei ole kus puhudes õhk mööda saaks. Vidin on lukustusrõngastega variant. Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?(16-11-2022, 13:09 PM)umm Kirjutas: Tere. Kuidas töötab T16 kütusepumba surveklapp? Kolb ei ulatu avani, et kütus saaks liikuda.Kolvi sees on pisike ava ette nähtud kust kütus liikuma pääseb ja kolb leevendab kütuse pulseerimist oma vedruga.
Kütus liigub läbi ava ja õhk suudab seda kiiremalt läbida.
Vähemalt vanasti oli nii.
Kaasajal võib olla ava asendatud lõtkuga.
Kütuse läbivool sealt pole ka millekski vajalik sest plunser pumpab ta sealt välja ja kütus vahetub.
Küll aga peab õhk läbi pääsema.
Tsitaat:Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?Selle vedruga, mis asub punase kriipsu all. Ekstsentrik lükkab rulliku kaudu kolbi. Kolb saab tagasi tulla ekstsentriku suunas vedru mõjul ainult niipalju kui selle aja jooksul on tarbitud kütet.
(16-11-2022, 21:01 PM)aavu Kirjutas:Mina saan aru,et tegu surveklapiga mis asub pöörispumba taga alumine ja seal ei ole ju mingit eksentrikut.Tsitaat:Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?Selle vedruga, mis asub punase kriipsu all. Ekstsentrik lükkab rulliku kaudu kolbi. Kolb saab tagasi tulla ekstsentriku suunas vedru mõjul ainult niipalju kui selle aja jooksul on tarbitud kütet.
Või saan mina küsimusest valesti aru.