04-04-2019, 13:43 PM
hmm.
mul on kaks juustu akut küll, aga nende mõõt on vähe suur.
Miskised 1000 amprised bussi akud....
mul on kaks juustu akut küll, aga nende mõõt on vähe suur.
Miskised 1000 amprised bussi akud....
(22-04-2019, 20:59 PM)Raudpats Kirjutas: Kas Z-seeria muruniitmise masinatest ka keegi midagi soovitada oskab?Tuleb üks suurem ja kobedam osta, platsi on päris palju ja kallakuid platsi peal ka. Mida võtta?
(19-04-2019, 08:09 AM)vant Kirjutas: Vanast hoorattast ja starteri hammakast uue "roolikarbi" tegemine on kahtlemata väga hea idee ja kui algupärane krempel täiesti kulud on, siis ilmselt päris hea lahendus. Ma küll ei tea, kuidas lahendati sel puhul nurga all hambumise teema. Algupärasel sektoril on ju hambad nurga all. Hooratta variandis peaks hammasrattad hambuma ju ühel tasandil? Sel juhul tuleks roolivardale liigend ja täiendav laagerdus panna, et hambus otse oleks vms.?
Jah, vabandan, jäi märkimata, et seda lahendust kasutasin masina puhul, mis saigi endale otse püsti seisva rooli.
(22-04-2019, 20:59 PM)Raudpats Kirjutas: Kas Z-seeria muruniitmise masinatest ka keegi midagi soovitada oskab?Tuleb üks suurem ja kobedam osta, platsi on päris palju ja kallakuid platsi peal ka. Mida võtta?
(22-04-2019, 20:59 PM)Raudpats Kirjutas: Kas Z-seeria muruniitmise masinatest ka keegi midagi soovitada oskab?Tuleb üks suurem ja kobedam osta, platsi on päris palju ja kallakuid platsi peal ka. Mida võtta?Jõudluse vahe tavalise murutraktoriga u. 3 kordne.
http://aiataht.ee/tooted/aias-ja-vosas/z...ohn-deere/
https://www.stokker.ee/alamgrupp/ga13-03...utraktorid
(24-04-2019, 08:44 AM)taxopets Kirjutas: Jõudluse vahe tavalise murutraktoriga u. 3 kordne.
Mul olnud nüüdseks üks suvi Toro. Toro sellepärast et:
1.Kolmekäiguline. Ei pea nii palju gaasiga mängima.
2. Hinna ja jõudluse suhe parim.
3. Mehka (tallinn) nagu tõeliselt tahtis mulle midagi müüa. Nt. Loodusinvestis ja Saemeistris olin ma tülikas saalikaunistus. Reaalselt proovida lasi ka ainult Mehka
Tiigikallastest tuleb jah kaugemale hoida. (läbielatud) Kiiretel ning järskudel pööretel kraapsab jah tagumise rattaga muru jättes sellise lohisemisjälje