Postitused: 1,415
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
04-05-2019, 00:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2019, 00:21 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Nobe on tänase eesti disaini tipp tase. Siiralt loodan, et see projekt jalad alla saab.
Ma ei tea kas Nobe disaineri nimi on kusagilt läbi jooksnud ka või mitte, või on selle tagaplaanil hoidmine taotluslik, aga koolitatud kätt ja harvaesinevat head stiili on tunda.
Minu jaoks ainus küsitav element oli see patsiga poiss-tüdruk kapotikaunistusena. See vidin ideena on hea, aga kokkuvõtvalt nagu läks üldisest stiilist välja. Viimastel piltidel mida netis näinud olen on see vidin sealt kapotilt kadunud. Aga see on pisiasi. Harva kui midagi nii head paberile joonistatakse ja haruharva kui see ka reaalselt valmis voolitakse.
Esimese auto seerianumbriga 001, võiks osta isamaalise teona mõni eest tehnikamuuseum, või miks mitte ka KUMU. See oleks kena pärl sinna kölerite-konradite vahele pista. Odavam kah.
Postitused: 1,415
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Seest on sama stiilne kui väljast, minimalistlik ja hea maitsega. Pigem aiphõun kui samsung. Võimalik, et see kapotikaunistus kaduski kapotilt seoses turva- või mis iganes nõuetega. Ilma on isegi parem.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Miks see just kolme rattaga peab olema?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
72 kw GT variandil lisana ka tugirattad saadaval.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Kolmerattaline seetõttu, et pääseda meeletust kogusest bürokraatiast. Kolmerattalisena pole tegu mitte autoga, vaid rolleriga ja sellele kehtivad määramatult leebemad nõuded kui seda suuremas koguses müüa planeeritakse.
Disain on täpselt see mis ta olema peab, piisavalt retro, piisavalt soliidne ja piisavalt hipster, et tänased edukad vanuses 30-40 seda ostaksid.
Võibolla, oleks minu jaoks, tagatule keskele mingit jõnksu või katkestust vaja, praegu on natuke liialt paadilik see tagaosa aga selle pärast keeg seda ei osta ja ostmata ka ei jäta.
Postitused: 1,415
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Esimene kolmerattaveoline auto ?
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Müügiedu saab suuresti sõltuma tehnoloogiast mis nad sinna suudavad pakkuda. Kui nad kasutavad nö "tänaseid tehnilisi lahendusi" ehk pakuvad 2-300 km sõiduulatust ja mõnetunnist laadimist siis võib selle projekti kohe korstnasse kirjutada. Et sellised projektid edukaks osutuksid peab neis olema lisaks disainile ka ajast eesolev tehniline pool, ehk siis midagi sellist mida tehnoloogia poolepealt turul veel ei ole. Edukate näidetena võiks tuua Iphone oma puutetundliku ekraani ja intuitiiv kasutus loogikaga opsüsteemiga. Või veel Tesla, kes pakkus reaalselt kasutatavat läbisõitu ja seda veel ilusas pakendis. Kui need müüki paisati siis sellel hetkel neil turul konkurente polnud, nad olid ajas natuke teistest ees. Ning nende asjade juures ei oma hind või selle mõistlikkus mingit rolli enam.
Postitused: 1,850
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
05-05-2019, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2019, 13:29 PM ja muutjaks oli
Walter.)
Igati mõistlik oleks sellele toiteks peale panna Eesti päritolu superkondensaatorid (Skeleton) kui need vaid õigeaegselt tootmisküpseks saaksid. Samas ei vaimustu praegused 20-aastased üldse auto ostmisest kuna prioriteedid on mujal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
05-05-2019, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2019, 13:35 PM ja muutjaks oli
cesium.)
Tänane tehnoloogia aitab hinda all hoida, see asi on nagunii rõhuga välimusele
E: oma veebis nad väidavad ühe põhiidee olevat võimaluse tulevikus seda autot vastavalt tehnoloogia arengule kaasajastada jne.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
(04-05-2019, 00:17 AM)spitfire Kirjutas: Esimese auto seerianumbriga 001, võiks osta isamaalise teona mõni eest tehnikamuuseum, või miks mitte ka KUMU. See oleks kena pärl sinna kölerite-konradite vahele pista. Odavam kah.
Esimene läks paraku juba piiri taha, Eesti-Soome toru onule. Ja kusagilt jäi kõrvu, et 6 peale selle esimese veel müüdud juba.
Plaanid igatahes vägevad, tehas Tallinna ja aastas ca 1000 autot
Postitused: 94
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Ringvaatest jäi kunagi kõrva, et tegemist on A kategooria juhtimisõigust vajava sõidukiga... Kui nüüd suudaks interneti avarustest selle ringvaate osa üles leida, kuulaks isegi üle, kas eesti elektriauto on tegelikult siiski (elektri)mootorratas.
Postitused: 1,415
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Mersu ju kelgib siiani, et tegi maailma esimese auto, aga mitu ratast seal all oli ? No kolm oli. Tagasi juurte juurde.
Postitused: 3,001
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Mulle kuskilt meelde jäänud et üks ratas ees on mootorratas ja kaks ees on auto. Või oli see teisiti ?