Pindu ei pildistanud. Eks neil kasutusjälgi ikka oli- kenasti peegliks poleerunud, aga midagi anomaalset ma küll ei märganud. Hammasrattapaari veomootori otsas+ järgmine vahetasin ära ja alles eile sain silla traktorile alla ja proovitud. Peale õlivahetust sõidab justkui nõksuke sujuvamalt, aga see võib ka meelepete olla
Ära kadus peale kokkupanekut kuhugi vabakäigu lülitus- see tagant traadist hoovakesest tõmmatav. Arusaamatu, mis seal olla saab- seal keeratakse tollesama traadi abil ühte poolkuukujulise otsaga võlli, mis remondi käigus oma kohale jäi. Poolkuukujuline võlli ots peaks siis sulgema/avama õlikanalit? Kuna mind see puudus väga ei sega, siis jääb praegu nii. Niitmine tuleb peale, aeg parsa kokku saada. Küll vajadusel või järgmisel aastal vaatab...
Mootor käis ka laiali, sellel olid käivitusprobleemid ja tundus, et hõre. Mõõtmisel olid rõngad täiesti ok. lukuvahega, kolbi ja rõngaid kohe nagunii jälle kohe võtta ka polnud, läksid sama targalt tagasi kõige oma ilma saaledeta alumiiniumist kepsu ja plastmassist nukkvõlli hammasratastega. Aga no mis sa räägid- kahe nukkvõlliga mootor ikkagi
Karpa sai laiali võetud, pestud- puhastatud, klapivahesid ka timmitud. Kargas käima hästi ja huvitaval kombel käivitubki nüüd hästi. Karpat sai igat pidi oma pikkadest traatidest ja vedrukestest hoovastikuga "timmitud". Sellest mootorist on päris sportlikud pöörded võimalik välja manada. Igaks juhuks sättisin sinna tehase pöörete kanti, muidu mine tea, viskab äkki pudinad taeva alla.