Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Need ikka kaks iseasja - õlikärsakas ja bensuka toore hais. Õlipõletajad on tänavapildis põhiliselt vanad Fordid (mille juht on veelgi vanem). Toore hais aga, mis näiteks ka minul paneb hetkega pea valutama on peamiselt kõik pudrupajana töötavad veneaegsed autod - zigulid, mossed, gaz veokad. Nende taga ei kannata üldse sõita. Kuniks möödasõiduvõimalust pole, tuleb kiirelt salongiõhule lülitada.
Postitused: 759
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Asun fordimeeste kaitsele , ei saa mütsiga lüües kõiki Forde ühte patta panna , sama Lada de ja Mossedega . Tossavad ka mazdad ja audid ning mersud ja kummalisel kombel on tossavate bensiinimootoritega autode järel sõites hingamine raskem , kui diiselmootoriga tossutaja sabas sõites ( ilmselt diiselmootoris "köeb" oli ära ) .
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Aju on tundetu elund. Pea hakkab valutama, kui vingu tagajärjel veresoontes kitsus tekib. Ja tekib sellest, et co keelab verel hapniku sidumise. Mida vähem hapnikku, seda paksemaks veri muutub ja tema soontest läbisurumiseks peavad sooned laienema. Laienevad ka ja seetõttu väljendubki see valuna. Valuaistingu aga kannavad ajju närvid, mis sooni ümbritsevad. Nii et tegelikult ei valuta mitte pea, vaid aju ümber asetsevad imepeened veresooned paisuvad ja puutuvad vastu närve.
Väiksemast kogusest johtunud vingu sissehingamisest tekkivat valu aitab leevendada lihtne aspiriini tablet, mis on verd vedeldava toimega (atsetüülsalitsüülhape).
Kui ma veel metsas harveril töötasin, ja juhuslikult tuul tagant puhus, oli vahetuse lõpuks peavalu 100% garanteeritud. Suitsetamisega pole siin mingit pistmist.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
13-05-2019, 22:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2019, 22:26 PM ja muutjaks oli
diesel.)
täpsemalt küll ei tee punalible hapnikul ja vingul vahet. võtab kopsus omale O kukile ja läheb seda kuskile näiteks lihastesse viima, aga seal ei võeta vastu, sest O küljes on ka C. tiirutab siis lible niikaua ringi kuni jõuab otsaga maksa, kus see kenasti turjalt maha võetakse ja utiliseeritakse. häda ainult selles, et maksa võime seda tööd teha on mitu suurusjärku väiksem kui kopsus punalibledele külge hakkab. seega vingu puhul lõpuks inimene sureb hapnikupuudusesse.
kui eessõitva auto sumpsist tulev lebra paneb pea valutama, siis ving võib kahtlemata ka osaline olla, aga pigem kogu kompott rõve saast ja mõjub tervikuna. tänapäeva inimesed võivad muidugi ka helbekesed olla, tõenäolisem on ehk siiski kütuse koostise muutus.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Noo ma ei tea, 90ndatel oli ikka peavalu garanteeritud kui linnas sai käidud. Ega siiani toore bensiini haisu ei kannata. Eks kuidas kellelegi, inimesi on erinevaid.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Hommikul oli brigaad mururöövleid lasteaia ümber trimmeritega laastamistööd teinud. Üks vana jäeti ilmselt karistuseks veel õhuluuaga pakazovkat tegema ja see lebrunn, mis õhus heljus, oli ikka väga jõhker. Nuusutasin pärast kodus jopet, see ka haises.
Meie peres on asjad nüüd kuidagi niikaugele jõudnud, et kõik muru ja puude saagimise teemad on mitu aastat elektrilised olnud. Sain jällekord aru, et nende asjade kallim soetusmaksumus ei ole kuskilt otsast mahavisatud raha. Tänaseks on asjad kindlsti numbriliselt plussis, lisaks veel tervisesääst, väiksem mürareostus ja ärajäänud jebimine mingite kanistrite ja õlidega ja mitukümmend tonni vähem LEBRA-tamist.
Postitused: 10,739
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Sellest arusaamiseks peab mitte suitsetama ja omama suti laiemat maailmapilti, kui kohalik kobruleht pakub.
v6sa@makitausku.ee
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sõitsin just Tsirguliinast läbi. Seltskond töömehi trimmerdas bensiinimootoriga Stihlidega kraavipervi ja üks vana 01 tuli ka alevivahel vastu. Olen šokis .
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Las umbrohi ja Võsa kasvab. Mis nad siin vingu(ta)vad mööda Eestimaad.
Postitused: 10,739
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Las kasvab jah, puukidel-madudel ka elada vaja.
Aga tulles tagasi teemasse: mis auto siis ära kooles üle vaatamisel? Ja kas kohe esimesest tõmbest või prooviti korduvalt lati alt läbi mahtuda?
Postitused: 10,739
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kas sulanud kolvid võtsid ka hülsid kaasa?
Kui ei, pole sulamine seotud laialiminekuga.
Kas läks lõhkuma õli või kütuse pealt? Kohe kiirendamisel jooksis võiduka lõpuni või alles stabiliseerunud pööretelt hüppas pilbasteks?
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kas põhjus võib selles olla, et tavasõidul ei taheta pöördeid kõrgemale lasta ja löristatakse 1500-2000 pöördega pidevalt ja mootor ei saa ennast korralikult "puhtaks köhida"? Ise kasutan sõiduauto diisliga umbes samasid pöördeid mis bensukaga, käib pidevalt 3000 juures (tavaliselt käiguvahetus u. 3000 juures) ja tihti ka 4000 juures.