17-05-2019, 17:07 PM
Jutt on igavaks läinud:traktoritega tuleks käia neile ettenähtud kohas ülevaatusel,siin võiks rääkida autodest.
(17-05-2019, 17:07 PM)_rein_ Kirjutas: Jutt on igavaks läinud:traktoritega tuleks käia neile ettenähtud kohas ülevaatusel,siin võiks rääkida autodest.
(17-05-2019, 10:58 AM)Janka Kirjutas:(16-05-2019, 20:34 PM)veix__ Kirjutas: Opel Astra u. 2007 vist oli 1,7 D, kunagi jälgiti kütusekulu ja tuli välja, et 5. käik tasus kütusekulu mõttes sisse panna alates 130 km/h ehk siis kusagil kiirteel ainult. Meil siin löristavad linnas ka 5-ndaga vahel.
Ma loodan, et jutt on ikka viiendast ja kuuendast käigust sel Astral või pigem kuuekäigulisena laiemalt levinud '07 Vectrast.
(17-05-2019, 19:45 PM)Daff Kirjutas:Ma pidasin silmas küll bensiini mootoreid,aga mitte ülal pakutud.Kunagi oli Hondal reklaam et mootor hakkab 2L. Euroopa dedentsi järgides, siis ilmneb korraliku mootoriga autot saab lombi tagant.(17-05-2019, 17:07 PM)_rein_ Kirjutas: Jutt on igavaks läinud:traktoritega tuleks käia neile ettenähtud kohas ülevaatusel,siin võiks rääkida autodest.
Mõtled Škoda 1,0 vabalthingavat?
(19-06-2019, 07:45 AM)ivoalaska Kirjutas: Eile sattus töökotta vana klient, kes sai kordusülevaatuse. Paberil kirjas, et ohtlik viga seisneb esimese piduritoru roostetamises. Hakkame siis asja vaatama ja piduritoru kaetud ilusa tolmu/pori kihiga. Minu asjatundmatule pilgule polnud midagi ohtlikku näha. Võtsin harja kätte, et torud mustusest puhastada, peale mida ilmusid pori alt veel tehasevärvis igati korras piduritorud. Tuleb ausalt tunnistada, et paar pisikest roostetäppi ilmus ka välja aga üleüldiselt oli seisukord väga hea. Kontrollitud said kõik torud. Tegime nendest pildid ka igaks juhuks. Siit tekib küsimus, kuidas ülevaataja nägi üldse torusid puhastamatta tervetel torudel defekte või ongi täna moekas lihtsalt suva järgi kordusi välja kirjutada.
(19-06-2019, 10:28 AM)Janka Kirjutas: Sellise jama peale esitaks mina protesti. Kirjalikult. Ülevaatuse teostanud firma juhile. Viiks isiklikult lauale ja vaataks, mis edasi juhtuma hakkab.
(19-06-2019, 15:26 PM)v6sa Kirjutas:Aga minul tekkis küsimus.(19-06-2019, 10:28 AM)Janka Kirjutas: Sellise jama peale esitaks mina protesti. Kirjalikult. Ülevaatuse teostanud firma juhile. Viiks isiklikult lauale ja vaataks, mis edasi juhtuma hakkab.
Sama siin.
Kusjuures mina sain esimest korda elus liiklemiskeelu ülevaatuselt. Asja eest - krusa tagapidurite toru lendas laiali ja lasi mahlad välja. Pidureid netu. Uus toru 3.20 Pidurimeistrist, 300 g piduriõli ja puhaste paberitega läbi.
Tsitaat:Väga halvas seisukorras rehvid, paarikümne aasta vanune auto, olematud pidurid, vaevu valgust andvad tuled, sisuliselt läbipaistmatu esiklaas, lõtkudega sillad, ribadeks rattalaagrid – need ja teised tehnilised probleemid on põhjuseks üüratule kogusele liiklusõnnetustele igal aastal.
Selliste autode juhid on teinud kõik selleks, et ühel päeval õnnetusega lõpetada, tõdeb ka saatejuht Madis Kimmel.
ARK andmeil tuvastati möödunud aastal Eesti sõidukeil tehnoülevaatuste käigus kokku ligi 460 000 viga.
Maanteeameti tehnoosakonna juhataja Jürgo Vahtra hinnangul mõjub liiklusohutusele kõige enam just rikkis pidurisüsteem, aga ka roolisüsteemi vead.
(29-11-2019, 09:30 AM)Aare R. Kirjutas: ...
Ma igaks juhuks nimesid ei nimeta, kuid tegevus käis suvepealinnas.