Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
22-05-2019, 20:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2019, 20:55 PM ja muutjaks oli
Maisalup1.)
Kõik koos pooliga komplektis uued
Viimasel ajal tunduski kuidagi lahja see mootor olema. Algul lõikas nagu vana loom, nüüd lõpus tuli juba meelitada.
Tegu siis hiina Lifan mootoriga, 13hp briggsi kloon
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kes kui kursis on Audi/VW EGR klappidega. Ühesõnaga klapp kaputt. Susiseb ja vusiseb ning ajab musta tagant välja kuniks lükkab avariirežiimi mootori. Hetkel pole aega autoga tegeleda vaid käib niisama virtuaalne ettevalmistus.
Pakutakse kolme tootjat: Egnitech, Wahler ja Wemo. Viimane neist siis kõige kallim. Küsimus pole mitte nii hinnas kuivõrd asja kvaliteedis, et ei peaks varsti jälle torkima hakkama kuniks autole päevi veel on antud.
Muidugi on ka käinud läbi teema klapi pesemisest nii maas kui peal aga see mäng vist ei vääri küünlaid.
Masin ise on 2004a Audi 1,9 Tdi. 96 kw. AWX mootoriga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
see peaks olema mehhaaniline klapp.tuttaval on passatskil sama mootor.võtsin maha ja puhastasin korralikult ära.tomib korrekselt.opreatsioon toimus u. 3 aastat tagasi
Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Ja klapi kvaliteet ei mängi rolli. Oluline on autole talda anda. Minu auto tüüpviga on iga 20 kuni 30kkm tagant egr klapi vahetus. Mina vahetasin umbes 160kkm tagasi selle klapi ja tänaseni 0 probleemi. Ökotades tekib tahma kõvasti mis kiilub klapi kinni. Puhastamine on nii ja naa. Võib õnneks minna ja võib ka mitte
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Talda saabb ta mul saksas kõvasti. Esimest korda jai kinni ja seda baani peal 350 tuhande pealt alles. Senini on muretult jooksdnud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
sealmaal vist pimedat ette panna ei ole mõistlik mõte?
Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Nii suure läbisõidu puhul enam pole mõtet pesema hakata. Kõik mis liigub see kulub. Mina olen ostnud keskmise hinnaklassi varuosi kui ei tea midagi arvata kvaliteedist ja lootnud et päris sitta ei saa ja nime eest ainult ka ei maksa...
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kas keegi teab kust võib leida Mannergute võidusõidu nn. Sport klassi reegleid ja tehnilisi tingimusi?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Reede õhtune küsimus ka, et igav ei hakkaks.
Mis on urina hind?
Täpsemalt siis, kui lükkame mingi x trahvole voolu sappa ja see urisema hakkab, olenemata sellest, et seal pole tarbimist taga, siis kui palju läheb elektrit urina tootmiseks?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kasuta ampermeetrit!
Kui näit korras, kalla patsient lakiga üle ja kuula homme uuesti.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(25-05-2019, 00:48 AM)Marko Kirjutas: Kasuta ampermeetrit!
Kui näit korras, kalla patsient lakiga üle ja kuula homme uuesti.
Siit tekib järgmine küsimus, et kas kadu on ainult läbi undamise või ka läbi soojuse, kahe erinevuste vahet ampermeetriga ei näe.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Undamine on lohakalt koostatud trafo puhul paratamatu. See nagu elektrimootor, millel pöörlemine takistatud. Väga jäme üldistus aga umbes nii on.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nii teaduslikus ei maksa asja ajada. Poes müüakse kuluarvestit, mis näitab vatte, ampreid ja palju muudki. Maksab kuskil 8euri. Saad mõõta ka külmkapi, lampide, jne kulusid. Näed ka palju üllatavat.