Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Kuna mu igapäeva marsruudile jääb 10 ringteed, ehk siis tavalisel päeval 20 ringtee ületamine, siis saan täie veendumusega öelda, et 2/3 juhtidest on ringteel täiesti poh.... suunatulest ja sõidavad kuhu tahavad ilma mingi suunata. Leidub ka selliseid, kellel suunanäitamine käib tunde järgi, mõnel ringil näitab ja mõnel mitte. Noh ja pereemade noobel-maasturitel pole seda lisa vist üldse standardvarustuses.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
isegi õppesõiduautod sõidavad valesti! õpilasi õpetatakse vales kohas rida vahetama ringi peal.jääb mulje nagu sõidetakse ringilt maha,kuid tegelikult vahetatakse rida ja sõidetakse otse.rida saab ka edukalt vahetada kahe mahasõidu vahel,mis ei tekita segadust teistele liiklejatele
Postitused: 132
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
(14-05-2019, 17:22 PM)hulgus Kirjutas: ei usu ma ühtki suunatuld, liigun, kui tee puhas. Soovitan ka teistele.
+1
_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(14-05-2019, 20:07 PM)pljuhkam Kirjutas: (14-05-2019, 17:22 PM)hulgus Kirjutas: ei usu ma ühtki suunatuld, liigun, kui tee puhas. Soovitan ka teistele.
+1
Selle eest inglasele ja prantslasele on suunatuli jumal. Kõik näitavad ja kõik ka näevad. Nemad ei kokuta ringil, et kas tuleb või ei tule. Ja kiirused millega ringile tullakse puhta usalduse peale kaasliikleja vastu on ikka päris soliidsed. Seal polekski meie moodi võimalik liigelda nende liiklustiheduse korral. Küll on juhuseid kus tekib mõte, et kui oleks praegu jätnud maha keeramata.???
Aquila captas non muscas.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Ma siis esindaksin seda teist poolt, kes arvab, et jalgratturile tee andmine on igati tervitatav ja järjest sagenev nähtus liikluses. Pluss poolepealt toimub ratturil rattaseljas sõites teeületus märgatavalt kiiremini kui sealt ratas käekõrval jalutades, ajavõit kõigile. Aga kõige tähtsam ja oluliseim on teed ületades silmsideme loomine autojuhi ja teeületaja vahel, ning seda olenematta kas oled jalakäija või rattur.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Täna kella kuue ajal sõitsin kodu poole. Maantee oli sihuke kergelt looklev nagu meie maanteed ikka. Mingi hetk jõudsin järgi ühele ratturite grupile, kes tegelesid sportimisega kenal päiksepaistelisel õhtul. Olid ennast kenasti kahe-kolme kaupa kõrvuti üles rivistanud ja rodu ise oli ka üsna selline 20m pikk. Kuna nad olid haaranud enda alla terve rea ja eespool aina vonkles maantee, siis ei hakanud mööda kohe pressima vaid võtsin hoo maha ja jäin nende taha tiksuma. Tiksusin seal ja mõtlesin, et üks mopeedauto on kordi ohutum ja vähem segav maanteel kui taoline kooslus isikuid. Mopsiku pikkus on kolm meetrit ja üldiselt suudab mopsik ennast perve ligi hoida, selle grupi oma 20m pikk ja lai kui maz kallur. Mopsiku plekid ja jupid seisavad enamjaolt omal kohal, grupi jupid aga värisevad pedaalidel ja pendeldavad siia sinna poole nii kuis jumal või tuul või teel asuv kivike parasjagu juhatab. Hakkad neist mööda põrutama vastassuuna kaudu, vääratab mingi tegelase keps ja pool gruppi käib su auto rataste alt läbi enne kui arugi saad. Ei kiirenda korralikult, siis ei jõua ka mööda enne järgmist kurvi. Aga tundub, et maanteel rattaga suvaliselt liiklemine ongi mingi püha õigus...sport on püha ja kui vaja ikka keset teed vändata, siis nii ongi. Oleks siis tegemist mingi haruldase nähtusega, ma oleks vait kui sukk, aga sõitke natukene Tallinnast välja...
Kust kulgeb piir, millal enam ei ole ilus või ei tohi keset maanteed ketti venitada? Kui ma näiteks homme lähen ja üksinda hakkan Tartu poole sõtkuma keset teed, kas siis on ok? Aga kui sõbraga koos, või kahe kahe lapsega või naine tõukeratta ja piimamannerguga või grupp vanureid kolmerattalistel? Millal on õigustatud maanteel terve ühe sõidusuuna enda alla võtmine ja autode normaalse liikumiskiiruse takistamine sportimise ülimuslikkusest lähtuvalt? Oskab keegi vastata?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(24-05-2019, 01:37 AM)viplala Kirjutas: Täna kella kuue ajal sõitsin kodu poole. Maantee oli sihuke kergelt looklev nagu meie maanteed ikka. Mingi hetk jõudsin järgi ühele ratturite grupile, kes tegelesid sportimisega kenal päiksepaistelisel õhtul. Olid ennast kenasti kahe-kolme kaupa kõrvuti üles rivistanud ja rodu ise oli ka üsna selline 20m pikk. Kuna nad olid haaranud enda alla terve rea ja eespool aina vonkles maantee, siis ei hakanud mööda kohe pressima vaid võtsin hoo maha ja jäin nende taha tiksuma. Tiksusin seal ja mõtlesin, et üks mopeedauto on kordi ohutum ja vähem segav maanteel kui taoline kooslus isikuid. Mopsiku pikkus on kolm meetrit ja üldiselt suudab mopsik ennast perve ligi hoida, selle grupi oma 20m pikk ja lai kui maz kallur. Mopsiku plekid ja jupid seisavad enamjaolt omal kohal, grupi jupid aga värisevad pedaalidel ja pendeldavad siia sinna poole nii kuis jumal või tuul või teel asuv kivike parasjagu juhatab. Hakkad neist mööda põrutama vastassuuna kaudu, vääratab mingi tegelase keps ja pool gruppi käib su auto rataste alt läbi enne kui arugi saad. Ei kiirenda korralikult, siis ei jõua ka mööda enne järgmist kurvi. Aga tundub, et maanteel rattaga suvaliselt liiklemine ongi mingi püha õigus...sport on püha ja kui vaja ikka keset teed vändata, siis nii ongi. Oleks siis tegemist mingi haruldase nähtusega, ma oleks vait kui sukk, aga sõitke natukene Tallinnast välja...
Kust kulgeb piir, millal enam ei ole ilus või ei tohi keset maanteed ketti venitada? Kui ma näiteks homme lähen ja üksinda hakkan Tartu poole sõtkuma keset teed, kas siis on ok? Aga kui sõbraga koos, või kahe kahe lapsega või naine tõukeratta ja piimamannerguga või grupp vanureid kolmerattalistel? Millal on õigustatud maanteel terve ühe sõidusuuna enda alla võtmine ja autode normaalse liikumiskiiruse takistamine sportimise ülimuslikkusest lähtuvalt? Oskab keegi vastata?
Mind isiklikult ajab ka selline kooslus närvi,kas meil on üldse lubatud kõrvuti sõita ratturitel(ka motomestel)?
Mina kunagi aastaid tagasi jäin lausa nende juurde seisma ja küsisin,et mis nemad arvavad mis saab kui näiteks peale pimedat kurvi on and kõrvuti mul ees,pidurdada ei jõua ja vastu tuleb auto,mina julgen kindlalt väita,et laupa ma vastutuleva autoga ei pane,tehke omad järeldused kes kannatajaks jääb.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983