25-04-2019, 21:57 PM
Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all
(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas: Käib viimane häälestamine ja proovimine. Kui tundus, et kõik hakkas juba sujuma ja valmis saama, siis testimisega üllatusi tuleb nii, mis kole.Need originaal klambrid ei pea tosooli
Kui alul sai pluss kerre, siis hiljem eksperdid leidsid, et 1960 jaanuar muudeti polaarsus - sai siis ümber tehtud. Ainuke häda, et raadio ei kannatuanud seda miinust keres ja kärssas ära.
Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?
Valesti on hetkel veel tulede kaablid - lähituled on kuhugi ära kadunud.
Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.
Kui kere tehes said uksed kõik väga hästi liikuma ja käima, siis nüüd tihenditega annab neid vastuseid reguleerida ja eks vist need tihendid peavad seisma ka.
Ja õli tahaks ka juba ära vahetada - ei ole üldse mesine enam, vaid mingi ollus, kuigi mootor täiesti tehtud. No eks see sissetöötamise lugu.
Mootor korralikult kuumaks sai, oli järgmine päev auto all valik automahlu. Need originaal klambrid ei pea tosooli - pidi tavalise klambri hetkel kõrvale panema. Karter vajas ka natukene õrna pingutust ja nii ka käigukasti karter.
(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas: Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?Võlusõnaks on Speedometer Reducer, pead leidma lihtsalt sobiliku ülekandearvuga erimi.
(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas: Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.
(16-05-2019, 09:39 AM)Wiki432 Kirjutas:(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas: Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.
Tolleagsed temperatuurimõõtmise seadmed ei ole polaarsustundlikud, pigem on viga milleski muus. Andur, näitaja, massipuudus.
(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas: Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".
(16-05-2019, 09:36 AM)DevilDeVille Kirjutas:(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas: Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?Võlusõnaks on Speedometer Reducer, pead leidma lihtsalt sobiliku ülekandearvuga erimi.
(16-05-2019, 13:46 PM)Kadjakas Kirjutas:(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas: Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".
(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas: Need originaal klambrid ei pea tosooli
Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.
(17-05-2019, 07:09 AM)sven1 Kirjutas:(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas: Need originaal klambrid ei pea tosooliMa pean garaazi minema ,klambri leidma ja meelde tuletama.Põhimõtteliselt on nii et rulli keritud lint jääb välimise kihi alla.Kihte on kaks.
Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.
Üks kiht üle splindi? Äkki seletad seda tarkust rohkem lahti - mitu tiiru sa selle lindiga teed ja kuidas õnnestub sul veel pärast tiiru üle splindi, lint splindi vahele saada?
(17-05-2019, 06:58 AM)sven1 Kirjutas:(16-05-2019, 13:46 PM)Kadjakas Kirjutas:(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas: Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".
Ongi alul põhjas paremas ääres 110ne peal ja siis temperatuuri tõustes hakkab alanema.
(17-05-2019, 07:09 AM)sven1 Kirjutas:(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas: Need originaal klambrid ei pea tosooli
Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.
Üks kiht üle splindi? Äkki seletad seda tarkust rohkem lahti - mitu tiiru sa selle lindiga teed ja kuidas õnnestub sul veel pärast tiiru üle splindi, lint splindi vahele saada?