(10-06-2019, 19:39 PM)raivo45 Kirjutas: Google translate abiga sain selgeks, et selle väikese toru abil saab 2 R80 jagajat koos tööle panna. Ehk siis surve teise jagajasse saaks võtta läbi ühe sektsiooni ja kangi pean siis alla vajutama ja kuidagi fikseerima. Saan ma õigesti aru?
Selle väikse toru kaudu saab kasvõi 10 jagajat koos tööle panna kui järgmisel jagajal on ka teiselpool selline kork.
Ehk siis stuts peaks olema seal, kus on number 12.
Asja mõte on, et kui ükskõik milline siiber sulgeb kanali B lõpetab see surveklapi pealt õli äravoolu ja surveklapp sulgub ja mitme jagaja koos kasutamisel suleb ka teise ning kolmandagi jagaja misiganes siiber õli läbivoolu ja surveklapp sulgub ning surve on üleval.
Tänapäeval ninetatakse seda N-pordiks ning kui tõstuki jagajal on selline olemas siis nende ühendamisel sulgub ka selle surveklapp ning traktori jagaja on täiesti tavaliselt kasutatav.
Kui aga tõstuki jagajal seda pole, siis on võimalus vahetada sellel surveklapiga otsakaas välja sellise vastu kus on see port olemas.
Kui sellele jagajale aga pole sellist saada ja on soov jagajaid vaheldumisi kasutada saab panna pumbast tuleva toru vahele elektriline kraan mis lülitab õlivoolu ümber teise jagajasse.
Selleks peaks aga ühel jagajal olema igal kangil lülitid, mis lülitavad kraani ümber kui selle jagaja kangi liigutada.
Miinusena aga ei saa kahte jagajat korraga kasutada.
Lihtsamas lahenduses on pumba torul lihtne mehaaniline kolmikkraan, mida ümber lülitades toimivad jagajad vaheldumisi, mis on üsna tülikas kui mõlemaid jagajaid vaheldumisi vaja on kasutada.
Veel lihtsamas lahenduses tuleb selle peene vooliku vahele panna väike kraan, mis eriti ei maksa ja mille sulgemisel sulgub surveklapp ja saab tõstuki jagajat kasutada.
Sama efekti annab ka suvalise kangi kinnisidumine või viisakama lahenduse puhul tagastusautomaadi vedru nii kõvaks reguleerimine et kangi 200 bar juures neutraali ei visata.
See on siis jooniselt detail number 6.