Mõistusevastased manöövrid liikluses

Laagnateel suurte vihmadega Mustakivi silla all on pidev nähtus kui hooga lennatakse lompi ja tagastange lahti rebitakse.
Vasta

(14-06-2019, 11:43 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kui kellegi auto nii madalat vett juba kardab siis ilmselt on tal teada ja sinna ei roni  Smile Enamusel tänapäeva autodel on õhuvõtt kapoti altäärest iluvõre tagant, seal videos vesi stange alaääreni. Piisava hoo korral muidugi õnnestub sellises lombis ka vesi õhuvõttu sõita  Smile

Ma sain omad vitsad 2005 Pärnu uputuses Ducatoga turnides.
Käigukasti sattus vesi. Sisenes nähtavasti hoovastiku ava kaudu. Õnneks on Läänemere vesi mage.
Ümbersõiduks teesid linnades jätkub, aga no põnev on ju trügida sinna, kus lainetab ja pritsib. Ja just siis, kui tegelikult hädasti tarvis pole, väljaspool ametlikku tööaega, oma lõbuks. Lapsemeelsus pole vanusega kadunud ja mõnes mõttes on see isegi hää Smile
Vasta

(14-06-2019, 12:55 PM)hobiautod Kirjutas:  Laagnateel suurte vihmadega Mustakivi silla all on pidev nähtus kui hooga lennatakse lompi ja tagastange lahti rebitakse.
  Lume sulamisega tekib ta ka teinekord. Isegi korra sealt paraja hooga läbi sõitnud Big Grin Seda kuradi oja ei näe ju kaugelt.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(12-06-2019, 14:43 PM)Daff Kirjutas:  Kui sul on ainult A või B kat siis ehk saab perearstiga hakkama kui aga juba midagi jämmemat taskus siis käid komisjonis. 
Relvaluba on ka kõrgendatud tähelepanu all. Kaks korda saad perearsti käest tõendi aga kolmandal korral on komisjoni sõit.

 Ei ole enam nii. Kõik kategooriad A kni DE saab perearsti käest, tervisetõendi kestus ja hind ainult erinev.
Vasta

https://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailm...22bca20067

Kommentaarideta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-06-2019, 21:52 PM)hundu615 Kirjutas:  
(04-06-2019, 14:03 PM)mossepower Kirjutas:  
(24-05-2019, 09:43 AM)MeelisV Kirjutas:  ...
jalakäijana pole mul selle vastu kui jalgrattur samal teel sõidab AGA võta tempo maha ja KINDLASTI anna kellaga märku, et sa tagant lähened (kell on kohustuslik mida paljudel pole)
mulle on 2 korda selga sõidetud kuna lähenes hääletult ja ei andnud kella, teinud häält või hüüdnud midagi ning vägisi proovis sõita asfaldi ja kraavi vahelt mööda.
...
See kella kasutamine jalakäijate tähelepanu äratamiseks tundus minule siiani selline kahe otsaga asi. Mitme inimese suust on meelde jäänud vaenulik suhtumine, et see kelluke on justkui jalgratturi ülbitsemise vahend. Kõigepealt ehmatab seljatagant ära ning lisaks jutskui samaväärselt autosignaaliga annaks märku mingist jalakäija veast kuigi tegelikult peab ju hoopis rattur ise vaatama kuidas mööda saab. Seetõttu siiani pelgasin kella kasutamist.

Nüüd aga järelemõeldes on see kella helistamine just jalakäia enda turvalisuse huvides mitte ratturi omatahtlik ülbitsemine. Et see inimestele kohale jõuaks tulebki seda kella andmist juurutada ja laialt propageerida, et see normiks muutuks. Eesmärgiks just eespool väljatoodud liiklusohutus.

Eks analoogselt kohustuslik kiivri kandmine alaealistel ratturitel ning helkuri kohustus kõigil jalakäijatel tundus ka alguses mõnitamise ja alavääristamisena paljude arvates kuid nüüdseks on täiesti tunnustatud normiks muutunud. Eks see kellukesega jalakäijale märku andmine ole analoogne, et tuleb seda seni teha kuni arusaadakse, et see on jalakäijate enda truvalisuse huvides mitte nende kiusamiseks või alandamiseks.
Mina pean seda kellukesega tilistamist üheks heaks asjaks,Saksas puhkamas käies kui kogemata töllerdan ratta tel,antakse kohe tagant märku,et turist kobi eest,hullem oleks kui selga tuleks.

üks õnnetus jälle avalikult väljas
https://perejakodu.delfi.ee/peresuhted/h...d=86786981


omal on vahepeal olnud mitmeid napikaid
viimane oli üks vanamees nii ikka 60+ sõitis vana "sosse" või sarnase rattaga millel käiguvahtus raami peal kahe hoovaga
pidi minust mööduma teeperve kaudu paremalt poolt ja siis pobises mulle, et mis sa tuigud teepeal.

lisaks on olnud paar elektrilist tõuksi millel on kas piirajad maha võetud vms. aga s....ks kiirelt vuravad. ise kannavad täis kiivrit aga jalakäiast möödudes hoogu maha ei võta.
olen vaadanud, et kui ees ikka titemamma läheb siis palvetan, et ära nüüd ümber pööra oma vankriga.

Meelis @ jalutab koeraga igapäevaselt 3 korda ning selle paari-kolme aastaga olen näinud igasugu jama
hirm tuleb peale kui teepeal lapsed jalutavad või rattaga kruisivad teades mis minuga on juhtunud siis mis veel nendest saab.
Vasta

https://www.err.ee/962443/liinibussi-ja-...-vigastada

Kaks mõtet.

Pange need kuradi turvavööd bussis kinni. Jäävad silmnäod ja ribikondid terveks, kui sohvjoor kaapelauda või teeäärse näitsiku säärtesse silmipidi kinni jääb ja tee ääres parkivale krusale kümnesse lajatab.

Ärge unustage, et iga roolikeeraja peab suutma oma massihävitusrelva ohjata. Vaid üksikud meist suudavad ühe silmaga kaapelauda või siredat säärt hinnata ja teisega liiklust adekvaatselt monitoorida.

Iseenesest õnnelik lugu - kõik said vaid põrutada ja majandus vaid kosub.
Vasta

(18-07-2019, 16:49 PM)v6sa Kirjutas:  https://www.err.ee/962443/liinibussi-ja-...-vigastada

Oli nii piisavalt kõva pauk, et isegi lätlased pasundavad sellest juba teist korda täistunnil tänasel hommikul omas SWH Rock raadios. 
Räägivad riknenud piduritest. Kui tõsi see on, selgub muidugi lõppraportist, kui selgub...
Vasta

(19-07-2019, 09:06 AM)Janka Kirjutas:  
(18-07-2019, 16:49 PM)v6sa Kirjutas:  https://www.err.ee/962443/liinibussi-ja-...-vigastada

Oli nii piisavalt kõva pauk, et isegi lätlased pasundavad sellest juba teist korda täistunnil tänasel hommikul omas SWH Rock raadios. 
Räägivad riknenud piduritest. Kui tõsi see on, selgub muidugi lõppraportist, kui selgub...

Jumal tänatud, et siis ülekäe vastassuunda ei keeranud. Pidurite puudumist mõtlen.
Vasta

(19-07-2019, 09:06 AM)Janka Kirjutas:  
(18-07-2019, 16:49 PM)v6sa Kirjutas:  https://www.err.ee/962443/liinibussi-ja-...-vigastada

Oli nii piisavalt kõva pauk, et isegi lätlased pasundavad sellest juba teist korda täistunnil tänasel hommikul omas SWH Rock raadios. 
Räägivad riknenud piduritest. Kui tõsi see on, selgub muidugi lõppraportist, kui selgub...

Piduririke on alati võimalik. Aga olles seal sõitnud, siis minul tekib küsimus, miks valis bussijuht nii ohtliku viisi, selmet proovida truubist paremalt mööda loovida metsa poolt? Krusale sissesõitmine on enamasti laibamats ja seekord oli kõigil õnne. Metsasõitmisel on lootust, et peamiselt kannatab vaid tehnika (ja loodus). Suuremaga tüli normisel oled alati kannatajaks.

Mulle tundub tehniline rike väheusutav ja kordades tõenäolisem on juhi tähelepanematus. Ning ärge tulge seletama, et pauk käib ootamatult. Säärane esiaknast nähtav situatsioon areneb sekundite jooksul. Esimese paari vältel tehtud otsused määravad, kas situatsioon laheneb mõne jutiga asfaldil või käivitub suurõnnetuse stsenaarium. 

Küljelt võidakse sisse sõita majade vahelt sekundikümnendikega, nagu me filmidest näemeWink

Muide, rääkides möödapõikamisest, siis Soomes on üheksakümendatel olnud sarnane õnnetus, kus ühe juhi tähelepanematus põhjustas nelja süütu inimese surma. Sarnane situatsioon: üks krusa seisis ja teine tuli tagant. Ei märganud seisjat piisavalt vara pidurdamiseks ja otsustas vasakult mööda põigata. Vastu tuli sõiduauto millest krusa labaselt läbi sõitis. Neli hukkunut (ema, isa, kaks last) ja ellu jäi ainult kolmekuune imik... Sõiduautojuht üritas keerata paremale teelt välja, aga ei jõudnud alt ära. Krusa sõitis pidurdamata küljeuksest sisse. Mittepidurdamise põhjus oli hirm kaotada halvasti kinnitatud koorem (paberirullid). Olevat lootnud "läbi mahtuda".

Selles valguses läks eile isegi hästi. Bussijuht, muide, võib teist sünnipäeva pidada. 30 cm paremale ja haagise nurk oleks olnud peaulatuses.
Vasta

praegu suvine aeg ja libeduse kaela seda avariid ajada ei saa. bussijuht pole ju kunagi süüdi. keegi peab ju süüdi olema.  nüüd veeretatakse süü pidurite kaela,mida ma absoluutselt ei usu! professionaalne juht ei tohi selliseid vigu läbi lasta! loodan,et karistus tuleb range. inimeste vedu pole naljaasi!
Vasta

Täna nägin sellist vaatepilti, kus ei olnud avariist palju puudu. Subaru vedas haagisel teist sõiduautot (mingi imelik number oli küljes, "Brownie" vist vms) Tallinnast natuke väljas Pärnu suunas. Tundus, et peale maanteekiirusel liiga järsku ümber reastumist vasakust paremasse ritta hakkas haagis tasapisi vingerdama seal taga. Algul väga vaikselt, aga ulatus järjest suurenes. Lõpuks oli asi nii hull, et vänderdas kummide vilinal poolenisti külg ees mõlemas suunas oma sõidurajast väljas ja kiskus autot ka mõnuga kaasa, auto käis samuti üsna tugevalt vasakule ja paremale. Juba tundus, et kohe-kohe on auto teelt väljas ka, aga kuidagi õnnestus olukord siiski stabiliseerida. Õnneks oli ka ühes suunas kahe rajaga lõik ja vastu tulijaid ei saanud olla ja sel momendil keegi kõrval vasakpoolsel rajal ka ei sõitnud ja parema äärejoone juures rattureid ka polnud.
Vasta

Ilmselt elementaarne kaalujaotusega eksimine, millest siin korduvalt juttu.

Edit.
Kärul olev masin sabaga sõidusuunas?
Vasta

(02-08-2019, 22:50 PM)veix__ Kirjutas:  Täna nägin sellist vaatepilti, kus ei olnud avariist palju puudu. Subaru vedas haagisel teist sõiduautot (mingi imelik number oli küljes, "Brownie" vist vms) Tallinnast natuke väljas Pärnu suunas...

Ehk oli see BMW seal haagisel. 


Endal on ka õnnestunud aastaid tagasi saada kallusklema haagis auto taga. Koorem oli haagise sillast tagapool ja nii ta juhtus.
Peeglist oli vaatepilt hirmus, pluss auto kiskumine. Aga aeglaselt pidurdades läks õnneks ja stabiliseerus.
Mõned on väitnud, et kallusklema minnes tuleb hoopis kiirust lisada, et stabiilseks saada? Oleneb autost ka vist, sest endal tookord vana Passat küll ei oleks suht midagi gaasi vajutades enam kiirendanud. 
Siiski nii hulluks ei läinud, kui nendes juhtudes.




Vasta

Tegelikult pole see vastukaaluva käruga sõitmine üldse nii hull kui räägivad. Selle koorma tõin Narvast, kiirus pea kogu tee 130+

           

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kõige suurem viga mis tehakse selle kallusklema mineku juures on püüd rooliga seda laperdamist kompenseerida aga selline tegevus annab vänderdamisele veel hoogu juurde. Jää rahulikuks ja võta pisut hoogu maha ning asi stabiliseerub nagu nõiaväel.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(03-08-2019, 01:27 AM)Marko Kirjutas:  Tegelikult pole see vastukaaluva käruga sõitmine üldse nii hull kui räägivad. Selle koorma tõin Narvast, kiirus pea kogu tee 130+

Irww...

Olen pisut suurema haagise lappama saanud. Esimene ja viimane sõit 17tn koormaga täishaagisega. Aukudes pidurdades otsustas suunda näitamata möödasõitu alata. Vedukiks sama raske Scania. Rool paigas, gaasi juurde ja hulgim venekeelseid sõnu milliseid ise polnud enne kuulnudki. Vedas sirgeks, vererõhk käis üle 200 ja esimeses taskus oli tunnikeseks time-out....


Vasta

(03-08-2019, 09:45 AM)hulgus Kirjutas:  
(03-08-2019, 01:27 AM)Marko Kirjutas:  Tegelikult pole see vastukaaluva käruga sõitmine üldse nii hull kui räägivad. Selle koorma tõin Narvast, kiirus pea kogu tee 130+

Irww...

Marko, nii suur vale paistab isegi statistika tagant välja. Narvast tuues oleks pidanud alumised lauad olema hulga lühemaks kulunud. Äärmisel juhul tulid Viitnast.

Aga ma tuletan jälle meelde: meie foorumit loevad paljud säärased, kel puuduvad vajalikud oskused märgata algavat laperdamist, rääkimata selle kompenseerimiseks vajalikust tagumikutunnetusest. Sest kiiruse aeglasest vähendamisest on vähe kasu viimasel paaril võnkel, kui haagis juba autot lohistama kipub. Lihtsalt aega ja teed ei jätku enam. Siis päästab tugev pidurdus hetkel, kui haagis ja auto on ühel sirgel. Aga et seda hetke tabada, tuleb arvestada pidurispüsteemi umbes 0,3sekundilise reageermisajaga. Sest kui pidurdada varem või hiljem, on tulemuseks käärid ja efektsed vaated.
Vasta

Nõrganärviliste rahustamiseks - kõrvaltänavast jalakäija kiirusel. Õlle tegin siis lahti kui viimane reis läbi oli. Oli ka suuremaid kuhjasid, ei taibanud pilti enne teha kahjuks. Käru ametlik kandevõime on 310 kilogrammi. Ülekoormus hinnanguliselt u 5x. Ainuke muudetud asi kõhu all on teljele allapoole lisaks keevitatud vinkelraud. Tehti ikka häid asju vanasti Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-08-2019, 23:52 PM)meli666 Kirjutas:  Ehk oli see BMW seal haagisel. 


Võimalik kuna sellise numbrimärgiga autot meil registris ei ole, ju siis lihtsalt niisama "ilu" pärast oli külge pandud selline.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: pljuhkam, 21 külali(st)ne