Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ehk on lihtsam üheks reisiks muu plate leida? Meeldib mullegi olemasolevate vidinatega toimetada, aga vajadusel surun selle soovi maha ja laenutan õige asja.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Sõiduauto järgi 600...700kg tühikaaluga täismõõdus autoveohaagist ei saa panna kuna kaalud lähevad lõhki, ja vedada oleks tarvis rohkem kui üks kord niiet teenuse sisseostmine pole ka variant.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
OK
Kui see on mingi objektile ja tagasi igapäev, siis rataste ringilappamine ei kannata mingit kriitikat. Midagi on algsest infost puudu.
Üheks reisiks saab platele teha puidust kõrgendused, laiendused. Kasutatud kaubaalused on tänuväärne materjal, mida lihtsalt väärindada. Need on tihti tasuta kui euromärke pole.
Kui pikem projekt, siis tuleb õige käru või auto hankida, muud varianti ei näe.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Planeeritavad reisid on 2x aastas, trajektoorile jääb ka Tartu maantee. Seega see asi peab kärul nii kindlalt kinni olema et elab üle igasuguse äkkpidurduse, mingid lauajupid koorma kinnitamisel ei tule kõne alla.
Mõte oli veel ehitada mingist piisava kandevõimega sillast telik ja selle külge tugev tiisel ja kinnitada see traktori kõhualla kuid ei ole kindel et see jäigaga pukseerimise tähe all läbi läheb kui masina enda ratastest ükski maanteed ei puuduta.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kihtidena kaubaalused ja "mingid lauajupid" ei ole sünonüüm. Saad teha plate, mida saab nendel kahel korral aastas kasutada. Neid aluseid saab hea fantaasia korral lühendada, pikendada, misiganes. Kui fantaasia ei toimi, siis mingi autoabi nummer netist, vinnavad peale ja tahavad pappi selle eest. Vahekihiga läheb muidugi raskuskese veel kõrgemale, seega peab sõites ettevaatlik olema!
marko@vedanudmidaiganes
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
terasest relsid kinnitad haagisele ja relside peale põka rattad ja rihmadega kinni,et ei liiguks ette taha ega ka külgsuunas.seda siin lugedes tekitas fantaasia sellise pildi koheselt silmeette.ka paksust pri
ussist kannatab teha ja vast tuleb ka kergem.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
07-06-2019, 23:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2019, 23:18 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Variant kaks: Osta ikka kaks traktorit- üks siia, teine sinna! Muide Viljandis endise vangimaja, nüüd Uku keskus juures väljas müügiks kabiinita T 40 ja sõiduauto järelkärul viimisvalmis T 25. Värv neil enam ei kleebi...
variant kolm: mul sõbral ämm elas Hallistes, oma pere Kuldres. Käis ämmal kartulivagusid tegemas, hiljem muldamas omal jalal. U 100 kilomeetrit! Lapsed kratid olid kapotile maalinud Valmet. See sõidukiirust juurde ei annud aga mõni tuli kiitma- kus välismaa masin on tubli...
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
hetkel tundub,et orginaal ripu silinder võimalik täitsa pidama saada.need orginaal remont komplektid võiks kõik poeletilt prügisse visata,plast rõngad on ainsad mis sealt võtta on,kõik muu rõve saast ja kahe hüdropoe müüjad kukkusid oigama kui nägid neid.kellel vaja silinder korda saada siis silinder pulkadeks,puhtaks ja siis nigu kass poegadega nt hüdroskänni.seal mõõtude järgi otsitakse sobilikud kummrõngad ja saab kohe ka proovida kuda istub.niipalju kui aru sain siis igasugu mõõtudes kümnendiku täpsusega rõngad saada.ja kui õiges mõõdus kvaliteetsed sõõrikud sisse panna siis jääb ka silinder pidama.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Milline võiks olla reeversivõlli, jätkumuhvi ja vedava võlli koostamise õige järjekord? Sai esialgu proovitud vedavat võlli niisama reeversivõlliga ühendada, pane kuidas tahad mootoripoolne võlli ots jääb silmnähtavalt viskuma. Seejärel sai prooviks traktor korra kokku veeretatud ja vahemuhv pingutatud nii et võlli ots on hoorattalaagri sees tsentreeritud, masinat uuesti lahti tõmmates jäi viskumiseks käepäraste vahenditega mõõdetuna peaaegu 1mm, eitea kas nii on hea küll?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Nii härrased mehhaanikerid, kes teist rääkis, et vahetas põka tsentrifuugi vahetatava filtri vastu. Kust kohalt sellist asja saab?
Vahet pole kas filter on vertikaalse või horisontaalse paigutusega.
PM kaubamaja küll reklaamib, et on tootevalikus aga tarneaega ei suuda öelda kuna venemaa poolne hankija ei oma laos hetkel sellist asja.
Olen tudeerinud vene lehti ja seal igatahes kolhoosnikud kiidavad seda jubinat. Õlirõhk pidi kohati paranema mitu atti, nii et on vaja reduktsiooniklapist lausa tagasi regullida.
On palju õpetusi kuidas ise selline asi valmis teha aga endal pole selliseid võimalusi ja teha lasta siis on mõistlik juba uus põka osta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Eelmine sügis mingi aeg oli õlifiltri jala moodi vidin Põltsamaal Togata poes riiulipeal olemas
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
20-06-2019, 17:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2019, 12:06 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Mul on 1.55m haamritega hooldusniiduk põka taga ja suht piiripealne värk. Kui hein märg ja vihmane siis peab ikka 1/3 heinast välja jätma. Aga kui niidan aastas kaks korda siis pole hullu.
Täiendaks pisut. Alguses kui esimesi niiteid tegin selle purustajaga siis suuremas heinas tükkis põka ikka mõõdukalt ohkima. Üks viga oli selles, et ei visanud tagant massi välja hästi ja tükkis purustatud materjali tiirutama trumlis nagu multšer. Lõikasin tagant 15cm laiuse riba võrra väljaviske ava suuremaks ja asi paranes tunduvalt. Teine viga oli vanas mootoris. Uuega keerab tunduvalt jõulisemalt. Suunurga veab ikka ülespoole kui heina sisse lähed.
Nüüd kannatab esiratta kõrgust heina teise käiguga võtta. Muidugi haamrid peavad olema ka teravad. Lasen enne igat niidet relakaga hästi nüri nurga all haamriotsa läikima. Palju ka ei saa muidu on haamrid varsti otsas.
Ainuke hein mille vastu sellel purustajal allergia on on hiirehernes. Seda põrgulist kohe mitte ei taha võtta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
23-06-2019, 13:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2019, 13:24 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
Kas peale remonti kannataks kasti ja külgülekannetesse valada tavalist tänapäeva EP lisanditega GL-5 75W90 transmissiooniõli? Simmerid-tihendid on enamus remondi käigus välja vahetatud, pronksist vidinaid rohkem kastist ei leidnud kui reeversi kaldhammasrataste puksid ja jõuvõtuvõlli otsa sees oli ka üks puks, kuid üheski nendest puksidest ei toimu koormuse all hõõrdumist.
Auna raamat pakub tatile vasteks SAE90 API GL-1 transmissiooniõli millist oleks ka veel võimalik leida kuid hinna ja saadavuse järgi on pigem tegu kosmoselaeva määrdeõliga...
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Suvaline kättesaadav 85w90 või 140 on täiesti sobiv igasugusesse vene traktori käigukasti.
Pole seal ei suuri koormusi ega hüpoidhambumisega hammasrattaid ja sõltuvalt partiist sisaldab vene Tep märksa rohkem väävlit sest vene toornafta on väävlirikas ja selle välja puhastamine on kulukas.
Väävel aga parandab õli kleepumist detailidele ja õlikile tugevust kuid niiskusega tekib happeline keskkond, mis soodustab korrosiooni.
Selle vastu lisatakse õlile vastavaid lisandeid, kuid kas see hetk kui seda partiid tehti oli seda lisandit ikka piisavalt?
Keemiatööstus on aga vahepeal kõvasti arenenud ja igasugu sünteetilised lisandid parandavad õli omadusi kindlasti rohkem.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
täna võtsin vaevaks ja kruvisin uue pihustitoru peale ja koheselt ka tuli kolvile.kuradi hää pada,käib ka kui kompresioon maas.enne seda oli uute kolbide hülside rõngastega mis pärnust tellitud ainult fööni käivitumine.ka enne kolbede vahetust tahtis fööni.ksf unimüts pani karmi diagnoosi ja üleremonditud mootor,tõsiselt muidugii ei võtnud seda.ja see kokku laskmine tuli kasuks ja said tundub korralikud rõngad sisse ja mootor korras.nüüd veel ventilaator vaja lahti võtta ja korda teha kuna tiivik võllil vabajooksul ja siis lasen mootoril pool päeva tiksuda tühikäigul,et saaks sisse töötada ja siis suvekorterisse kevadet ja võsa ootama.kange tahtmine ka vene poslamasla lääne õli vastu vahetada.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kompressioon maas töötab? Kuidas klappe reguleerisid?