Küsimused t-25A-1 kohta

(23-06-2019, 18:06 PM)gruppen Kirjutas:  Kompressioon maas töötab? Kuidas klappe reguleerisid?

töötab muidu aga kehvemalt kui kompresioon peal.praegu ei regullinud kuna kõik läks samamoodu kokku kui varem oli isegi vardad samas augus.kunagi võsa kah kommis,et korras pada kompresiooni maha tõmbamine ei seiska.
Vasta

(23-06-2019, 18:40 PM)muska71 Kirjutas:  
(23-06-2019, 18:06 PM)gruppen Kirjutas:  Kompressioon maas töötab? Kuidas klappe reguleerisid?

töötab muidu aga kehvemalt kui kompresioon peal.praegu ei regullinud kuna kõik läks samamoodu kokku kui varem oli isegi vardad samas augus.kunagi võsa kah kommis,et korras pada kompresiooni maha tõmbamine ei seiska.

Nüüd olete küll valel teel.  40 ja 25 manuaaliski kirjas  et hädaseiskamine toimub dekompressiooni mehhanismiga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Klapid valesti reguleeritud siis ei jää seisma. Liiga väiksed vahed pandud siis võib juhtuda, et hakkab soojalt tühikäigul välja surema. See kevad olid kolmel neljakümnel kõrgsurvepumba probleemi asemel, mida alguses kurdeti, tegelikult probleemiks omaniku võimetus klappe reguleerida.
Vasta

(23-06-2019, 19:54 PM)gruppen Kirjutas:  Klapid valesti reguleeritud siis ei jää seisma. Liiga väiksed vahed pandud siis võib juhtuda, et hakkab soojalt tühikäigul välja surema. See kevad olid kolmel neljakümnel kõrgsurvepumba probleemi asemel, mida alguses kurdeti, tegelikult probleemiks omaniku võimetus klappe reguleerida.

mul klapid 0,3 timmitud,võin muidugi üle kontrollida.
Vasta

klapid regullin vänt üss ja siis vahed paika ja keeran pool tuuri vänta ja siis teine silinder.
Vasta

(23-06-2019, 19:31 PM)Daff Kirjutas:  Nüüd olete küll valel teel.  40 ja 25 manuaaliski kirjas  et hädaseiskamine toimub dekompressiooni mehhanismiga.

Palun mulle näidata mittelekkivate klappidega D-seeria mootorit, mida saab ainult dekoga ära tappa. Jah, see vähendab oluliselt võimsust, aga ma pole veel kohanud mootorit, mille klapid kuumast peast ei kannaks ja samas sureks pööretelt dekot lülitades välja.

A ma muidugi ei välista, et ma olen ainult vigaseid näinud ja tegelikult peab dekohooba tõmmates põhjagaasilt laksust seisma... Toungue
Vasta

(24-06-2019, 14:21 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-06-2019, 19:31 PM)Daff Kirjutas:  Nüüd olete küll valel teel.  40 ja 25 manuaaliski kirjas  et hädaseiskamine toimub dekompressiooni mehhanismiga.

Palun mulle näidata mittelekkivate klappidega D-seeria mootorit, mida saab ainult dekoga ära tappa. Jah, see vähendab oluliselt võimsust, aga ma pole veel kohanud mootorit, mille klapid kuumast peast ei kannaks ja samas sureks pööretelt dekot lülitades välja.

A ma muidugi ei välista, et ma olen ainult vigaseid näinud ja tegelikult peab dekohooba tõmmates põhjagaasilt laksust seisma... Toungue

Korras töötava mootori puhul dekot peale tõmmates on kohe tsoss. Valge suits korstnast väljas ning mootor pöörleb niikaua kuniks sisemist inertsi jätkub.  
Kui deko peal käima jääb siis on midagi viga. Klapid valesti regullitud või lülitusvõlli ekstsentrikud kulunud.
Sama käivitamisel. Mootor jookseb deko peal tühjalt ringi ainult valge suits korstnast väljas. Ei tee väljagi, et käima vaja minna enne kui klapid kinni lased.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(24-06-2019, 16:02 PM)Daff Kirjutas:  Mootor jookseb deko peal tühjalt ringi ainult valge suits korstnast väljas. Ei tee väljagi, et käima vaja minna enne kui klapid kinni lased.
deko maasja starterit siis sumpast tuleb alul tumedat ja siis hakkab popsudes tiksuma ja kui kompresioon peale siis käib juba normaalselt.tööd teha ja ilmselt ka sõita kompresioon maas ei saa.
Vasta

(24-06-2019, 17:10 PM)muska71 Kirjutas:  
(24-06-2019, 16:02 PM)Daff Kirjutas:  Mootor jookseb deko peal tühjalt ringi ainult valge suits korstnast väljas. Ei tee väljagi, et käima vaja minna enne kui klapid kinni lased.
deko maasja starterit siis sumpast tuleb alul tumedat ja siis hakkab popsudes tiksuma ja kui kompresioon peale siis käib juba normaalselt.tööd teha ja ilmselt ka sõita kompresioon maas ei saa.

Järelikult kusagilt jääb midagi vajaka, et dekot täielikult aktiveerida. 
Kui on võimalik loe läbi T-25 raamat. Seal on dekomehhanismi töö kenasti lahti seletatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(23-06-2019, 18:40 PM)muska71 Kirjutas:  töötab muidu aga kehvemalt kui kompresioon peal.praegu ei regullinud kuna kõik läks samamoodu kokku kui varem oli isegi vardad samas augus.kunagi võsa kah kommis,et korras pada kompresiooni maha tõmbamine ei seiska.

Samamoodi kokku? Hülsi aluse vasktihendi ka jätsid vana ja see ei liikunud kuhugi poole? Samuti ei paigaldanud plokikaane ja hülsi vahele nüüdsel ajal saada olevat vaskrõngast? Uue hülsi korral võib ka selle kõrgus võrreldes vanaga natuke teine olla.
Tasub siiski klapid uuesti reguleerida.
Nagu siin juba öeldi, siis korras deko peab käiva mootori maha suretama valge suitsu saatel. Ja peale tõmmatud dekoga mootor käima hakata ei tohi. Kui, siis mõned põhjused.
Võivad jah lülitushoova nukid kulunud olla:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...060-a.html
Nookurisse kulutavad klapisääre otsad astme. Lehtkaliibriga sel juhul klapivahe paika panemisel täit korrektsust ei saavuta.
Klappide korrektne reguleerimine. Natuke mootori ehitusse süvenedes ei ole vaja otsida rihmarattalt surnud seisu märke, vaid näeb mootorit keerates ja klappide liikumist jälgides õige koha ära.
Näinud ka sellist klappide reguleerimist, kus tuimalt keerati rihmarattast ülemine surnud seisu märk ja raiuti, et nüüd õige. Seda aga ei taibatudki, et ega iga väntvõlli pöörde peal kohe klappe reguleerida ei saa.
Kuna majapidamises kolm 25-te, siis proovisin. Seiskuvad kõik dekoga valge suitsu saatel. Mootorid 900 pluss tundi, kuni mitu kap remonti läbinuteni. Üks tuli just heinamaalt ja ei lähe sooja mootoriga ka miskit moodi deko peal käima.
Nii et Ksf võsa juttu päris tõena võtta ei tasu.
Küll aga isa rääkis, et kunagi vana Harkov oli mingil põhjusel lõhkuma läinud. Siis deko ei aidanud ja pidi käigu ja siduriga ka kaasa aitama maha suretamiseks.
Vasta

Need kompressiooni mahavõtmise asjad ei toimi enamasti ikka omaniku hooletuse tõttu.
Küll on vedru ära kadunud, küll ei tule hoob korrektselt tagasi ja vahel kaob tift ära ning tulemusena kuluvad tõukurid ja need ekstsentrikud ära.
Mõni aga on arvamusel, et sellest nupust jäetakse mootorit seisma.
Siis muidugi läheb mootor ka hukka sest diisel satub õlisse ja peseb silindrid õlist.
Paljud poes müüdavad ekstsentrikud aga on nii pehmed et rõõmu on paariks nädalaks.
Vasta

täna näppisin klappe ja esimese püti väljalase oli paigast teised olid õiged.kruvisin ka need tõukurid alt maha ja mõlemil silma järgi nii 2 mm kulunud nukk.pada käima ja kompresioon maas siis tuleb valgemat sumpast,aga tiksub süüdimatult edasi käia.
Vasta

Seda kompressioonimehhanismi ei peaks töötava mootoriga üldse näppima sest see on remondil vända keeramise lihtsustamiseks ja käivitamiseks aga mitte töötava mootoriga tõmbamiseks.
Siis juhtuvadki sellised asjad nagu klapivahede paigastminek, nookurite purunemine ja telje poltide järgiandmine.
Silindris tekib kütuse süttimisel päris arvestatav rõhk, mis püüab klappi kinni lükata ja siis peab nookur ja tõukurid selle jõu vastu võtma.
Vasta

(24-06-2019, 21:30 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Kuna majapidamises kolm 25-te, siis proovisin. Seiskuvad kõik dekoga valge suitsu saatel. Mootorid 900 pluss tundi, kuni mitu kap remonti läbinuteni. Üks tuli just heinamaalt ja ei lähe sooja mootoriga ka miskit moodi deko peal käima.
Nii et Ksf võsa juttu päris tõena võtta ei tasu.
...

Minu juttu ei tohi kunagi ainsa ja püha tõena võtta! Toungue Erinevalt mõne teise austet ksf! oma, kellel pikka ja viljakas ajalugu ette näidata. Rolleyes

Kas mootorid seiskuvad tühikäigult või ka pööretelt? Nagu öeldud, ei ole see kang mitte mõeldud mootori igapäevaseks seiskamiseks, vaid hädaolukorra lahendamiseks (ja sünnist vigase starteri saamatuse kompenseerimiseks).

Kui dekoga starterit andes mootor käivitub, on klapireguleering vale.
Vasta

Mul selline lugu, et dekopresiooni osakond ei tööta. 2,8 kW veab soojaga ilusti käima kuid mõeldes talvele oleks lihtsam kui saaks paar tiiru tühjalt lasta. Siis küte peale ja surve üles. Siit küsimus: kui suur on ettevõtmine,et neid eksentikuid vahetada?
Klappide reguleerimise ajal vaatasin kas midagi muutub kui hooba liigutada kuid tulem oli null.

Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta

Ekstsentrikute vahetamine on küll imelihtne.
Väljast kaks polti lahti, vana välja ja uus sisse kuid kust võtta sinna toimiv uus detail?
Ostes tuleb kindlasti jälgida, et tööpind oleks karastatud, et liikuva osa pinnasiledus ei oleks väga kole ja et lõtku ei oleks sest see tähendab õlileket.
Vasta

(05-07-2019, 08:06 AM)2715 Kirjutas:  Ekstsentrikute vahetamine on küll imelihtne.
Väljast kaks polti lahti, vana välja ja uus sisse kuid kust võtta sinna toimiv uus detail?
Ostes tuleb kindlasti jälgida, et tööpind oleks karastatud, et liikuva osa pinnasiledus ei oleks väga kole ja et lõtku ei oleks sest see tähendab õlileket.

seal oli 12 padruniga keeratav polt ühe eksentriku kohta,polt välja siis tõmbad eksentriku välja ja uus sisse.enne kui vahetama hakkad kontrolli klapivahed ka ära.mul ka korra ei toiminud ja põhjuseks mingi 3mm klapivahed.
Vasta

    Tuli venemaalt kohale T-25 filtri korpus tsentrifuugi asemele. Pilt mille järgi sai tellitud ja asi mis kohale jõudis on erinevad kui öö ja päev aga parem ikka kui mitte midagi. Originaal oli kena valutoode see aga külaseppadel põlve otsas kokku keevitatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

A kui õli sees peab ja õiget pidi läbi laseb, siis on ju hääste. Ilust ülekasvanud aiatraktori puhul rääkida ei saa niikuinii Big Grin
Vasta

(16-07-2019, 15:30 PM)Daff Kirjutas:  ... Originaal oli kena valutoode see aga külaseppadel põlve otsas kokku keevitatud.

Teras on malmist kordi kallim, kuna on kvaliteetsem. Nii, et said sama raha eest rohkem.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne