Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Vohh just seda ma tahtsingi teada ja kinnitust saada. Igatahes on nüüd 2 moodulit varuks: 1 remonditud ja teine otse Belgiast.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Süütega enam probleeme pole olnud. Läheb käima paremini kui enne ja jääb ka käima.
Tekkis aga järgmine küs: vahetasin mõned sulanud juhtmed välja, mis poolini jooksevad (peaks olema sama ristlõikega, mis ooriginaalid) ja nüüd läheb pool päris tuliseks. Minul pole sneid teadmisi, kas see peakski nii olema või mitte. Ei tahaks asja läbi põletada eriti kuna ülevaatus neljap. Selle ajani peab vastu ehk ca 30 km sõitu kui mingi kala sees?
Uurisin ka skeemi ning seal on näidatud mingisugust takistit ingl. k. nimetusega ballast resistor. Minul neid pole ja tunudb, et pole ka olnud, sest juhtmed mis välja vahetasin, olid originaalid ja erinevad pistikuotsad ja jätkud on seal kindlasti vähemalt 30 aastat olnud. Midagi olen kuulnud, et takisti vms peaks pinget maha võtma enne pooli jõudmist. Infot?
Postitused: 1,831
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
See takisti piirab süütepooli minevat voolu, samas peab ta olema vastavuses pooliga (st. takistiga poolid on teistsugused). Kui originaalis oli siis peab ikka küljes olema eeldusel et sul pool ka sama mis originaal.
See takisti tavaliselt sillatakse auto käivitamisel - kuidas sel masinal on, mis skeem näitab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ennetav küsimus:
Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
Postitused: 1,831
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(25-06-2019, 20:08 PM)jrgen20 Kirjutas: Ennetav küsimus:
Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
Mingi aktsepteeritav varuosaprogramm selle auto kohta on olemas ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,395
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
26-06-2019, 20:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2019, 20:11 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(26-06-2019, 08:27 AM)Walter Kirjutas: (25-06-2019, 20:08 PM)jrgen20 Kirjutas: Ennetav küsimus:
Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
Mingi aktsepteeritav varuosaprogramm selle auto kohta on olemas ?
ETKAs tundub Iltis sees olevat isegi
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kõige hullem nende miliaarsõidukitega ongi see, et varuosad on mingite omaette numbritega vähemalt need, mis on margispetsiifilised. Katsuks selle resistori saada, sest pooli andmete väljaselgitamine on ilmselt keerulisem.
Postitused: 1,395
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(26-06-2019, 21:49 PM)jrgen20 Kirjutas: Kõige hullem nende miliaarsõidukitega ongi see, et varuosad on mingite omaette numbritega vähemalt need, mis on margispetsiifilised. Katsuks selle resistori saada, sest pooli andmete väljaselgitamine on ilmselt keerulisem.
Eelpool toodud sakslase õpetuse järgi on eeltakistite koguväärtus 3,5 oomi. Kõige lihtsam vast leida mõne veneaegse pooli eeltakisti ja vaadata mis takistusega need on. Siis kas üks või kaks jadasse ja peaks toimima.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
27-06-2019, 17:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2019, 17:47 PM ja muutjaks oli
jrgen20.)
Vaatame mis saab. Täna sõitsin masinaga staapi ja läheb ülevaatusele. Pool ei läinudki enam väga kuumaks, kaanatas käega katsuda.
Igatahes elektrisüsteem on sellel masinal kas väga õnnetu või on aeg oma töö teinud. Hommikul enne minekut kadusid parktuled ära. Natuke mõõtmist ja tulemus oli pirni keeramine paari kraadi võrra. Samuti oli jama suunatuledega. Eelmine õhtu kontrollisin kõik veel üle, et kõik töötaks ja täna hommikul - suunad kadunud kuid ohukad töötasid. Mis siis ikka, panin ohukatega minema ja mingi hetk hakkasid suunakad tööle. Korrodeerunud kontaktid kangil? Kütusenäidik samuti ei toiminud, kuigi juhtmed uued ja kinni ei olnud. Vähemalt (ptüi ptüi ptüi) süütesüsteemiga on nüüd korras ja stardib probleemideta.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kuidas aru saada, kas bensupump hakkab otsi andma või mitte? Hetkel, kui süüde sisse panna, hakkab pump klõbisema ja seda on selgelt kuulda ning hakkab vaikselt vaibuma kuni vaikuseni (nö ruum saab otsa). Sellist häält ei tohiks ju teha? Kui punp on läbi, kas tuleb otsida margile vastav või saab rakendada mõne muu masina (24v loomulikult) pumpa?
Viimasel sõidul sai umbes 7 km sõita kui hakkas puterdama nagu paak oleks tühi. Jätsin tee äärde, tegin suitsu ära ja sõit läks jälle edasi umbes sama pikalt. Korra kahtlustasin, et uued voolikud said natuke liiga jämedad ja surusid ennast peeneks ühes kohas, kus oli küll kitsas, kuid pika pusimise peale läksid läbi. Samas pump oleks pidanud ikka survet peale lööma ja mootorit mitte seisanud.
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Tsitaat:Viimasel sõidul sai umbes 7 km sõita kui hakkas puterdama nagu paak oleks tühi. Jätsin tee äärde, tegin suitsu ära ja sõit läks jälle edasi umbes sama pikalt.
Selle põhjal meenus VAZ 2101 sõidust vaakum paagis. Õhutusvoolik oli järsult murtud ja vaakum olenes ainult ühest - kui kõva käega suleti paagikork pärast tankimist.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Pumbal tavaliselt filter otsa küljes, ehk on umbe ennast tõmmanud.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Näeb, mis nüüd saab. Hetkel pole tagasisidet tulnud ülevaatuse kohta ning kasutan aega otsimaks veel varuosi ning käib väiksem mõttetöö juhtmestiku väljavahetamiseks. Selle tarbeks oleks muidugi vaja erineva värvikombinatsiooniga juhtmeid aga pole veel uurinud, kus neid saada võiks.
Lisaks on masinal ka konks ja staabis seisab paar Iltisele mõeldud käru. Siiski oli minu masinal voolu väljavõtupesa nii korrodeerunud, et lahtimonteerimisel pudenes see rusikasuurune kobakas lihtsalt näppudel vahelt läbi. Usun et käru pistikuvastused on samas seisus.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ammu pole siia midagi kirjutanud kuid enese jaoks tuleb seda teha. Ülevaatus on läbitud!
Nüüd tuleb masin tagasi koju tuua ja hakata lahendama tekkinud probleeme. Endiselt jukerdab toitesüsteem ehk siis küttepump. Enne uue muretsemist, katkun vana lahti - äkki ongi sodi täis (siiski kahtlen, kuna liiga palju filtreid on vahel).
Samuti jukerdab endiselt kojameeste mootor. Ilmselt ongi mootor ise õhtul ja uue leidmine saab paras peavalu olema.
Positiivsest poolest sai tent uue tagaakna ning ka uste aknad pidid lähiajal vahetusse minema.
Mõttetöös on vahepeal valminud juhtmestiku projekt. Kuna see töö leiab aset ilmselt kuskil jaanuar-veebruar, siis korjaks infot erinevate juhtmepakkujate suhtes. Värvikoode on palju nagu ikka sõiduautos ja originaali järgi ka ei viitsi neid kaubandusest otsida.