25-02-2019, 21:36 PM
(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas: Ma ei leia, et oleksin eksinudEga Sa ometi solvunud?
PS leidsin keldrist jupi ketti

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas: Ma ei leia, et oleksin eksinudEga Sa ometi solvunud?
(25-02-2019, 21:36 PM)Marko Kirjutas:(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas: Ma ei leia, et oleksin eksinudEga Sa ometi solvunud?
PS leidsin keldrist jupi ketti
(25-02-2019, 21:09 PM)v6sa Kirjutas: Ning mida edukamalt libistatakse, seda kiiremini see ka ära lõpetatakse. Sest nii on kasulikum ausatele vedajatele ja lihtsam kontrollivatele ametnikele.
(26-02-2019, 12:45 PM)pvr Kirjutas: Igaks juhuks küsin targematelt. Tegelikult peaks olema käru vedaval kaubikul ka meerik peal?
Noh ütleme tavaline 3,3t kaubik ja 2,0t haagis? Momendil pole veel keegi köhinud, kuid tuleb kindlalt päev kui teel kinni peetakse ja siis on politseinikul õigustatud soov näha ketast?
(26-02-2019, 12:45 PM)pvr Kirjutas: Igaks juhuks küsin targematelt. Tegelikult peaks olema käru vedaval kaubikul ka meerik peal?Sellise komboga Saksas vistpeab juba hetkel sõidulehti täitma , ei pea ketast omama
Noh ütleme tavaline 3,3t kaubik ja 2,0t haagis? Momendil pole veel keegi köhinud, kuid tuleb kindlalt päev kui teel kinni peetakse ja siis on politseinikul õigustatud soov näha ketast?
(23-02-2019, 21:34 PM)olli Kirjutas:(23-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas: Omades autot eraisikuna ja sõites sellega ning tegeledes enda eravedudega, ei liigitu see mitte kuidagi kaubaveo alla ja kõik eelnev eepos siin on suht kohatu.
Riigikohus seda meelt ei ole kahjuks. Eelmise posti Riigiteataja lingi taga on viide tervele kohtulahendile.
(05-04-2019, 23:32 PM)hulgus Kirjutas: Saabus vastus õiguskantsleri büroost, mis ei jaga ei MKM ega politsei seisukohta, millest on ameteid ka informeeritud.
(07-04-2019, 01:10 AM)viplala Kirjutas:Ootan ise ka, hetkel ainult jutt telefonis. Ametitel ja ministeerumitel ju aega vastata 2 nädalat.(05-04-2019, 23:32 PM)hulgus Kirjutas: Saabus vastus õiguskantsleri büroost, mis ei jaga ei MKM ega politsei seisukohta, millest on ameteid ka informeeritud.
Kas sa saaks täpsustada ja võimalusel ka viidata või näidata vastavat teavet? See oleks üsna vajalik kõigi jaoks.
(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas: Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas: Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
(02-07-2019, 08:27 AM)stennadi Kirjutas: AETR sätestab järgmist:Kas oled lugenud sellest postitusest alates. ?
Artikkel 28
Rakendusala
2. Kui aga lepinguosalised, kelle territooriumil vedu toimub, ei lepi kokku teisiti, siis ei kohaldata käesolevat kokkulepet kaupade rahvusvahelisele autoveole, mida teostatakse:
j) kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavate sõidukitega, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni;
Ehk siis peab olema sõidumeerik 11 tonni puhul.
(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas: Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?
(02-07-2019, 09:05 AM)hulgus Kirjutas:(02-07-2019, 08:27 AM)stennadi Kirjutas: AETR sätestab järgmist:Kas oled lugenud sellest postitusest alates. ?
Artikkel 28
Rakendusala
2. Kui aga lepinguosalised, kelle territooriumil vedu toimub, ei lepi kokku teisiti, siis ei kohaldata käesolevat kokkulepet kaupade rahvusvahelisele autoveole, mida teostatakse:
j) kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavate sõidukitega, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni;
Ehk siis peab olema sõidumeerik 11 tonni puhul.
(01-07-2019, 11:21 AM)Kult Kirjutas: Kas on vahepeal mingit selgust tulnud sellesse oma asjade vedamisse. Kui ma tahan enda nimel oleva 11t täismassiga veokaga vedada enda nimel oleva traktori teisse Eesti otsa, kas siis peab olema ketas või ei pea.Ametlikku vastust uuemat ei ole tulnud, prindi samunegi tekst välja, saad mure korral näpuga järge ajada.
Kui enda autiga, enda tehnikat, siis kui see pole oma kauba vedu, siis mis krt see üldse on?