Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Paluks ka viidet seadusele, mis lubab nii toimida.
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Nii õiguskantsler kui ka majandus-ja kommunikatsioonibüroo väidavad ühest suust, et euroopa kohtu otsusest tulenevalt kohaldatakse autovedude töö-ja puhkeaja määrust eeskätt kutselistele juhtidele, mitte aga eraviisiliselt sõidukit juhtivatele isikutele. Seega on kohus jõudnud järeldusele, et autovedusid käsitlevas määruses toodud töö- ja puhkeaja nõuded on suunatud eeskätt ettevõtluse või kutsetegevuse raames veoautot või bussi juhtivale isikule. Ei ole vahet kas tegu on 7 või 27 tonni kaaluva vaoautoga. Antud määrus käis kõigi sõidukite kohta ja selge sõnaga on mõista antud et eraisikuna endale kuuluva raskeveokiga bordumajja sõites töö ja puhkeaega reguleerivad sätted sinu tegemisi ei puuduta.
Lisati et KUI Teie poolt kasutatavale sõidukile või teostatavale veole rakenduvad siiski töö- ja puhkeaja nõuded, olete kohustatud kontrolliametnikule esitama jooksva päeva ja eelnenud 28 päeva tegevused. Aga antud juhul EI RAKENDU! Kirjutan suurelt, sest nagu näha siis loetakse, aga funktsionaalse lugemisega ja lausetest arusaamisega on tõsiseid probleeme.
Kui kellegil tekib teepeal probleem siis Kohtu tn 8 maja ootab teid endi juurde, ei ole õiguskantsler teps mitte Politsei-ja Piirivalveameti ning Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumiga ühel nõul, selge sõnaga on mõista antud et sellisel juhul trahvi määramiseks õiguslikku alust ei ole. Kes tahab endale täpsemaid määruseid ja sätteid saada, siis võin anda enda advokaadi numbri, 190€/tund ja saate büroost kõik vajaliku teabe. Minul seda õigust siia avalikku foorumise kopeerida ei ole ja oma lepingulist õigusabi lõpetada ei soovi. Sama info saate ka Õiguskantsleri käest kui on aega vastust oodata.
Üldplaanis on tegelikult kõik kirjas, kes tahab aru saada see saab, kes ei taha... pohh nendega.
Ma EI PROPAGEERI silm ruutus rekkaga maanteel sõitmist, aga jutt on olnud koguaeg eraisikuna endale kuuluva veoautoga liiklemisest. Meil võib eraisik omada mistahes sõidukeid ja kui need on tunnistatud teeliiklusele kõlbulikuks, siis nendega võib liikluses osaleda. Kui tahad kaubavedu teha, pead järgima kaubaveole kehtestatud nõudeid, kaasa arvatud töö ja puhkeaja seadus. Kui sõidad Scaniga saaremaale suvitama, siis ilmselgelt pole sul mingit pistmist ei kaubaveo ega tööajaga... Mina sõidan üsna tihti niisama veokaga ringi, käin poes, toon lapse lasteaiast või niisama käin tanklas kohvi joomas, lihtsalt meeldivad veoautod, hallik metallik luukpärad väga emotsioone ei tekita. Maitse asi eks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 175
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
11-11-2020, 17:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2020, 17:07 PM ja muutjaks oli
Sten.)
See selge, et oma tühja veokiga võid sõita, kuhu tahad ja meerikut vaja pole.
Kui aga tood oma isikliku veokiga lapsele liivakasti jaoks liiva? St nagu vead kaupa, aga isiklik sõit. Arvan, et pole ka siis meerikut vaja? Kutselise ja ärilise veo tingimus peaks meeriku nõude tühistama?
Postitused: 441
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
11-11-2020, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2020, 18:22 PM ja muutjaks oli
siimik.)
Sul peab sellele liivale arve kaasas olema, et endale ostsid. Eraiskust arvel ei piisa, nime vaja. Sama teema ka oma ettevõtte kabla vedamine, ei mingeid saatelehti, vaid arved. Teh passis ja arvel on samad nimed ja jokk.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Kas loodusest võetud liivale väljastab arve isapõder või karu? Võimalik, et loodusest ei tohi ise võtta liiva ega kivi, peab keegi müüma?
Veel variant: ostan vana talumaja, lammutan, palgid koormasse, kes väljastab arve?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 441
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Sel juhul on seletamist kui palju.
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Jätke ükskord see loll jutt juba, piinlik hakkab.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Egas see teema lõppegi ära. See eravedaja teema on nii vedajale kui kontrollijale üsna segane. Igaüks lähtub oma vaatenurgast, nii vedaja kui politsei.
Tahtsin seoses sellega rääkida hoopis muust. Oli siin au hiljuti kaasreisida veoka kõrvalistmel millest osa reisi kulges meie kauni ENSV territooriumil ja oli au sattuda politseikontrolli.
Esiteks tekkis küsimus, et kaks meest kabiinis ja üks kaart sees. Olevat kahtlane. See küsimus lahenes.
Pika kaevamise peale avastati, et rikutud ikkagi seadust kuna tuvastati öötöö. Sõitu alustasime õhtul 22.00 ja näppu jäime hommikul ca kell 08.30.
Kontrollametnikud väitsid, et öötöö korral võib ketas olla ainult 10 tundi pikk aga meil juba aeg üle. Juht lasi kõrvad longu ja jäi oma litakat ootama.. Siis lõi mul potil kaane pealt ära ja oli aeg sekkuda. Korraldasin öötöö defineerimise kiirkursuse. Madin oli vahepeal päris kõva ja kui hakkasin netist otsima seadust 561 siis öeldi mokaotsast, et hea küll minge seekord. Seekord???
Siin oli olukord kus mõlemad nii juht kui kontrollametnik oli kuulnud öötööst ja numbrist 10 aga mida see number tegelikult tähendab jäi neile mõlemile rohujuuretasandil arusaamatuks või haistis ammetnik kerget saaki, mine võta kinni..
Ühesõnaga öötöö korral ehk kui kettale jääb ajavahemik 00.00 kuni 06.00 ei tohi olla sul ketta peal rooli ja haamreid üle 10tunni. Ehk maakeeli laadimist ja sõitu. Tööpäev ehk ketas võib endiselt olla 15 tundi pikk.
Et vahel on hea kui mõnda asja kuulnud oled. Põhiline, säilita tark nägu nagu riigikogulane.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(16-11-2020, 19:42 PM)Aare R. Kirjutas: Ohh, nagu sa, Daff, tead, siis meeriku kasutamisel on nii palju saunajutte igasugu teemadel, kuid paljud neist tõsi on. Samas mõni räägib neid nii tõsimeeli, et on ise ka vist uskuma hakanud 
Eriti palju head tuleb laevast. Olin suvel pädevustunnistust pikendamas siis lektoril oli päris palju tegemist, et laevalegende ümber lükata.
Aquila captas non muscas.