Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(02-07-2019, 12:01 PM)jussm Kirjutas:  Läheb avariirežiimi, ainult 2. käik töötab ja kohapeal lülituvad D ja R sisse järsu mütsuga.

Kas enne seda on võimalik täheldada mingeid anomaaliad lülitustes? Libisemist, pauguga lülitumist, vibratsiooni või ükskõik mida muud, mis tavapärasest kasti tööst kasvõi natuke erineb? Kui midagi sellist ei ole, siis ilmselt pääsed suurest remondist veel, häire juhtimises, mõnele komponendile ei meeldi soojus. Võimalik muidugi, et see paharet on ikkagi kastis sees.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Külmalt töötab nagu kulda, vähemalt 20 a vana auto kohta tundub hea.

Diagnoosi siis selliseid, kes küsimusele ei vasta Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Nüüd meenub, et talvel sõitu alustades D peal seistes oli küll päris tugev mürin, õigemini nagu madalatooniline vibra või midagi sellist. Varsti lähen ühe spetsialisti jutule, vaatan mis räägitakse.

Kuns PS: ei toimi ,küsin siin ;millise paja ja kastiga tegu.Ehk kattub minu kunagise murega.

Ma nägin ja vastasin aga vist ei jõudnud sõnum kohale, 3.8 v6 ja kasti tüüp on 41TE/A604

OK.Kuna Jeep ja Chrysler sama käpa all ,mõtlesin ,et ehk sama tehnika ka.Veatunnused aga samad.Algul rapsis ,paukus ,käike vahetas nagu tahtis (nii paari nädala jagu) .siis aga kadus vedu lihtsalt ära .OK:Vedasin spetsialistist kamraadi poole ,lahkamine tuvastas ,et hüdrosidur otsad andnud.(Hiljem ,nähes kfl.Marko selleteemalist pikka riiulit ,olex ehk soodsamalt uue saanud) sai kõik mant vahetatud ,ikka sama viga .Tuli välja ,et käigukangi alune lülitusplaat (nn.kuliss Smile )vigane(külmjoodised ,oksiid ,mida iganes)Sai seegi vahetatud ,peale seda juba aastaid OK.Samas ,kui arvad ,et margifoorum lahja ,4x4 mehed räägivad USA autodest kah.Edu.
PS .Muud ei oska küll arvata aga ex see rapsimine ka hüdrosiduri labad peese keeras.

4x4 ja uppund kuliss on head märksõnad. Kiidan tähelepanu juhtimast.

Tasub uurida:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=76064&p=446814&hilit=kuliss#p446814

(02-07-2019, 16:53 PM)linnuke Kirjutas:  Veatunnused aga samad.Algul rapsis ,paukus ,käike vahetas nagu tahtis (nii paari nädala jagu)

Veatunnused pole kaugeltki samad ju...
Sul ikka päris naturaalsed käigukastivead, siin sai näpud sahtli vahel kuidagi mingi ebamäärase ammuse põrina Big GrinBig Grin
Mu siduriremont on sisuliselt ajalugu praeguseks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(02-07-2019, 17:59 PM)Marko Kirjutas:  
(02-07-2019, 16:53 PM)linnuke Kirjutas:  Veatunnused aga samad.Algul rapsis ,paukus ,käike vahetas nagu tahtis (nii paari nädala jagu)

Veatunnused pole kaugeltki samad ju...
Sul ikka päris naturaalsed käigukastivead, siin sai näpud sahtli vahel kuidagi mingi ebamäärase ammuse põrina Big GrinBig Grin
Mu siduriremont on sisuliselt ajalugu praeguseks.
Aga ammune lugu kah. Smile ehk mingi vihje hädalisele.

Sellesse kasti läheb ainult mopari enda õli sisse. Ca. 10 aastat tagasi sai teemaga kokku puututud ja chrysleri klubi foorumis ka kirjutatud. Igasugused dextron 3-4 jmt. tapab selle kasti ära. Chrysler on vastava infobülletääni ka välja andnud, kuid sellest hoolimata pani tol ajal ka Silber vale õli kasti...

Tere!

 Kas bensupump võib mosse  karteris oleva bensiini põhjuseks olla?

Bensupumba membraani purunemine laseb bensu karterisse.

hp

(06-07-2019, 11:09 AM)motamees Kirjutas:  Bensupumba membraani purunemine laseb bensu karterisse.

Tänud. Kas see membraan peab täiesti puruks olema, et lekiks? St ei pumpaks üldse?

Tagamaa on see, et orig ( ? ) pumba käsitsipumpamise funktsioon ei toiminud enam ja ostsin uue pumba. Sellega sai ainult paar korda käivitada  ja  tumm.
Panin vana pumba tagasi, aga märkasin nüüd  , et õli on üle normi ja haiseb bensu järgi. Lasin eile vana õli välja aga kas peaks jälle uue pumba panema enne uue õli sissevalamist ?

(06-07-2019, 11:42 AM)GRAND Kirjutas:  
(06-07-2019, 11:09 AM)motamees Kirjutas:  Bensupumba membraani purunemine laseb bensu karterisse.

Tänud. Kas see membraan peab täiesti puruks olema, et lekiks? St ei pumpaks üldse?

Tagamaa on see, et orig ( ? ) pumba käsitsipumpamise funktsioon ei toiminud enam ja ostsin uue pumba. Sellega sai ainult paar korda käivitada  ja  tumm.
Panin vana pumba tagasi, aga märkasin nüüd  , et õli on üle normi ja haiseb bensu järgi. Lasin eile vana õli välja aga kas peaks jälle uue pumba panema enne uue õli sissevalamist ?


Lekkima hakkab enne kui pumpamise lõpetab. Membraane müüakse ka eraldi. Soovitav oleks siiski enne pump kas korda teha või välja vahetada, kui uue õli sisse valad. Samas aurustub ka vanast õlist bensiin kenasti välja.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Bensu lekkeks piisab ka ainult mikropraost. Kõvaks tõmbunud membraan võtab praod kergesti sisse. Loomulikult tuleb leke kõrvaldada. Õli vahetus ei ole tegelikult, väikse lekke puhul, vajalik. Läbi karterituulutuse aurab bens ise välja.

hp

(06-07-2019, 11:57 AM)viplala Kirjutas:  
(06-07-2019, 11:42 AM)GRAND Kirjutas:  
(06-07-2019, 11:09 AM)motamees Kirjutas:  Bensupumba membraani purunemine laseb bensu karterisse.

Tänud. Kas see membraan peab täiesti puruks olema, et lekiks? St ei pumpaks üldse?

Tagamaa on see, et orig ( ? ) pumba käsitsipumpamise funktsioon ei toiminud enam ja ostsin uue pumba. Sellega sai ainult paar korda käivitada  ja  tumm.
Panin vana pumba tagasi, aga märkasin nüüd  , et õli on üle normi ja haiseb bensu järgi. Lasin eile vana õli välja aga kas peaks jälle uue pumba panema enne uue õli sissevalamist ?


Lekkima hakkab enne kui pumpamise lõpetab. Membraane müüakse ka eraldi. Soovitav oleks siiski enne pump kas korda teha või välja vahetada, kui uue õli sisse valad. Samas aurustub ka vanast õlist bensiin kenasti välja.

Jälle tänud. Küsiks siis nii , kas on veel mõni sõlm mida peaks kontrollima, et välja selgitada kust bensiin karterisse pääseb ?
Kus võiks olla viga, et käsipump ei toimi?Kas membraan võib seda põhjustada?

Tänud ette!

(06-07-2019, 11:42 AM)GRAND Kirjutas:  Tagamaa on see, et orig ( ? ) pumba käsitsipumpamise funktsioon ei toiminud enam ja ostsin uue pumba...

Suure tõenäolisusega läksid sa "orki". Käsitsi pumpamise funktsioon ei tööta siis, kui pumba ajami nukk on membraani vinna tõmmanud. Siis oleks vaja törts starterit anda ja käsitsi funktsioon töötab jälle.

hp

(06-07-2019, 12:04 PM)motamees Kirjutas:  
(06-07-2019, 11:42 AM)GRAND Kirjutas:  Tagamaa on see, et orig ( ? ) pumba käsitsipumpamise funktsioon ei toiminud enam ja ostsin uue pumba...

Suure tõenäolisusega läksid sa "orki". Käsitsi pumpamise funktsioon ei tööta siis, kui pumba ajami nukk on membraani vinna tõmmanud. Siis oleks vaja törts starterit anda ja käsitsi funktsioon töötab jälle.
Seda nõksu tean. Praegu on nii , et katseta asendeid palju tahad, ikka ei pumpa. Kui just mingil põhjusel alati samasse asendisse  seisma ei jää ( ? ).

(06-07-2019, 12:02 PM)GRAND Kirjutas:  Küsiks siis nii , kas on veel mõni sõlm mida peaks kontrollima, et välja selgitada kust bensiin karterisse pääseb ?

Bensiin lekib karterisse ainult läbi katkise membraani.

E: Sa võid uue pumba membraani maha kruvida ja vanale pumbale paigaldada.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne