(06-07-2019, 15:46 PM)motamees Kirjutas: (06-07-2019, 15:02 PM)diesel Kirjutas: ... samuti võimalus laadida puistates või troppidega tõstes...
Paarsada kilo võib ükskõik kuda peale ajada.
(06-07-2019, 15:06 PM)pvr Kirjutas: Momendil ju jutt käibki peamsiselt sprinteri taga veerevast asjast?
Sprinteri taga oli vaja vedada muruniidukit. See ei kaalu ju suurt midagi, miks minnakse siis ulmekärude valdkonda.
Kordan veel korra üle milleks käru vaja.
Vedukiks hakkab enamus aega olema MB Sprinter furgoon 2,7 TD. kandejõuga 980kg.
Mis hakkab vedama oma kongis Iseki traktorit ja vajadusel saab vedada ka küttepuid umbes 2 ruumi.
Ostetavat järelhaagist hakkab vedama MB sprinter furgoon ja haagisele tõstan halumasina kaaluga umbes 400 +/- kg. ja kui vajadust peaks olema saab ka sinna küttepuid laduda ja kellegile transportida.
Kuulsin kusagilt, et käru lubade tegemine peaks see aasta lihtsamaks minema, ei vaja koolis käimist enam ja vaja teha ainult sõidueksam (võib olla ka jutt, et naised saunas rääkisid).
Aga igaljuhul plaanin need käru load ära teha. mitte seda kood 96.
Sammuti on kindel, et käruks tuleb Respo ja miks mitte võtta siis juba suurema kandejõuga, kui autol on suurim lubatud piduritega haagise mass 2800kg ja autorongi mass 6300kg. ?