Ilmnes, et eelmistest omanikest pensjuneerid olid kõik need aastad sprott-autuga kulgenud sprott-vedrudel. Amortiseerijad suht uueväärsed. Nüüd jääb vaid inbreederitemaalt uued päramised vedrutajad tekitada.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2019, 17:55 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Pinsjuneerid ei talunud ilmselt õõtsumist. Teed sellest nüüd 'meerikamaa esiveolisele sarnaneva pehme kulguri? See ei pruugi päris 'meerikamaa tulemiga päädida!
jube viisakad püstakud - ootaks selle aja selle maa masinalt meie laiuskraadil hulka teistsugust osüdeerumisastet. Ka juhul, kui seda on tõesti vaid suviti garaazist välja lubatud...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2019, 21:47 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
Õõtsumist polnud eelmiste, ega ka nyyd uute vedrudega. Küll aga sõitis eelmistega ratas kurvis logarisse, enam mitte-kliirens kasvas kõvasti.
Vahepeal sai käidud youngtimer time attack nimelisel yritusel ja väikseimas mootoriklassis võit koju lohistatud( video ülal)
Selgus, et kui panna lada mootorisse-käigukasti arvestatav hulk rublasid, siis tulemus on vaid veidi sitem sellest millega sukimuki tehas sai hakkama tuuninguta 80date lõpus
(25-07-2019, 22:58 PM)ryan Kirjutas: Einoleino .
Kui nüüd kõik vedrud saavad ringi vahetatud ja kapten saab oma laeva , minge sõitke sama tulemusega ringiaeg .
Nunii. Täna laekusid otse inbreederite saarelt itleritemaal tehtud päramised vedrutajad. Haarasin need kaenlasse, lisaks veel ühe paari kasutatud 195/50r15 susse, et katsetada, kuidas korrektse vedrustuskõrgusega sobivad sprott-autule. Velg ise vana Saabi 5.5J ja ET38. Rehvimõõt meelega ühe astme jagu suurem, kuna nii peaks kiirusemõõtja seier perspektiivselt tegelikku olukorda kajastama. Vanade sprott-vedrutajate eemaldamisel selgus, et all oli olnud Eibach-i sats, lihtsalt eesmistelt ei lugend juttu enam välja. Uued vedrud alla - auto kõrgus korrektne - veljestatud proovirehvid sobisid imeliselt ja proovisõidul noogutas aparaat ikka oluliselt vähem, kui väsinud sprott-vedrude komplektiga. Ahjaa, kapotiall pesitseb ka strutbar.
Kuna vastasvõistkonnal on üks,siis üle saab trumbata vaid kahega
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Pole õrna aimu ka Põrsad kotis. A vast kahepeale ühe saab ikka sõitma. 18 aastat tagasi sõitsid garaazi. Nüüd viimased 7 kuud õues. Veeresid,aga käivitatud ei ole. Krt ise ka ei tea miks ma ei suutnud EI öelda.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Pödeda pole midagi, need on head autod. Ja juba ammu liiklusest kadunud ja hindu kergitamas.
Köik erinevate maade rahvarallid ja rooste on nad üsna edukalt hävitanud, rääkimata mootoridoonorluse huvilistest.
Tegelane kellelt ostsin need jättis endale rinka jaoks ehitatud swift tatitopsi. Kaal 680kg ja max rpm 10K sellest 1,3 mootorist. HP-sid ei osanud öelda. Aga pidi tuju ikka väga heaks tegema rajal.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Eks kui nad ära toon,siis annan sulle teada. Võibolla saad midagi vajalikku sealt kui üle. Võluvelgi ei anta kaasa. Mingid originaalid on tal,aga jätab endale.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)