Uued kütused!!!

Kaks korda 60 liitrit tangitud peale paagi puhastust ja tangitud Cirkle K-s 95 enne biolisandi kehtima hakkamist.  See ollus enam ei põlenud ja pöördel paremale suretas mootori. 2 kihti, mis paagist välja pumpasin, ei külmu ka sügavkülmas ja ei põle ka mootoris.  Kas keegi soovib?  noh nii maitsmiseks?

   

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(02-08-2019, 19:32 PM)h2rra Kirjutas:  Kaks korda 60 liitrit tangitud peale paagi puhastust ja tangitud Cirkle K-s 95 enne biolisandi kehtima hakkamist.  See ollus enam ei põlenud ja pöördel paremale suretas mootori. 2 kihti, mis paagist välja pumpasin, ei külmu ka sügavkülmas ja ei põle ka mootoris.  Kas keegi soovib?  noh nii maitsmiseks?

müü cirkle meestele tagasi! mingi garantii peab ju kaubal olema
Vasta

Pole hullu. Mul läks autokülmikus hapukoor peale külmumist ja uuesti ülessulamist kahekihiliseks ning Delma nimeline solidool mis oli leivakapis lausa kolmekihiliseks. Vaat see teeb veel murelikumaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kaitsevägi pääseb solkkütuse nõudest: https://majandus24.postimees.ee/6744055/...ngvalmidus
Küllap saame varsti näha, kuidas KV ja KL masinapargi kütusekulu on korraga hüppeliselt kasvanud  Big Grin . Paraku saame ilmsel näha ka tulekahjusid, kui inimesed koduste vahendite ja -viisidega kütust puhastama hakkavad. Bensiini puhastamiseks peaks üks paraja suurusega akvaarium päris hästi sobima, seal erinevad vedelikukihid ilusti näha ja saab kütuse ja biosolgi eraldi välja sifoonida.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Ja kust kohast nad seda kütust hakkavad ostma, seni ju ikka tavatanklatest ostetud. Biolisandivaba bensiini saab ka praegu osta, diisli kohta ei oska sõna võtta.
Vasta

neil oma tanklad.ostavad hulgi mida tahavad.pääsevad lihtsalt nõudest,et ei peaks solki kasutama
Vasta

Kui see pole just viimase aasta teema, aasta tagasi küll tankis Kaitseliit tavatanklatest.
Vasta

Ma nüüd ostsin paagitäie E10 bensiini, muidu olin sügisest peale 98ga sõitnud.
Hetkel sõitsin küll 100km, aga kompuutril kütusekulu näit tõusu ei näidanud.
Eks testin veel.
Ma tean, mis näitu mul kompuuter näitas vana 95ga ja praeguse 98ga, mis on sama ja seetõttu saan võrrelda ka praeguse E10ga.
Samuti tean, et mul kompuuter näitab tavaliselt 0,3l väiksemaks kulu.

Pean silmas siis üldkeskmist näitu, mitte hetkenäitu, sest üldkeskmine näit on ainus, mida on mõtet vaadata.
Nullin seda pidevalt, et mõõta erinevaid olusid, aga kõige täpsenad andmed saab ikka paak täis ja trip nulli meetodil ja seda korrates.

50-60ndate uunikumid ruulivadSmile laz 695-d on ka väga tegijad asjadSmile
Vasta

Ja ongi tõestatud, et 95 ja 98 tuleb ühest 92 paagist.
Vasta

Mul kodus 2 aastat vana Fabia küll teeb vahet 95 ja 98. 98 on keskmine 0,5 kuni 0,7 vähem sajale kui 95 sõites. 
Ja kui ühe Yetiga, sama mootor mis minu Fabial, saksas käisime siis kahekesi autos oli 98 sõites vahe terve liiter. 98 sinna ja 95 tagasi.
Nii et siin on ka vahe millega mõõta. 
Uute diislite omanikud väidavad, et Powerdiisel on ökom samas kui minu vana rasvamasin ei tee mingit vahet neil.
Kõik on suhteline.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mul ühe vana rondiga kulub 98-t veidi rohkem kuna 98-ga kiirendab madalamatelt pööretelt tunduvalt paremini ja ega siis ei jäta seda ära kasutamata, järelikult ka kW kasutan reaalselt rohkem ja kütust peabki rohkem kuluma. Rolleyes
Vasta

(05-08-2019, 10:11 AM)Daff Kirjutas:  Mul kodus 2 aastat vana Fabia küll teeb vahet 95 ja 98. 98 on keskmine 0,5 kuni 0,7 vähem sajale kui 95 sõites. 
Ja kui ühe Yetiga, sama mootor mis minu Fabial, saksas käisime siis kahekesi autos oli 98 sõites vahe terve liiter. 98 sinna ja 95 tagasi.
Nii et siin on ka vahe millega mõõta. 
Uute diislite omanikud väidavad, et Powerdiisel on ökom samas kui minu vana rasvamasin ei tee mingit vahet neil.
Kõik on suhteline.

Mul oli sama Fabiaga täpselt sama vahe aga Yeti on mul 1,4 mootoriga  ja  kuluvahe on enamvähem sama.
Vasta

Selle lehe andmeil on E10 bensiiniga kütusekulu tõus 3,2%.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/ku...ensiiniga/

Tänapäevasel keskmisel ökonoomsemal autol oleks see maanteel, siis 0,15-0,2l sajale vahe.
Kui paljud on võimelised, sellist kütusekulu vahet oma autol märkama? Eriti, kui nad puhast maanteekulu korralikult ei mõõda?
Mina seevastu jälgin oma kütusekulu suurema hoolega ja eks jätkan selle paagitäiega katsetamist, kui jälle maanteesõitu on.
Tõsi, maantee osas küll vaid kütusekompuutri abil, aga nagu katsed ja praktika on näidanud, siis võrdlemiseks sobib see hästi ja toimib muidu ka üsnagi hästi, see kütusekompuuter mu autol.
Kui see tõesti mul ligemale 0,2L suurem on, siis peaksin ka märkama, et kompuuter hakkab pigem sinna 6,5 peale ronima ja vahel isegi peale.
Eks näha ole, praegu on pigem alla 6,5 heade oludega.

Kontrollin küll hiljem seda kompuutrit tanklas, aga eks praegu tuleb ka veidi linnasõitu sisse ja ilmselt ei tangi ma järgmist paagitäit, samas tanklas.

Ma ei oska tõesti teiste autode eest rääkida, kas neil on mingil põhjusel, kütusekulu vahe suurem E10-ga.

Paraku mõjutavad ka maanteel kütusekulu mitmed asjad, mistõttu ligemale 0,2L vahe tuvastamine ongi keeruline.
Olen märganud korduvalt, teinekord kohe ronib see kulu mul kompuutril sinna 6,5 ja 6,6 peale, teinekord aga vajub lausa vajub 5,8 peale, tõsi, siis on tavaliselt grammike aeglasem sõit ka.
Kuid lihtsalt, ühel päeval see kulu ei taha mitte langeda ja teisel päeval langeb nii kenasti, ilmselgelt ilmastikuolude mõju, pluss bensiinis võib ka vahet olla.
Aga see oli kõik vana 95ga või siis 98ga.

Mina üritan kütusekulu mõõta ausalt ja korrektselt ning see ei olegi nii lihtne, nõuab palju testimist ja jälgimist.

50-60ndate uunikumid ruulivadSmile laz 695-d on ka väga tegijad asjadSmile
Vasta

(06-08-2019, 01:32 AM)al101 Kirjutas:  Mina üritan kütusekulu mõõta ausalt ja korrektselt ning see ei olegi nii lihtne, nõuab palju testimist ja jälgimist.
Siis on vaja sama tee läbida ka teises suunas et elimineerida teetõusust/langusest ja tuuletakistusest tingitud hälve. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

täpsed mehed ja peened rehnutid.
ma just eila mõtsi, et olen ise roolis olles julgelt kaks raudteetsisterni täit kütet ää kulutanud.
hoolikalt ökonoomitades oleks võinud mitu kantmeetrit kokku hoida.
Vasta

kui on tõestatud,et e-10 tarbivad autod rohkem,kui korralikku bensiini,siis võidumehed on jällegi kütusemüüjad.saavad kütust protsentuaalselt rohkem müüa. 3,2 prossa suuremad kogused pole ju üldsegi paha
Vasta

Kolime kapremonditähiseteemast bensiiniarutelu siia üle:
(07-08-2019, 09:27 AM)honkomees Kirjutas:  
(06-08-2019, 23:02 PM)spitfire Kirjutas:  
(06-08-2019, 09:21 AM)samodelkin Kirjutas:  Ja ei saa ka märkimata jätta, et tänapäevase kange bensiiniga kipuvad väljalaskeklapid ära põlema.
Need mootorid olid mõeldud A-72 bensiinile.

...
aga kõrgem detonatsioonikindlus ei tee küll mootorile halba. Seal ikka mingi teine point.

Nii väidavad teoreetikud, ometi omaaegsest praktikast oli nii, et kui Urali seest AI-93 oma auto paaki kallata ja sinna asemele lennukibensiin B-91/115 panna, siis sai varsti Urali mootori remonti saata. 
...

Kui ägedama asemel lahjemat pruukida, siis jah, süütenurka muutmata hakkab paha sündima. AI-93 on kõrgema oktaanarvuga, kui B-91, kui uskuda käsiraamatut. Kas kellegi on teadmist, millised erinevused olid toonase AI-93 ja lennukibensiini B-91 vahel? Fraktsioonide aurustumistemperatuurid, väävlisisaldus? Oli lennukibensiinis midgai, mida autobensiinis ei olnud? Mõni lisand madalatel temperatuuridel kasutamiseks.

Tänane meie tanklas müüdav 98 on nii lahja lurr, et see ei tohiks ühelegi bensiini põletama mõeldud mootorile paha teha. Ainult süüde peab olema õigel hetkel, et põlemine ikka silindris toimuks.
Vasta

Mida kõrgema oktaaniarvuga bensiin seda pikemalt ta põleb madala surveastme juures. See tähendab aga seda, et tuli tuleb korstnasse. See omakorda aga tähendab, et väljalaske klapile teeb haiget.
Vanad püstklappidega mootorid kartsid eriti korgema oktaaniarvuga kütust.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mida kompenseerib varasem süütamine. Või on kellegi loomkatsena näidata, et hoolimata süütenurga varasemaks tõstmisest on ikkagi 98 klapid ää kärsatanud?
Vasta

Tsitaat:Mida kõrgema oktaaniarvuga bensiin seda pikemalt ta põleb madala surveastme juures.
Kust sellised teadmised pärinevad?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne