Kompaktne matkakas kaubikust - Iveco Daily ´18

need mis üleni metallist,nagu rooliots
Vasta

nüüd on saanud natuke "tisleritööd" teha
peab mainima, et puutöö mees pole ma olnud, õpingud piirdusid põhikoolis poti/pannialuse tegemisega
tööriistadega on kah nii, et on vaid akutrell, tikksaag, käsiketassaag ja ülafrees.
hunnik kruve, tüübleid ja liimi ning erievaid vineere enamasti siis papli ja kuuse puidust

köögi osa sai täiesti ringi tehtud ja tekitatud mõningad panipaigad veel juurde
külmik läks vahetusse.
palju on veel teha ja kõik on veel toores ja viimistlemata

oli midagi siis sellist - idee oli aga toimima ei hakanud

[Pilt: t760_IMG_20180714_183156.jpg]


see sai siis laiali lammutatud osaliselt ja asja sai hakatud tegema ümber uue külmkapi

[Pilt: t760_DSC_0202.jpg]


ka tagumise istme alune ja ümbrus sai kapitatud

[Pilt: t760_DSC_0210.jpg]

ehk siis selle külje rivi sai selline hetkel
valmis veel pole aga kuju on käes
üks kapike ka üleval juures

[Pilt: t760_DSC_0237.jpg]

teisele küljele sai tehtud siis topeltpõhi ja sinna siis panipaigad jalatsitele nt. vms.

[Pilt: t760_DSC_0269.jpg]

mahutatud sai ka üks seinakapp seina sisse

[Pilt: t760_DSC_0272.jpg]

ja ka selle tooli ümbrus ja alune sai kapitatud

[Pilt: t760_DSC_0274.jpg]

laud sai ka uue jala alla
kuigi laud ise pole üldse mitte lõplik

[Pilt: t760_DSC_0277.jpg]
Vasta

Väga viis. Just see keldri kasutamine meeldib mulleSmile

Vineer on Lätimaine ja niiskuskindel? Või päris veekindel?
Vasta

ei ole veekindel aga äkki oli niiskuskindel
samas läheb katmisele ja ei jää paljaks.
põrand saab oma katte PVC materjaliga
seinad saavad "tapeedi"

lihtsalt kuusk ja pappel sai valitud kaalu pärast.
püüan veega mitte väga hullata bussis
Vasta

Hea vaadata,ilusti välja mõeldud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(21-05-2018, 06:49 AM)Vmargus Kirjutas:  Küsin, et kuidas tagatulede pirne saab vahetada?
Muidu lahe projekt, ootan huviga valmimist.

täna oli siis see päev kui seda sai proovitud

hakkas auto mulle armatuuris väitma mingit tule riket
igal käivitamisel ütles ka täpsema aadressi milleks olevat olnud vasak tagumine pidurituli

kontrollpilk tagumikule kinnitas seda väidet

tagumine tuli on küljes 3, 6mm, poldiga ja tuleb ilusti väljapoole ära
järgnevatel piltidel on näha siis tule tagune ja sisu

[Pilt: t760_DSC_0290.jpg] 

[Pilt: t760_DSC_0284.jpg]

kuna pirn mis pidi olema vigane seda esmasel visuaalsel vaatlusel ei olnud uurisin seda täpsemalt ja viga ikka ei tuvastanud
mis aga selgus oli see et pesa oli natuke oksüdeerunud
puhastasin asja ära ja loksutasin siia sinna ning asi hakkas jälle tööle

[Pilt: t760_DSC_0285.jpg]
Vasta

(22-07-2019, 18:43 PM)hundu615 Kirjutas:  Hea vaadata,ilusti välja mõeldud.

tänan
aga eks pildid ole ka ilusama nurga alt tehtud Cool
mõeldud (ette) ei ole väga palju 
projekti ja plaani ei ole
eeskuju mida jäljendada ei ole
enamus asju tuleb töö käigus ehk siis lihtsalt teen mida arvan olevat hea.
kui ei ole siis süüdistan ennast ja teen ringi. Toungue
Vasta

Sõbra käest sai hangitud üks vahva vidin mis lülitab tagumiste akude laadimist sisse välja s.t. juhib ühendusreleed mis ühendab esimese ja tagumise omavahel
Üleliigsed otsad sai maha lõigatud ja vajalik väike funktsionaalsus alles jäetud
Asi siis kontrollib autoaku pinget ja kui tabab ära laadimise siis annab ka välja signaali selle väljundi 12V-ga juhitakse "kuudi" poole elektrikeskust siis mis ühendab ka kuudi akud laadimisse.

Hetkel toimib ideaalselt s.t. peale käivitamist mõne sekundi jooksul lülitab sisse ja peale seisma jätmist ka kohe välja.


[Pilt: t760_DSC_0292.jpg]
Vasta

Endal mõlgub ka mõttes midagi taolist toota,aga aeg näitab,saab siit shnitti võtta.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ma sain nagu aru et Euro6 mootoriga? Kas see generaatorit välja ei lülita kui vaja pole?  Sakslased räägivad et enam lihtsalt releega ei saa vaja "ladebooster" -it.
Vasta

(23-07-2019, 23:16 PM)nootsii Kirjutas:  Ma sain nagu aru et Euro6 mootoriga? Kas see generaatorit välja ei lülita kui vaja pole?  Sakslased räägivad et enam lihtsalt releega ei saa vaja "ladebooster" -it.

Sellega on nii, et aku küljes on mingi "kivi" ja selle küljes pistik.
Esinduse poolt on see lahti ühendatud ja see pidavat siis ikkagi laadima nüüd 100% ja reguleerimine käib generaatori pingeregulaatori pealt.
muidu pidavat jah olema mingi "tark laadimine" kus aku laetakse täis vaid mingi 70...80%?

pilt lisaks kus pistik veel kinni

[Pilt: t760_DSC_0299.jpg]
Vasta

(23-07-2019, 12:21 PM)MeelisV Kirjutas:  ………….
Asi siis kontrollib autoaku pinget ja kui tabab ära laadimise siis annab ka välja signaali selle väljundi 12V-ga juhitakse "kuudi" poole elektrikeskust siis mis ühendab ka kuudi akud laadimisse.

Hetkel toimib ideaalselt s.t. peale käivitamist mõne sekundi jooksul lülitab sisse ja peale seisma jätmist ka kohe välja.

………………….


ei ole siiski ideaalne
selgus, et pinge piir on 13,4-13,5 ja nüüd ilmnevad olukorrad kus peale seiskamist on auto aku pinge 13,5
ja tagumine relee jääb klõpsima sisse välja kuni langeb 13,4 peale
kui ma ise seda kaasa ei aita nt. süüte lülitamisega ja seega ka sõidutulede põlemisega klõbistab ta seda releed pikka aega sisse välja
tuledega saab selle 13,4 kiiremini kätte.

ikka tuleb hakata kuskilt armatuuri alt süüte signaali taga ajama
Vasta

Äkki on lihtsam spetsiaalset releed kasutada? Teise aku põhiakuga kokku ühendab näiteks 13,8V juures ja uuesti lahku siis kui pinge näiteks alles alla 12,7V langeb. https://www.12voltplanet.co.uk/voltage-s...-140a.html
Vasta

hetkel releega tegeleda ei jõua
saame hakkama

käivad viimistlused

istme alune panipaik sai vaibaga kaetud
lisatud topsihoidja mis algselt mõeldud lapsevankri küljes kasutamiseks

[Pilt: t760_DSC_0377.jpg]


[Pilt: t760_DSC_0376.jpg]


samuti seinakapp ja teise istme ümbrus

[Pilt: t760_DSC_0375.jpg]

köögis samad topsihoidjad


[Pilt: t760_DSC_0372.jpg]


põrandakate

[Pilt: t760_DSC_0370.jpg]
Vasta

Siinkohal tervitan kõiki bussijuhte. Eelkõige Gobus omasid ja eriti neid kellele ma vastu pole tervitanud.  Big Grin

Sõites mööda eestimaad on väga palju bussijuhte kes käppa viskavad. Eks ma näen välja nagu nende omad väikebussid kah.
Vasta

Ju Sa siis võtsidki bussi nendega koos, hulgihinnaga Big Grin
Vasta

Täpsustamata andmed mälust. 

1965 km keskmine kulu 10,2 l/100
Keskmise kiirusega 83 km/h
Seal sees laugeid mägesid ja kiirteid
Max kiirus 160 km/h rohkem ehk kauem ei pressinud aga oleks läinud - polnud vaja 
Kaks sõidupäeva mõlemad u. 1000 km



Hetkel Sloveenias  Cool
Vasta

Kui keegi sellele asjale veel vana sevivanni kuju ka annaks, siis ilmselt oleks kange kiusatus omastada. Enihau, pioneerina teed imelist tööd, loodetavasti motiveerib paljusid.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ei ole ma ei piuneer ega oktoobrilaps
Neid campervanne on eestis tehtud küll 
Ainult siin pole näidatud. 

Jah iveco baasil s.t. selle viimase kere peal neid vist tõesti siin pole ja ehk ka maalimas on neid vähe. MB Sprinter analoogidest võimutseb ja siis on miljon fiat ducato põhjalist asja. 

Hetkel ühes campis Maribori linnas ja siin on naabriteks mul 4 ducatot ja 1 transit. Muidugi kõik tehase vanid. Kaugemal platsi peal on neid veel aga vahekord jääb samaks. 

Kui kunagi maale lähen saadan sulle isa chevy vanist pildi. Tehtud ise matkakaks nii et talvel võtab vajadusel kapid välja ja suvel sisse tagasi. Just käis Slovakkia mägedes.
Vasta

Eksisin. 
Pildil olev valge ducato (keskmine) on käsitöö. 

[Pilt: t760_DSC_0399.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne