22-08-2019, 09:37 AM
Suvepuhkused läbi ja allaandmise meeleolud maha surutud, käsile sai võetud GAZ 11-ne doonori kere. Kõigepealt algosadeks, siis liivaprits, kubeme kratsimine ja siis kruntimine. Kuigi roosteuss on oma lõivu võtnud, siis midagi katastroofilist ei ole, võib isegi öelda, kergemalt pääsesin, kui algul kartsin. Eks piltidelt näha.
Kere sai raami peale tõstetud prooviks ja sobivuse hindamiseks. Kuna raamil puuduvad kõrvad kere kinnituseks ja mittesobimusi on veel, siis jõudsime otsuseni, et kõigepealt tuleb komplekteerida raam sildade ja mootoriga, et veenduda täpses kere asukohas ja et mitte millegagi mööda panna. Kuna Jänkid kasutasid ristivedrusid aga enamlased piki vedrustust, siis on raami tagumine kaks kolmandikku Vene variandil tolli võrra kitsam. See tähendab, et raami kinnituskõrvad tuleb teha tiba pikemad. Tõenäoliselt oli see probleem omal ajal ka selliselt lahendatud. Kahjuks pole arhiivist leitud ka GAZ 11-40 raami jooniseid. Lihtsalt on kirjas, et on mõningad erinevused, võrreldes GAZ 11-73-ga ja et raami tugevduseks on paigaldatud täiendav risti tala. Kus, milline???. Ühesõnaga niikaua, kui transmissioon saab komplekteeritud, tegeleme ustega. Uste jaoks teen hiljem uue postituse.
Kere sai raami peale tõstetud prooviks ja sobivuse hindamiseks. Kuna raamil puuduvad kõrvad kere kinnituseks ja mittesobimusi on veel, siis jõudsime otsuseni, et kõigepealt tuleb komplekteerida raam sildade ja mootoriga, et veenduda täpses kere asukohas ja et mitte millegagi mööda panna. Kuna Jänkid kasutasid ristivedrusid aga enamlased piki vedrustust, siis on raami tagumine kaks kolmandikku Vene variandil tolli võrra kitsam. See tähendab, et raami kinnituskõrvad tuleb teha tiba pikemad. Tõenäoliselt oli see probleem omal ajal ka selliselt lahendatud. Kahjuks pole arhiivist leitud ka GAZ 11-40 raami jooniseid. Lihtsalt on kirjas, et on mõningad erinevused, võrreldes GAZ 11-73-ga ja et raami tugevduseks on paigaldatud täiendav risti tala. Kus, milline???. Ühesõnaga niikaua, kui transmissioon saab komplekteeritud, tegeleme ustega. Uste jaoks teen hiljem uue postituse.



, et ei mahtunud rooli taha ära ja tuligi ette võtta pisike auto pikenduse operatsioon. See ju lihtsam, kui mõnikümmend kilo maha võtta. Faetoni kere puhul see pikendamine pole ka teab mis suur töö. Aga nali naljaks, ei usu, et see töö hiljem tehti, ikkagi vabriku värk. Raamile pole mingeid juppe vahele pandud. Ka eeldaks see kardaani, pidurihoovastiku jm. pikendamist. Koos esi ustega suureneb ju ka telgede vahe.
![[Pilt: FORD%201935-1940P%20%201935-1941C%20FRAME.jpg]](http://bigtoys.free.fr/IMAGESFRAME/FORD%201935-1940P%20%201935-1941C%20FRAME.jpg)