10-09-2019, 23:26 PM
(10-09-2019, 22:02 PM)Raivo Kirjutas: Ma küsin üle, toorik on see?Ma ei oska vastata, fakt on see, et esiuksed on 15 cm pikemad. Seda näitab ka sinu piltide kattumine.
(10-09-2019, 22:02 PM)Raivo Kirjutas: Ma küsin üle, toorik on see?Ma ei oska vastata, fakt on see, et esiuksed on 15 cm pikemad. Seda näitab ka sinu piltide kattumine.
(10-09-2019, 23:36 PM)Raivo Kirjutas: Ma ei kujuta ette, palju neid ilukirjanduslikke jooniseid uskuda võib.Selle pildi pealt ongi hästi näha see Pikema Raami probleem. Tava M1/11-l lõpeb raam seal, kus lõpeb tagumine poritiib. Aga Faetonil on pagasnik, mis läheb 15-20 cm kaugemale ja ega see ei saa õhus rippuda. Kahtlustan, et Gaz 11-40-l võib ka teljevahe suurem olla, kui tava 11-l, sest esiuksed käivad teistpidi ja on allpoolt laienevad, mis lihtsustab autosse ronimist. Kahjuks pole ikka leidnud 11-40 raami jooniseid, kui neid üldse olemas on. Tõenäoliselt tehti need autod kusagil eksperimentaal tsehhis vastavalt kuidas sobis ja kõik 6 tehtud autot on ka erinevad.
Ülemiste hingede kohalt peaks GAZi uks olema siis 770mm?
Pildi pealt jääb mulje, et tagumine uks on ka oluliselt taga pool.
(11-09-2019, 22:47 PM)Marcello Kirjutas: Neid üksteise peale asetatud pilte vaadates jääb vägisi mulje, et nende kahe auto keredel on tegelikult vähem ühist, kui esialgu võis arvata. Mis teeb selle originaalina säilinud Fordi ohverdamise mõttekuse veelgi küsitavamaks. Kui palju sealt peale pakiruumi osa üldse võtta on?Noh, nii hull see asi ei ole. Sealt saab ikka rohkem kui pagasniku. Originaalsena säilinud 1936/37 aasta Forde on üle maailma sadu. Ohverdada neist küllaltki väheväärtuslikest autodest üks ja teha midagi olematut, minu arust väga mõtekas tegevus. Kui midagi muud kasu sellest siin ei ole, siis üks huvitav teema siin foorumis ja asja õnneliku lõpu korral paljud vanatehnika huvilised jälle targemad. Paljud meist teadsid enne GAZ 11-40 olemasolust midagi, võibolla mõni üksik, aga nüüd on ta siin laiali kistud, pulkadeks võetud ja üritame teda kõigi teie abiga taaselustada. Võibolla, kuigi see pole eesmärk, on see auto kunagi mingis Moskva suures automuuseumis selle mudeli (11-40) ainuesindajana mineviku tumm tunnistaja.
(11-09-2019, 15:32 PM)Raivo Kirjutas: Ma nüüd keerutan klaaskuuli veidiRaivo, mul on originaalne GAZ 11-73 raam, mille sain koos autoga ja see on 100% kindel, sest erineb GAZ M1 raamist paljude nüansside poolest.
Ford faetoni esiuks on ülemiste hingede kohalt 890mm lai ?
Gaz faetoni esiuks on lühem 120mm ja lõppeb Fordi omast kere suhtes 140mm taga pool ?
Sama palju nihkub tahapoole ka tagumine uks (ukse profiil ei sobi, sest see läheb rattakoopale lähemale).
Koos esimese uksega nihkub tahapoole tulemüür, rool, pedaalid (käigukang?).
Mootorile jääb rohkem ruumi, R6 on ju pikem kui V8, seda enam, et Fordi nina on esiteljest ette poole pikem ja vaevalt seal vaid õhk täiteks on.
See pilt tundub rooli ja pedaalide tahapoole nihkumist kinnitavat.
(11-09-2019, 23:17 PM)Formika Kirjutas: Rool ja pedaalide kohad on fikseeritud ja roolikarp koos sambaga ka tänaseks päevaks paigaldatud ja need sobivad hästi. GAZ 11-ne mootor on pikem, kuid ka nina on pikem ja radiaator toodud ette poole. Sama situatsioon, mis GAZ 20G-l. Kuna kasutan originaalset GAZ 11 tulemüüri, siis pole mingit kahtlust selle paikapidavuses. Augud raamis ju klapivad. Probleem momendil ikkagi esiustes. Tuleb kõik valmis teha ja siis saame täpse pildi, millise laiusega need esiuksed peavad olema.
(12-09-2019, 10:30 AM)Marden Kirjutas: Sellest väga põneva lugemisega teemast innustatuna otsisin, et milline võiks näha välja 37 aasta faetoni uks. Leidsin aga hoopis pildi mõni aasta noorema kabrioleti ukse oksjoni. Oksjonil oleva kaheukselise Fordi sisemine külg kattub üksüheselt (miinus lühemaks tegemine) olemasolevate lõigatud ustega.Ei tahtnud ise ka uskuda, seda tehases pikemaks tegemist ja nii pornograafiliselt. Tuleb välja et ikkagi lühendatud. Huvitav, miks seda tehti. Kui uksed olid mädad, siis Ma ei usu, et Ameerikast polnud võimalik leida originaalseid uksi, et võtta ette selline töömahukas ja kallis ettevõtmine nagu uste lühendamine. Kui vaadata põrandat esiistme jalge all, siis see ka igati paigatud. Kas siis ikkagi pikendati??? Ega väga suurel mehel seal roolis väga mugav olla ei ole.
(17-09-2019, 15:55 PM)Formika Kirjutas: Maadlen ikka mootori tagumise otsa kinnitustega. Jooniste järgi lasin teha 3D mudeli nendest vidinatest.Mina näen joonise all vaskus nurgas kahte eraldi detaili numbrit.
Nüüd on vaja selle järgi detailid valmistada. Asja teeb keerulisemaks veel see, et üks on parempoolne, teine vasakpoolne, kuigi joonisel seda ei mainita. Võibolla on minu sterefooniline joonise vaatamine vigane.
(17-09-2019, 19:42 PM)rollingjack Kirjutas:Ei vaadanudki sinna alla nurka. Lihtsalt puhtast loogikast mõtlesin, et need ei saa sarnased olla. Ega midagi, see teeb asja veel kallimaks ja keerulisemaks. Pooleli ka jätta ei saa, halvemal juhul tuleb midagi kollektsioonist ära anda. Nimelt, just ära anda, sest oma raha saab tagasi ainult üliharuldast autot müües.(17-09-2019, 19:21 PM)Qunts Kirjutas: 11-7191-A oleks nagu vasakpoolne detail.
11-7192-A oleks nagu parempoolne detail
Äkki oli abiks.
Täpselt nii,
vaadake joonise vasakpoolset alumist nurka:
11-7191-a levõi pokazan
11-7192-a pravõi sümmetritshen
(17-09-2019, 19:59 PM)Formika Kirjutas: Qunts11-7191-A oleks nagu vasakpoolne detail.
11-7192-A oleks nagu parempoolne detail
Äkki oli abiks.
Ei vaadanudki sinna alla nurka. Lihtsalt puhtast loogikast mõtlesin, et need ei saa sarnased olla. Ega midagi, see teeb asja veel kallimaks ja keerulisemaks. Pooleli ka jätta ei saa, halvemal juhul tuleb midagi kollektsioonist ära anda. Nimelt, just ära anda, sest oma raha saab tagasi ainult üliharuldast autot müües.
(17-09-2019, 20:24 PM)Qunts Kirjutas:Ei noh, nii hull asi ka pole, korjandust küll vaja pole teha. Jätame selle nendele, kes tõeliselt abi vajavad. Oma mänguasjade eest tuleb ikka endal vahendid leida. KGB autod jätan igal juhul alles. Annaks ära valge ZIM-mi, kahevärvilise II seeria Pobi ja Paraad ZIM-mi, kui kunagi valmis saan. Viimasele on tegelikult ostja olemas. Üks Moskva eramuuseum on väga huvitatud. Pakkusid ettemaksu, vist tuleb pakkumine vastu võtta, kuna mul on musta numbriga (98% orig.) ZIM olemas, siis seda pole mõtet säilitada ja paraadautosid nagunii soetada käib üle jõu. Ega neid mänguasju lihtne müüa pole. Originaalsuse tagaajamine kulukas ja aeganõudev ja võib juhtuda rumalaid apsakaid, nagu minu II seeria Pobi kahevärviliseks värvimisel. Selle olengi otsustanud siia neid projekte üles sättida ja oi kui paljudele prohmakatele on veel sabast kinni saadud.(17-09-2019, 19:59 PM)Formika Kirjutas: Qunts11-7191-A oleks nagu vasakpoolne detail.
11-7192-A oleks nagu parempoolne detail
Äkki oli abiks.
Ei vaadanudki sinna alla nurka. Lihtsalt puhtast loogikast mõtlesin, et need ei saa sarnased olla. Ega midagi, see teeb asja veel kallimaks ja keerulisemaks. Pooleli ka jätta ei saa, halvemal juhul tuleb midagi kollektsioonist ära anda. Nimelt, just ära anda, sest oma raha saab tagasi ainult üliharuldast autot müües.
See kes oskas need joonised valmis teha 3D-s saab need väikese vaevaga ümber pöörata vasakust paremaks jne.
Miks ta peab kallimaks minema? Nagu aru saan siis need tehakse 3D freesiga ja siis ei ole vahet ju kas parem või vask.
Ajakulu sama mis teha kaks vasakut detaili, ei pea vahetama ei tööriistu ega midagi freespingil vaid jookseb järgmise programmi peale.
Loodan, et sa ei pea midagi kolektsioonist loovutama, et seda projekti lõppuni teha.
Vastasel juhul peab ju tegema mingi korajanduse, et Teie kolektsioon Eestis säiliks mis on juba suht kuulsaks saanud !!!