Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
10-07-2019, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2019, 22:28 PM ja muutjaks oli
meli666.)
Oskab keegi öelda, kui suure jõuga tuleb rummulaagrite mutter Tiki kerghaagisel kinni keerata?
Kunagi ammu sai mingil haagisel laagreid vahetatud ja seal oli rummu kapslite sees kleebisel pingutusmoment märgitud.
Paraku ei mäleta ja praegusel pole seda.
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
11-07-2019, 07:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2019, 07:39 AM ja muutjaks oli
qwerty009.)
Koonus rull-laagreid kasutati ikka ca 20+ aastat tagasi haagistel. Seal pidi jälgima pingutusmomenti, et laager pooma ei hakkaks.
Praegustel rattalaagritel (2 realised kullaagrid) ei ole laagri seisukohast tähtis kas seal on pingutatud 150Nm või 250Nm.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
16-07-2019, 19:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2019, 19:26 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(16-07-2019, 19:17 PM)hydrofoil Kirjutas: Respo enda meeskond soovitab koonusrull-laagrid sisse panna kui originaalsed rummulaagrid läbi lähevad. Kestavad oluliselt kauem. Nad lihtsalt ei saa enam ehitamiseks kuskilt koonusrull-laagritega rummusid. Sobivad peaks olema VAZ 2108 rattalaagrid.
tõe huvides: viidatud lada laager on ju ikka kaherealine kuullaager? Lada ja ühtlasi väiksema mootoriga kaheksakümnendate ooplite (kadettE, asconaC) laagrid käivad ka Tikile ja minu näpu vahel on nad olnud kaherealised kuulid.
edit: Tiki originaalid said tõesti kiirelt otsa - asenduseks läinud "kvaliteetpakendaja" omad (ilmselt kas Timken või SKF) on aga kenasti teeninud, kuigi kerge nende elu pole olnud
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
See on MMZ
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(04-08-2019, 01:10 AM)motamees Kirjutas: (03-08-2019, 22:21 PM)hulgus Kirjutas: Üks hullemaid s--anikatseid mis konksus on olnud...
Vaatamata sinu ülevoolavale kirumisele oli Nõuka ajal selline iga mehe unistuseks.
Ning praeguseaja omal jalal emexi sõitvast Transitist või misiganes bussist ei osatud unistadagi.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Tekkis küsimus millele ise ei oska vastata. Kui üheteljeline sõiduauto haagis nõuab B katti ja kaheteljeline lisaks E tähe olemasolu siis mida nõuab üheteljeline ja topeltratastega sõiduauto haage, kui üldse nõuab aga vaadates neid koormaid ja reklaamkirju peal siis kindlasti pole koorem max 650 kg vaid tunduvalt rohkem.
On saksas jäänud mitmeid kordi silma sellised haaked. Veetakse neid mingi kobedama vedukiga. Tavalise sõiduauto sabas neid pole kohanud. Dziibid ja kaubikud tavaliselt ees.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Telgede arv ei puhu autorongi juhtimiseks vajaliku kategooria puhul pilli, olgu või kolm silda.
Topeltratastega haagis on raudselt O2 aga kui massid sobivad (vähetõenäoline) siis võib vedada ka B kategooriaga ja sõiduautoga.
Kopeerin siia ka ühe oma varasema postituse:
(06-07-2019, 23:22 PM)Laurts Kirjutas: Auto täismassi ja haagise täismassi liidad kokku,
kuni 3500kg on vaja B kategooriat
kuni 4250kg on vaja B96 kategooriat
kuni 7000kg on vaja BE kategooriat
Kui vajalik kategooria on olemas siis haagise tegelik mass võib olla niipalju kui autol piduritega haagist lubatud.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Topeltratastega haagis on raudselt O2?