Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
05 polstrid olid jah sellised värdjalikud papid,06 omad olid tegelikult palju paremad .Aga noh 01 mootor ja vanad pehmed polstrid olid võibolla tollel ajal tehases kellegi jaoks tagasiminek.Need 05 polstrid klibisesid ja klobisesid,olid tegelikult kaunis õnnetud.
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Igatahes, olemasolevaid pilte vaadates tundub olevat päris hea materjal taastamiseks. Isegi originaalraadio veel sees ja see "sõel" summuti otsas on üks lahe ja nostalgiline aksessuaar. Omaette huvitavad on veel esitulede kojamehed. Kõigil nullviitel neid kindlasti polnud. Teemaalgatajal üsna lihtsa vaevaga võimalus omale musta numbriga auto saada. Soovin omalt poolt jõudu ja edu!
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(08-10-2019, 18:52 PM)ladamees051 Kirjutas: Tänud heade sõnade eest!
Jep, me oleme siin tegelikult üsna sõbralikud
Proovi see pildivärk ka korda teha! Siia saab üsna suuri pilte otse laadida, tuleviku vaatevinklist on see parim tegelikult. Sel juhul on nad ka tulevikus nähtavad.
Edu ehitamisel!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
Isa rääkis täna, et tema isa sai endale 2105 80.aastal.Oli olnud 50. 05 Eestis ja Saaremaal ka teine.Sellel autol oli lisatud ka juba tehases tahhomeeter ja ka kundepeegel.Värv oli roheline ja isa isa oli seda samuti väga hoidnud.Isa jutu järgi olevat selle auto kere olnud paremast kvaliteedist, sest selle auto tegemisel oli itaallased juhendanud venelasi, aga hiljem sai iüks sugulane ekskursioonile tehasesse ja seal räägiti talle, et itallastel oli plaan,et nii mitu autot teeme ja täpselt niipalju plekki ka kohale toodi, venelasele see aga ei meeldinud ja nende arusaam oli see et tuua kogu õue plekki täis ja niipalju peab tegema kui jõuab.Sugulase jutu järgi viidi plekk sisse õuest,mis oli juba veidi roostes värviti üle ja pandi kokku.Nii oli meenutanud minu sugulane seda käiku sinna tehasesse.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(08-10-2019, 19:43 PM)roosteuss Kirjutas: 05 polstrid olid jah sellised värdjalikud papid,06 omad olid tegelikult palju paremad .Aga noh 01 mootor ja vanad pehmed polstrid olid võibolla tollel ajal tehases kellegi jaoks tagasiminek.Need 05 polstrid klibisesid ja klobisesid,olid tegelikult kaunis õnnetud.
03 ja 06 olid taguveolistest Ladadest vist kõige asjalikumad igatepidi?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Miks mitte 07 kui viimane tagaveoline mudel?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Seitsme võlu oli vast kõrge seljatoega iste ja taaskord standardis tahhoga kellaplokk ning toredam keskkonsool. Samas ise, täieliku võhikuna, peaksin apetiitseimaks välisturgudele müüdud nullkahte nullkolme armatuuriga. Kere stiiliga nullseitsme seljatoed paraku ei ühildu liigahästi. A nullviiel on ju ka aus koht ajaloos, kui kõige levinuma VFTS-i toorik. Pean häbiga tunnistama, et endaomagi ostsin hetkeemotsiooni ajel, mõttega soetada paarisajajuudine VFTS-i kehakomplekt ja siis kinkida asi mõne sõbra lubetegevale pojale. Viimasel hetkel märkasin, et ka neidVFTS-i replikaid on kahtlaselt palju saand. Sestap jätsin selle liigutuse tegemata ja nüüd vedeleb vast juba viiendat vms. aastat omal kohal ning töötab mägrafarmis riiulina. Umbes nagu karkadiilgeena töötas loomaaias krokodillina
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
08-10-2019, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2019, 23:10 PM ja muutjaks oli
Mossemees.)
(08-10-2019, 21:06 PM)ladamees051 Kirjutas: Isa rääkis täna, et tema isa sai endale 2105 80.aastal.Oli olnud 50. 05 Eestis ja Saaremaal ka teine.Sellel autol oli lisatud ka juba tehases tahhomeeter ja ka kundepeegel.Värv oli roheline ja isa isa oli seda samuti väga hoidnud.Isa jutu järgi olevat selle auto kere olnud paremast kvaliteedist, sest selle auto tegemisel oli itaallased juhendanud venelasi, aga hiljem sai iüks sugulane ekskursioonile tehasesse ja seal räägiti talle, et itallastel oli plaan,et nii mitu autot teeme ja täpselt niipalju plekki ka kohale toodi, venelasele see aga ei meeldinud ja nende arusaam oli see et tuua kogu õue plekki täis ja niipalju peab tegema kui jõuab.Sugulase jutu järgi viidi plekk sisse õuest,mis oli juba veidi roostes värviti üle ja pandi kokku.Nii oli meenutanud minu sugulane seda käiku sinna tehasesse.
05-l polnud tahhomeetrit. 07-l oli. Või siis ehk väga esimesed 05-d olid kuidagi teistsugused? Hoopis 03/06 armatuurlauaga äkki?
05 näidikuplokk:
07 oma:
https://en.judsonconcept.com/4318169-dif...e-vaz-2107
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Vanamees tõi tehasest 1982 samuti 51, siis võetigi ketiga masinad, sest venelane ei ostnud veel jaapanist rihmu ja kui ikka seisma jäämisel sidurit ei viitsind lahutada, siis vene rihm läks ja oligi plokikaas tuksis.
1982 oli ikka väga kena masin -- kandilised esituled, tagaklaasi soojendus, rullikutega turvavööd, elektriline karbuss, tuledepesurid, plastmassist aku -- mäletan, et litsid ikka jooksid.
See masin mul veel praegu käigus, suvila vahel kärutada või järelkäruga metsast puid vedades. Väga hea masin . Tüüpviga oli nukaõlitus, , üsna pea läks nukakate pragusid täis, aga vastu on siiani pidanud. Ühtegi halba sõna küll ei oska öelda, tee pääle kordagi ei jäänd, praguseks on palju originaalosi kestnud, piduritorustik läks 5 a tagasi, šarniire, klots,e pukse, summuti on vahetatud muu kestab siiani. 20 aastat noorema Focusega võrreldes oli kvaliteetmasin, umbes nagu volvo v70 klassist.
Ei tehtud vene ajal midagi nii palju sitta nagu praegu krokodillipisarate saatel armastatakse ikka rääkida.
Postitused: 764
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Nimetage ikka asju õigete nimedega- mitte ei tehtud ainult sitta vaid mõni asi õnnestus õnnelikult ilma suuremate vigadeta kopeerida.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Olles oma noorest elust 6aastat nende autode remondiga tegelenud siis mina küll väga optimistlik tolleaegses kvaliteedis pole.Lihtsalt asi läks veel hullemaks koperatiivide ajastul kui enamus asjadest oli saast.Olles soetanud Lada 06 mis müüja väitel oli sõitnud 460000 ja olles seda autot väga palju ka enne lappinud siis minu käes läks peale kere,mootoriploki ja käigukasti korpuse kõik vahetusse.
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Pole see vene tehnika nii must-valge midagi. Sõltus, mis päeval masin valmis, mis osad laos olid, milline oli metalli kvaliteet, millal Vasja Marusja käest sai jne. Minu omal jäi kapremondi käigus nukkvõll originaal. Klapid, kolvid, saaled ja kõikvõimalikud tihendavad asjad vahetasin välja. Väntvõll sai esimese remondi mõõtmed, silindrid teise omad. Kett ja hammasrattad läksid vahetusse. Käigukasti ei puutunud ja siduriketast enem ei mäleta, veepumpa sai juba varem vahetatud ja remonditud. Jagaja võlli alumise otsa tegin ümber: nuudi asemel üks külg lapikuks ja hammasrattale väike plaat sisse.
Midagi sõltub ilmselt ka kasutajast: piduriklotse kulus tunduvalt vähem kui mõnel teisel, siduri probleeme ka ei mäleta.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(09-10-2019, 21:08 PM)roosteuss Kirjutas: müüja väitel oli sõitnud 460000
Trükiviga?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.