Lada 21051
#21

(08-10-2019, 19:46 PM)metsakohin Kirjutas:  Vaevalt, et teemaomanik nii segast ja värdsõnade rohket teksti tõsiselt võtab, pole ka erilist sisu seal. 
Muidu soovin noortele edu. Peetud sarnast asja päris mitu aastat: sai uuena Riiast toodud ja aastaid hiljem Valka müüdud. Täpselt ei mäleta, aga vist oli 280 000 km enne mootori kapremonti, müües oli 360 000 ees. Uksepolstrid, milles siin teemas juttu, olid plastikust ja tihedast vahust, värvilt mustad olen ka pruune selliseid näinud. Istmed musta tekstiiliga. Sildid kerel "s nemetskimi bukvami" ehk siis eksportist maha võetud masin oli.

Tänud heade sõnade eest!
Vasta
#22

05 polstrid olid jah sellised värdjalikud papid,06 omad olid tegelikult palju paremad .Aga noh 01 mootor ja vanad pehmed polstrid olid võibolla tollel ajal tehases kellegi jaoks tagasiminek.Need 05 polstrid klibisesid ja klobisesid,olid tegelikult kaunis õnnetud.
Vasta
#23

Igatahes, olemasolevaid pilte vaadates tundub olevat päris hea materjal taastamiseks. Isegi originaalraadio veel sees ja see "sõel" summuti otsas on üks lahe ja nostalgiline aksessuaar. Omaette huvitavad on veel esitulede kojamehed. Kõigil nullviitel neid kindlasti polnud. Teemaalgatajal üsna lihtsa vaevaga võimalus omale musta numbriga auto saada. Soovin omalt poolt jõudu ja edu!

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#24

(08-10-2019, 20:43 PM)roosteuss Kirjutas:  05 polstrid olid jah sellised värdjalikud papid,06 omad olid tegelikult palju paremad .Aga noh 01 mootor ja vanad pehmed polstrid olid võibolla tollel ajal tehases kellegi jaoks tagasiminek.Need 05 polstrid klibisesid ja klobisesid,olid tegelikult kaunis õnnetud.


Sellel antul isendil seda viga õnneks pole,kena vaikne sõita.
Vasta
#25

(08-10-2019, 21:25 PM)Mossemees Kirjutas:  Igatahes, olemasolevaid pilte vaadates tundub olevat päris hea materjal taastamiseks. Isegi originaalraadio veel sees ja see "sõel" summuti otsas on üks lahe ja nostalgiline aksessuaar. Omaette huvitavad on veel esitulede kojamehed. Kõigil nullviitel neid kindlasti polnud. Teemaalgatajal üsna lihtsa vaevaga võimalus omale musta numbriga auto saada. Soovin omalt poolt jõudu ja edu!

Aitäh teile, ei tea kas musta numbri just taotleb talle, võibolla kunagi hiljem, selle jaoks vaja ikka suur töö ära teha, tegelikult peab nõukaaegseid uusi rehve säilitama need mis lisaksid vist küll originaalsust.Meenus ka veel üks asi, värvikood olevat olnud omaeg rubiin110.Lisasin talle ka nõukaaegsed lisa pidurituled sinna lae alla, seegi nostalgiline, aga kõige parem aksessuaar on piltidelt leitav ämblikuga käigukanginupp, mis oli täiesti uus.Isatädi mees oli kunagi ostnud selle enda 02jaoks, aga ennem kui selle sinna panna jõudis müüs ta auto maha ja nupp jäi talle paarikümneks aastaks kappi, isa tädi otsustas selle mulle kinkida ja see leidis kohe auväärse koha.
Vasta
#26

(08-10-2019, 19:52 PM)ladamees051 Kirjutas:  Tänud heade sõnade eest!

Jep, me oleme siin tegelikult üsna sõbralikud Smile
Proovi see pildivärk ka korda teha! Siia saab üsna suuri pilte otse laadida, tuleviku vaatevinklist on see parim tegelikult. Sel juhul on nad ka tulevikus nähtavad.
Edu ehitamisel!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Isa rääkis täna, et tema isa sai endale 2105 80.aastal.Oli olnud 50. 05 Eestis ja Saaremaal ka teine.Sellel autol oli lisatud ka juba tehases tahhomeeter ja  ka kundepeegel.Värv oli roheline ja isa isa oli seda samuti väga hoidnud.Isa jutu järgi olevat selle auto kere olnud paremast kvaliteedist, sest selle auto tegemisel oli itaallased juhendanud venelasi, aga hiljem sai iüks sugulane ekskursioonile tehasesse ja seal räägiti talle, et itallastel oli plaan,et nii mitu autot teeme ja täpselt niipalju plekki ka kohale toodi, venelasele see aga ei meeldinud ja nende arusaam oli see et tuua kogu õue plekki täis ja niipalju peab tegema kui jõuab.Sugulase jutu järgi viidi plekk sisse õuest,mis oli juba veidi roostes värviti  üle ja pandi kokku.Nii oli meenutanud minu sugulane seda käiku sinna tehasesse.
Vasta
#28

(08-10-2019, 22:03 PM)Marko Kirjutas:  
(08-10-2019, 19:52 PM)ladamees051 Kirjutas:  Tänud heade sõnade eest!

Jep, me oleme siin tegelikult üsna sõbralikud Smile
Proovi see pildivärk ka korda teha! Siia saab üsna suuri pilte otse laadida, tuleviku vaatevinklist on see parim tegelikult. Sel juhul on nad ka tulevikus nähtavad.
Aitäh eks ma üritan! Smile
Vasta
#29

(08-10-2019, 20:43 PM)roosteuss Kirjutas:  05 polstrid olid jah sellised värdjalikud papid,06 omad olid tegelikult palju paremad .Aga noh 01 mootor ja vanad pehmed polstrid olid võibolla tollel ajal tehases kellegi jaoks tagasiminek.Need 05 polstrid klibisesid ja klobisesid,olid tegelikult kaunis õnnetud.

03 ja 06 olid taguveolistest Ladadest vist kõige asjalikumad igatepidi?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#30

(08-10-2019, 22:29 PM)Tegelane5 Kirjutas:  03 ja 06 olid taguveolistest Ladadest vist kõige asjalikumad igatepidi?
minu hääl kuulub 03-le, parim/optimaalsem, mis vene autotööstus suutis toota.
Vasta
#31

Miks mitte 07 kui viimane tagaveoline mudel?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#32

Seitsme võlu oli vast kõrge seljatoega iste ja taaskord standardis tahhoga kellaplokk ning toredam keskkonsool. Samas ise, täieliku võhikuna, peaksin apetiitseimaks välisturgudele müüdud nullkahte nullkolme armatuuriga. Kere stiiliga nullseitsme seljatoed paraku ei ühildu liigahästi. A nullviiel on ju ka aus koht ajaloos, kui kõige levinuma VFTS-i toorik. Pean häbiga tunnistama, et endaomagi ostsin hetkeemotsiooni ajel, mõttega soetada paarisajajuudine VFTS-i kehakomplekt ja siis kinkida asi mõne sõbra lubetegevale pojale. Viimasel hetkel märkasin, et ka neidVFTS-i replikaid on kahtlaselt palju saand. Sestap jätsin selle liigutuse tegemata ja nüüd vedeleb vast juba viiendat vms. aastat omal kohal ning töötab mägrafarmis riiulina. Umbes nagu karkadiilgeena töötas loomaaias krokodillina Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#33

(08-10-2019, 22:06 PM)ladamees051 Kirjutas:  Isa rääkis täna, et tema isa sai endale 2105 80.aastal.Oli olnud 50. 05 Eestis ja Saaremaal ka teine.Sellel autol oli lisatud ka juba tehases tahhomeeter ja  ka kundepeegel.Värv oli roheline ja isa isa oli seda samuti väga hoidnud.Isa jutu järgi olevat selle auto kere olnud paremast kvaliteedist, sest selle auto tegemisel oli itaallased juhendanud venelasi, aga hiljem sai iüks sugulane ekskursioonile tehasesse ja seal räägiti talle, et itallastel oli plaan,et nii mitu autot teeme ja täpselt niipalju plekki ka kohale toodi, venelasele see aga ei meeldinud ja nende arusaam oli see et tuua kogu õue plekki täis ja niipalju peab tegema kui jõuab.Sugulase jutu järgi viidi plekk sisse õuest,mis oli juba veidi roostes värviti  üle ja pandi kokku.Nii oli meenutanud minu sugulane seda käiku sinna tehasesse.
05-l polnud tahhomeetrit. 07-l oli. Või siis ehk väga esimesed 05-d olid kuidagi teistsugused? Hoopis 03/06 armatuurlauaga äkki?  
05 näidikuplokk:
[Pilt: nepohozhie-blizneci-chem-vaz-2105-otlich...2107-7.jpg]
07 oma:
[Pilt: nepohozhie-blizneci-chem-vaz-2105-otlich...2107-8.jpg]
https://en.judsonconcept.com/4318169-dif...e-vaz-2107

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#34

Vanamees tõi tehasest 1982 samuti 51, siis võetigi ketiga masinad, sest venelane ei ostnud veel jaapanist rihmu ja kui ikka seisma jäämisel sidurit ei viitsind lahutada, siis vene rihm läks ja oligi plokikaas tuksis.
1982 oli ikka väga kena masin -- kandilised esituled, tagaklaasi soojendus, rullikutega turvavööd, elektriline karbuss, tuledepesurid, plastmassist aku -- mäletan, et litsid ikka jooksid.
 See masin mul veel praegu käigus, suvila vahel kärutada või järelkäruga metsast puid vedades. Väga hea masin . Tüüpviga oli nukaõlitus, , üsna pea läks nukakate pragusid täis, aga vastu on siiani pidanud. Ühtegi halba sõna küll ei oska öelda, tee pääle kordagi ei jäänd, praguseks on palju originaalosi kestnud, piduritorustik läks 5 a tagasi, šarniire, klots,e pukse, summuti on vahetatud muu kestab siiani. 20 aastat noorema Focusega võrreldes oli kvaliteetmasin, umbes nagu volvo v70 klassist.
Ei tehtud vene ajal midagi nii palju sitta nagu praegu krokodillipisarate saatel armastatakse ikka rääkida.
Vasta
#35

(09-10-2019, 17:06 PM)jurkman Kirjutas:  ...seisma jäämisel sidurit ei viitsind lahutada, siis vene rihm läks ja oligi plokikaas tuksis...

05 kolbidel olid klapipesad sees, et katastroofi ei juhtuks ...

(09-10-2019, 17:06 PM)jurkman Kirjutas:  ...Tüüpviga oli nukaõlitus...

Jah, oli küll. Õli oli nii vilets, et ei suutnud uutset ehitust piisavalt määrida.

(09-10-2019, 17:06 PM)jurkman Kirjutas:  ...Ei tehtud vene ajal midagi nii palju sitta nagu praegu krokodillipisarate saatel armastatakse ikka rääkida.

Selle väitega olen küll päri.
Vasta
#36

Nimetage ikka asju õigete nimedega- mitte ei tehtud ainult sitta vaid mõni asi õnnestus õnnelikult ilma suuremate vigadeta kopeerida.
Vasta
#37

Olles oma noorest elust 6aastat nende autode remondiga tegelenud siis mina küll väga optimistlik tolleaegses kvaliteedis pole.Lihtsalt asi läks veel hullemaks koperatiivide ajastul kui enamus asjadest oli saast.Olles soetanud Lada 06 mis müüja väitel oli sõitnud 460000 ja olles seda autot väga palju ka enne lappinud siis minu käes läks peale kere,mootoriploki ja käigukasti  korpuse kõik vahetusse.
Vasta
#38

Pole see vene tehnika nii must-valge midagi. Sõltus, mis päeval masin valmis, mis osad laos olid, milline oli metalli kvaliteet, millal Vasja Marusja käest sai jne. Minu omal jäi kapremondi käigus nukkvõll originaal. Klapid, kolvid, saaled ja kõikvõimalikud tihendavad asjad vahetasin välja. Väntvõll sai esimese remondi mõõtmed, silindrid teise omad. Kett ja hammasrattad läksid vahetusse. Käigukasti ei puutunud ja siduriketast enem ei mäleta, veepumpa sai juba varem vahetatud ja remonditud. Jagaja võlli alumise otsa tegin ümber: nuudi asemel üks külg lapikuks ja hammasrattale väike plaat sisse.
Midagi sõltub ilmselt ka kasutajast: piduriklotse kulus tunduvalt vähem kui mõnel teisel, siduri probleeme ka ei mäleta.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#39

(09-10-2019, 22:08 PM)roosteuss Kirjutas:   müüja väitel oli sõitnud 460000

Trükiviga?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

(09-10-2019, 17:06 PM)jurkman Kirjutas:  Vanamees tõi tehasest 1982 samuti 51, siis võetigi ketiga masinad, sest venelane ei ostnud veel jaapanist rihmu
...
Ei tehtud vene ajal midagi nii palju sitta nagu praegu krokodillipisarate saatel armastatakse ikka rääkida.

Kaks tähelepanekut, mida nõukaihalejad tihti mainimata jätavad.

Esiteks on need head asjad hoolika ja teadliku valiku tulemus. Kui suvaline Taavi oma autoostuloaga autopoodi (tavaline inimene ei saanud tehasest autot kätte) jõudis, siis enamasti ei saanud ta mitte priimat eksemplari, vaid tavapärase asja, millel oli x polti haamriga sisse löödud ja mis oli nii kvaliteedimärgi kui OTK templi saanud vaid seeria tõttu. Võis muidugi ka vedada ja juhuslikult sattuda kvaliteetsest materjalist hoolikalt kokku pandud isendi otsa (enidki esines), mis tõesti kestis. Aga kaks korda tavaliselt ei vea...

Ning teiseks ei taha keegi mäletada, millene tegemine oli kord soetatud asja elushoidmine. Neid jutte kuulates ei kadesta üldse. Olgu siia lisatud, et meie pere ei osanud nõukogude ajal niimoodi elada, et meil oleks autot üldse olnud. Ei töö-, ei eraautot. Mistõttu me olime väga sõltuvad autoga sõprade-sugulaste toimetamistest. Ja nende hädade-rõõmudega ka kaunikesti kursis, kuna mitte iga tööeesrindlane ei osanud oma soetust hooldada-remontida.

Aga nagu ikka, aeg kuldab mälestused ja seetõttu kunagi oli ikka hea ning praegu on väga paha. Eriti mõnel mehel. Aga meil on vaba maa ja igaüks võib omal moel ju toimetada.

Muide, meist vaid tuhatkond kilomeetrit itta pole suurt midagi muutunud.  Lähemal on roiskuv kapitalism juba inimeste meeled ära mürgitanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne