Hiljuti tegelesin just ühe 95a Volvo 850-ga, mis sai heitgaasidega korduva. Auto oli enne seda mõnda aega seisnud. Vahetasin mootoriõli+filtri, küünlad, õhufiltri. Lisaks soovitasin paaki valada värske 98 ja andsin kaasa pudeli liquimoly kütusesüsteemi puhastusvedelikku. Järgmisel päeval läks masin puhta lehega ülevaatuselt läbi.
Ainus näit, mis üle lubatu - lambda. Lubatud 1, mõõdetud 1.11
Edenemine on selline - edusammud puuduvad : lamda anduri vahetus midagi ei muutnud , muutis õhulugeja eemaldamine , ehk ilma olid heitgaasid normis , aga seda vaid kolmeks käivituseks , siis auto aju viis "omad parandused" mootori töösse ja gaasikoostis jälle paigast .
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2019, 16:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui lambda ei muuda asja, siis seal viga ei ole. Kui ÕKM eemaldamisel mõnda aega olid gaasid korras, siis peab viga olema kütuse doseerimises. See on ainuke asi, mida muutma asutakse.
Mida näitab auto ise mootori temperatuuriks? Ma ei mõtle mitte armatuuri näitu, vaid mootor ajule raporteeritavat?
Palju on kütuse rõhk? Normis, üle või alla?
Tegelikult on teine asi veel, mida muudetakse. Süütehetk. Et seal detoandur liiga hiliseks süüdet ei säti...
(24-10-2019, 18:39 PM)sturmbannführer Kirjutas: kui õhulugeja eemaldamisel läksid gaasid paika,siis on ju süüdlane leitud.vaata laivis lugeja väärtusi...
Ja vajusid uuesti ära. Seega ainult ÕKM seal süüdi ei ole. Kuigi peasüüdlane võib olla küll.
MAF anduri viga peaks iga diagnostik suutma tuvastada, kodustes tingimustes mõõta ära tema signaal erinevatel pööretel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Need "diagnostikud" kes konkreetset VW Passatit diagnoosisid on klounid ja ei vääri diagnostiku kõlavat nime . Jätan konkreetse asutuse hetkel enda teada ... .
Viga oli siiski vigases lamda anduris ja karterituulutuse voolikus ( hooldamata sõiduk vist , kokkuvõttes ? )
See VW Passat i lamda anduri teema jätkub : heitgaasid on korras vaid siis , kui õlimõõtevarras on mootorist välja võetud , niipea kui varras omal kohal tagasi , ei vasta gaasid normile .
Kellelgi mõtteid on ?
Maailmavaateks - kas kahe anduri puhul on tavapärane, et katalüsaatori-eelne andur joonistab "siinust" ja katalüsaatori-järgne on üpris staatiline?
manuses vastav siinuse-pilt. Kuna tundus esialgu kummaline, andurivahetus on 2min töö ja üks kasutatud andur oli kohe käepärast, siis proovisin vahetada esimese anduri. Tulemuseks mõlema anduri näit madalal nivool ning tõus gaasi andes (madalate nivoode pilt, kus paar kühmu). Ning 2.5krpm puhul on teise anduriga mõlemad nivood kõrged, gaasi maha lastes kukuvad (kolmas pilt, kus üks gaasi vabastamine)
taustast: ma ei otsi otseselt probleemi. Masin on TÜV-l näidanud alati väga ilusaid heitgaase (HC 10ppm kandis). Vaatasin lihtsalt, mis infot TorqueLitega OBDst saan ja O2 andurite väga erinevad lugemid jäid silma.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Tagumine andur ongi tehasest juba laisem, sest tema ülesanne on Kat-i tööd kontrollida. Kui seal näidud lakke viskab, siis saab katti vahetada.
Kõvemad mehed olla rikkiläinud esimese anduri alleshoidnud, sest siis kui tagumine andur ärasureb saab vana esimese selle asemele panna.