29-10-2019, 12:20 PM
mõnele pastlale on saand vahel nöör sisse aetud ja ühegagi pole kunagi mingit hilisemat kammi tulnud.
(29-10-2019, 12:13 PM)mossepower Kirjutas:(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas: See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.Oleks hea kirja panna ka reaalseid kogemusi (ja mis firma), mille puhul nöör on ära tulnud või hakanud õhku läbi laskma?
Siin näiteks väidetakse, et 2-rattalistele mõeldud selline rehviparandusnöör olevat igavene.
Nööriga endal kogemus puudub. Küll aga võin toetada, et rehvivahu kasutamine on ajutine lahendus. Eksperimendi korras pidas R15 sõiduauto rehv esimese suvalise tanklast ostetud rehvivahuga 2 nädalat ja läbisõitu kogunes selle ajaga ca. 700 km.
(29-10-2019, 09:41 AM)muska71 Kirjutas:egas sa trammiga sõida.autodel ju tavaliselt esimesed rattad pööravad(29-10-2019, 08:57 AM)sturmbannführer Kirjutas: minul on nn. nöörikomplekt kõikides autodes olemas.maksab u 5 rutsi.esirehvi puhul ei pea isegi ratast alt ära kiskuma
sama siin ja 55L tunnis tootev kompressor kah autos.reede just sain kruvi rehvi ja laupa tegin elu esimese nööriga remondi ja asi korras.kompressor lajatab 13 tolli rehvi mõne min 2 ati peale.
see kas peab või mitte ratast eemaldama sõltub torke asukohast,mul oli vedrupoolsel serval.
(29-10-2019, 13:10 PM)Daff Kirjutas:saksas ei tohi nööriga rehve kasutada. nööri võib kasutada ajutiselt,et saada koju,või töökotta(29-10-2019, 12:13 PM)mossepower Kirjutas:(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas: See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.Oleks hea kirja panna ka reaalseid kogemusi (ja mis firma), mille puhul nöör on ära tulnud või hakanud õhku läbi laskma?
Siin näiteks väidetakse, et 2-rattalistele mõeldud selline rehviparandusnöör olevat igavene.
Nööriga endal kogemus puudub. Küll aga võin toetada, et rehvivahu kasutamine on ajutine lahendus. Eksperimendi korras pidas R15 sõiduauto rehv esimese suvalise tanklast ostetud rehvivahuga 2 nädalat ja läbisõitu kogunes selle ajaga ca. 700 km.
Nööriga omal samuti pikem kogemus puudub aga tegin järelduse kunagi nähtu põhjal. Kunagi ammu ühele mersule panin 235 laiad kasutatud rehvid alla mis olid saksast toodud ja kaks olid nööriga paigatud ning vajusid pikapeale lössi. Sai seen sisse tõmmatud sest tol korral nii lai rehv maksis meil sama palju kui mu vana mersu.
Teine näide.Üks tuttav vedas kunagi saksast kasutatud rehve mida ta korjas rehvitöökodadest kokku ja sai teda transpordil aidatud. Silma jäi just see, et vaga palju rehve mis olid nööriga paigatud olid suht uuepoolse väljanägemisega ehk üle keskmise mustritagavaraga. Võibolla mängib seal rolli ka kiirus sest eestis ei saa unes ka sellist hoogu sisse kui siin ringi uhatakse.
(29-10-2019, 17:43 PM)gruppen Kirjutas: Peamine, et nüüd see teema ka siin 482-ks kätte ära ei lähe
(29-10-2019, 20:18 PM)jtt Kirjutas: Rehvidega seotud teemaarendus:võid tõsta rehvirõhku.rehvil on kirjas,palju max lubatud on.tubelessile võib vabalt 4 atti sisse lajatada seismise ajaks
sai Žigullile nõukaaegsed diagonaalrehvid alla pandud suvel.
Talveks jääb seisma õue varjualusesse, kivipinnale, tõenäoliselt ei ole väga plaanis sõita sellega talvel.
Kas on oht et diagonaalrehvid vajuvad "kandiliseks"? Mis oleks õige lähenemine seismise ajaks, just rehvidest tulenevalt?
Rehvid hoiavad ilusasti rõhku, tühjaks ei vaju.
(29-10-2019, 21:42 PM)Econoline Kirjutas:Pole halba ilma heata. Lisaks küsimuse vastusele saime teada boonusena palju muudki. Mina kes ma olin skeptiline nööri suhtes sain teada, et ei tasu karta nööri.(29-10-2019, 18:02 PM)motamees Kirjutas: Läks kohe ju. Küsiti paikamise hinda.
Läheb ja loeb, mida küsiti. Ainus mees, kes vastas...edasi "toksiti seent ja nööri", jagati nõu, kuidas odavamalt saaks jms.
(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas: See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.
(26-10-2019, 21:38 PM)Provoker23 Kirjutas: Kas keegi on suutnud omal murutraktorit vaiksemaks/vähem müra tekitavaks teha? Pean silmas summutist väljuvat müra, mitte mehaanilisest liikumisest tekitatud müra. Naljakas lihtsalt, et tõstan autokapoti lahti töötava mootoriga ning saan vabalt ka sosistades selle kõrval suhelda, aga murutraktor on ikka väga lärmakas selle kõrval. Mootoriks Kohler 15hp.