06-11-2019, 21:12 PM
(06-11-2019, 19:15 PM)Simmerling Kirjutas:(06-11-2019, 14:07 PM)maaks Kirjutas:Äkki kärbiks vähe seda kindlust.(06-11-2019, 14:00 PM)v6sa Kirjutas: Oled selles ümberreastumise punktis ikka punktkindel?Täiesti kindel
Esmalt vaata https://www.riigiteataja.ee/akt/11503201...htiv#para2
37) manööver on igasugune pööre või mis tahes sõiduraja vahetus või ümberpõige;
seejärel https://www.riigiteataja.ee/akt/11703201...tiv#para33
8) enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid;
Liiklusseadus, 2019 aastakäik ütleb nii:
§ 17. Tee andmise üldised kohustused
P 5) juhi suhtes paremalt lähenevale või paremal asuvale sõidukijuhile, kui sõidukite liikumisteed lõikuvad ja sõidujärjekord ei ole käesolevas seaduses teisiti määratud;
P 7) kiirendusrajalt teele sõites teistele teel liiklevatele juhtidele;
Mõlemad variandid ju selgelt reguleeritud, millal peab ja millal ei pea aga viisakas inimene ikka annab. Nii, et sinu poolt juhatatud punktide järgi võib aga tulemus võib olla kulukas. Vaba maa, vabad valikud.
Muidugi mis puutub kiirendusradadesse siis see imeasi on autokoolide programmist täiega välja lülitatud. Kole on vaadata liiklejaid, kes kiirendusraja otsas pargivad, sahtel toetumas roolile ja ootavad millal ometi tuleb see auk ja saab otse kolmandasse ritta karata. See kolmandasse ritta kargamine on eriti levinud Kilulinna Lasnagorski osalinnas. Aga jumala eest karaku. Vähemalt on Kilulinnas endiselt kiireim liikumine esimesel sõidurajal.
Reavahetuse puhul ei ole tegu lõikuvate liikumisteedega. Reavahetus on manööver. Siin välja toodud punkt käib parema käe ristmike kohta.