Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(17-11-2019, 13:22 PM)motamees Kirjutas: Kunagi kuskil küsisin, et mis torud teatud riikide veokatel on viidud rataste juurde. No umbes sellised, nagu algaastatael olid kummipumpamisseadmed.
Pakkumisi oli erinevaid. Mul tekkis kahtlus, et need torud on vee laskmiseks kummidele (kuskil nagu korra paistis). Nüüd sai see kahtlus kinnitust. Olen palju uurinud videoid Hiinast, Pakistanist. Just sealkandis veetakse hulle ületonnaase (45t sooloautol). Ja just sealkandid kipub neid torusid ka nägema. Nüüd leidsin video, kus selgelt näha rummu sisse jooksev vedelik (3.16 min).
Ma siiralt kahtlen, et tegu on vedelikuga. Kui nüüd tähelepanelikult vaadata siis läheb voolik edasi ventiili juurde. Neid süsteeme kasutatakse rehvirõhu muutmiseks pehmel pinnasel.
Selliste süsteemidega varrustatud sadulveokeid võib aeg ajalt kohata ka euroopa teedel. Tavaliselt kannavad nad Iraani, Iraagi või Türgi numbreid. Silma on hakanud veel Maroco number selle süsteemiga. Ja mingi Itaalia firma mõningatel autodel on need süsteeemid peal mis baseerub Veronas ja teeb aafrikasuunalisi vedusid. Ühesõnaga maad kus tuleb liikuda ka väljaspool asfaltteid pehmel ja/või liivasel pinnasel.
Rõhu reguleerimine on neil peal kõigil sildadel. nii haagise kolm silda kui kaks auto silda.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
17-11-2019, 15:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2019, 15:16 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:et mis torud teatud riikide veokatel on viidud rataste juurde.
Külgülekande jahutus paistab videos, osa valgub veljele ja jahutab rehvis olevat õhku. Võimalik, et piduriteni ei jõuagi vesi, need ju ka kuumenevad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,154
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Ei teagi, on see küsimus sobilik ehk kütuseteemas, aga...
T4 kere ja 2,5td 75kw mootoriga VW on omandanud kombe suitsu ajada. Ja seda suitsu tuleb ikka mehiselt.
Koormusega sõites, kui pöördeid on alla rohelise piiri (2k rpm), tekkib kerge vine taga ja kui koormust on pikemalt, või läheb vedu kergemaks on selja taga korralik sinakas hall pilv. Lõhna pole olnud veel võimalust haista. Kui sama kiirusega käik alla vahetada, parempoolset pedaali põrandas ja pöörded rohelises hoida, on kõik ok, järsemal vajutusel pisut musta kah. Jõu puuduse üle ei kurda, sisselase ja cooler on ok, kollektor pisut õline seest nagu ikka. diagnost midagi ei näita,
turbo rõhk olla ka ok. Külma mootoriga pole suitsu näinud, käivitades on juba ammusest pisut sinist, aga kaob kohe peale esimesi takte.
Kõik kes on näinud-kuulnud pakuvad, et turbo või kaanetihend, aga kõik mootori vedelikud on pikemat aega ok olnud, õlikulu 0, sama tase vahetusest vahetuseni, jahutus kaob ehk liiter aastas.
Kevadel õnnestus ühel kodanikul lekkiva jahutuse ja puuduva vedelaga 10km sõita, aga peale seda oli ok, teine mõte oli seoses selle ökobiodiisliga. Pihustite teema?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
eks see sinine peab ikka õli olema.
sääretihendid kivistunud näiteks.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
no vanasti vähemasti õpetati, et õli on sinine, rikas segu must ja jahutusvedel valge.
võimu pump ju vist mootoriga ühenduses pole, et seda kahtlustada.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Rihm või kett veninud ja süüde paigast ära või hamba võrra paigast.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
pihustil pisike pidamatuse probleem?
Postitused: 432
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
See nn. Ikaruse hais tekib ka siis kui kuskilt filtri vôi tagasivoolu vooliku vahelt õhku saab.Üldiselt on volkarite diislitel pragunenud tagasivoolu voolikud mõrased suht tavaline teema.Aga siis peaks ta ka külma mootoriga sama moodi sinist ajama.Pihusti vea välistaks,sest külmalt on just pihusti viga kõige paremini aru saada.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 126
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
1
Usun ei õli teema on siin mitmeti siin läbi arutatud aga siiski. Koristuse käigus leidsin kanku täie õli. Tean et see on Valvoline õli, sellega sõitsid firmas Scaniad, Volvod, Mannid jne, sõitsin ise 2001a, Ford galayiga sama õliga kümneid tuhandeid. See õli on seisnud suletud kankus 7 pluss aastat. On mõte panna see õli T25 mootoriise mis on siiani töötanud nö vene diiselõliga. Täpset õli marki ei tea. Mida ma peaksin jälgima peale õli vahetust kuna see võib olla nö pesuainetega. Tsentrifiigi tihedamini puhastama jne. Hea nõu on ikka abiks.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
(17-11-2019, 22:59 PM)hulgus Kirjutas: Diagnostika näitas -10 kraadi, nagu peab. Kuigi jah, varasemalt on 2x müstiliselt paigast nihkunud 0 ja + poolele, s--t käivitus, suits ja traktori lõgin. Iga kord on ka arvuti kohe näidanud.
See näit on töösooja mootoriga? Audil reas viiel diislil on kuumalt BTC 0... -1.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.