Kas ostaksid endale elektriauto?

Mina võtaks tasuta hää meelega vastu. Peabki kirjutama "nüüdisaja geeniusele", et ma olen nõus osalema tootearenduses reaaltestijana ja raha ei küsi.

Kui järele mõelda, siis ma võiks isegi mingi viis-kuus tuhat maksta, kui sellel vähemalt 2500 kg haagisemassi lubatakse.

Mulle elektrikäru sobiks küll, mul ei teki planeerimata paarituhandekilomeetrisi otsi etteteatamiseta ja viimati sai paak ootamatult tühjaks vist eelmisel sajandil koolipoisina.

Lisaboonusena oleks ärandamiskindlus ja parklas leidmise lihtsus.
Vasta

Tesla loomulikult võtaks ja isegi ostaks, mitte vastu võtmise jutt oli Mitsubishi "mobiilse pellari" kohta. Big Grin
Vasta

Tasuta võtaks küll, isegi liikurkülmiku. Mul on julgelt pooltel tööpäevadel vaja liigutada isikliku autoga vaid ennast ja läpakaranitsat 27 km ühes suunas ja õhtul tagasi. Laadimise võimalus on ka olemas mõlemas otsas.

Isegi 500 € võiks maksta sellise asja eest... Aga kuniks liikuvate hind on mitu tuhat, siis jäägu entusiastlikumatele, kel sõidumugavusest aimu ei ole.
Vasta

(26-11-2019, 09:22 AM)veix__ Kirjutas:  Tesla loomulikult võtaks ja isegi ostaks, mitte vastu võtmise jutt oli Mitsubishi "mobiilse pellari" kohta. Big Grin

Novat, ikkagi uhkustamise värk. Tesla on mõne teise Veixi arvates jälle "pellar". Youtorus on Tesla kirujaid rohkem, kui Veix jõuaks tehagi.

Ma võtaks tasuta vastu küll Mievi ja sõidaks, kuniks huvi. Saaksin vähemasti teda, mis riistaga tegu ja siis võin rääkida kas on pellar. See on siis juba kogemuste jagamine, mitte kuulujutu levitamine.

hp
Vasta

Ma oleks ka ettevaatlik tasuta asjadest rääkides. Elu on näitand, et inimesed lähevad vahel päris sõgedaks, kui midagi poolmuidu või tasuta antakse. 
 Tuhande kroonised telekad näiteks tulid millegipärast meelde.
 Eks natuke ole selline mõttekoht, mis raha eest keegi oma au ja väärikuse maha müüb Smile
 Pärismuidu võtaks arvatavasti ikka enamus meist nii tesla kui imievi.
Vasta

(26-11-2019, 10:34 AM)vant Kirjutas:  ...
 Eks natuke ole selline mõttekoht, mis raha eest keegi oma au ja väärikuse maha müüb Smile
...

Palun selgitust, mismoodi ma nüüd oma  au ja väärikuse äksite olen maha müünud, kui ükspäe hakkaksin pruukima II ringi imevat?

Ning millise summa kulutamisest alates need alles jäävad?
Vasta

Mjäusse mahuks minugi ego ära, on saanud ka mossega tööl käia. Tükki küljest ei võtnud. Igapäeva sõidud jäävad ilusti 30km sisse, seega elektripunnist piisaks. Küllap meeldiks naiselegi sellega poes käia, sest on pisike ja hea parklas manööverdada. Kuna pikemateks sõitudeks ja käru vedamiseks on peres autosid veel, siis igapäevaliikuriks käraks särtsupunn küll. Üle 1500-2000 euriku ei tahaks siiski maksta, eriti kasutatud ja teadmata headuses aku puhul. Sellepärast trööpan vana diisel-Focust.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

vaadates seda Tesla uut kastikat siis tekis küsimus kuipalju seda muudetakse enne lõplikku müüki tulekut ?
küsimus on siis turvalisuse teema
ehk praegu on kõik läinud seda teed nii tänava liikluses kui motospordis kus auto on väljast pehme ja summutab oma deformeerumisega lööki
esitlusel löödi kuvaldaga külge ja ei lohkugi mis jõud mõjuvad juhile kui tuleb külje laks ?
seda siis muidugi kõrgema ja suurema masinaga sest väike sõidab põhja alla ära ja kerge masin ei kõigutagi seda tanki vist

euroopas hakkab kohe pihta esimena ja tagumine ja külgmine allasõidu tõke Big Grin

õnneks jalakäiate puhul on Teslaga kohtumisel vaid üks hea soovitus - viska pikali
sest lubati ju 16" kliirentsit mis teeb oma 40 cm ja seega saab auto alt eluga läbi tulla Toungue

kaalu pole muidugi veel avaldatud aga millegipärast kahtlen, et B loaga saab sinna rooli
Vasta

(26-11-2019, 12:04 PM)MeelisV Kirjutas:  vaadates seda Tesla uut kastikat siis tekis küsimus kuipalju seda muudetakse enne lõplikku müüki tulekut ?
küsimus on siis turvalisuse teema
ehk praegu on kõik läinud seda teed nii tänava liikluses kui motospordis kus auto on väljast pehme ja summutab oma deformeerumisega lööki

Ju nad ikka teavad mida teevad. Teslad siiani läbinud kenasti 5 punktiga kõik turvalisuse testid. Ise ostaks taolise kirstu hea meelega, 40k on hinnaks ainult. Ainus mis mulle Tesla süsteemis absoluutselt ei meeldi on nende remonditugi. Ukselink või mõni muu jupike katki läheb, vea auto soome remonti. Siin vist pead remonti kuid ootama. Ühtegi varuosa ise külge kruvimiseks osta ei saa, infot auto remondi ega ehituse kohta välja ei anta. Üldiselt üsna tüütu kui katki läheb midagi.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Rockautos on Tesla jupid vabalt tellitavad.
Vasta

Mul tulevad seda ilusat Tesla kasti vaadates pähe sellised küsimused:

- kas vints on lisavarustuses olemas või üldse paigaldatav?
- küljepeeglid?
- kuidas katuseraamid külge käivad? kas katuseboksi saan kasutada?
- mis siis saab kui vihma sajab, kas esiklaasist ikka välja näeb, kustkohast need klaasipuhastajad välja tulevad?
Vasta

Praegu ei maksa vist selle "kavandi" peale ülemäära erutuda, sest selliseks antud auto kindlasti ei jää, kasvõi ainuüksi jalakäijate turvalisust puudutavate nõuete tõttu. Tõenäoliselt lükkub edasi ka auto turule toomine, eriti arvestades senise pesamunaga kaasnenud praktikat. Elektriajamiga veokid tulevad kindlasti, aga kahe aasta pärast on turul ilmselt ka Teslast paremaid pakkumisi.
Vasta

(26-11-2019, 16:37 PM)spitfire Kirjutas:  Rockautos on Tesla jupid vabalt tellitavad.

Kui süveneda, siis eriti pole seal essugi, piduriklotsid, kojamees ja veel nipet näpet. Lisaks USAst tellimisaeg ja muud jamad. Täna siin Eestis sa teslale teenindust ega juppe normaalselt ei saa. Läheb näiteks välja hüppav ukselink katki (ja meie talves need lagunevad väga tihti), paned auto haagisele ja sõidutad soome või rootsi remonti kui tahad 'kiiresti' korda saada ja autoga edasi sõita. Norra on hala täis, kuidas remondid võtavad kuid ja kuid aega, 80k maksev auto seisab ja ootab juppe ja see on norras kus on neid nagu sipelgaid metsas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

viplala

Tegelikult saab neid juppe juba suhteliselt lähedalt. Kiievis tegutseb firma TSK.
Nad on teslasid juba mõni aasta lammutanud ja uuesti kokku pannud, igasugu juppe on selle aja jooksul piisavalt kogunenud. Kiievist käib buss igapäevaselt siia, usun, et ülejäänud otsad kokku ajada pole eriti keeruline.
Kui ise tesla teed läheks, siis ostaks kaks enamvähem ühesugust katkist masinat ja paneks neist ühe kokku, ülejääv varandus jääks tagavaraks.
Vasta

(26-11-2019, 18:41 PM)alfredo Kirjutas:  viplala

Tegelikult saab neid juppe juba suhteliselt lähedalt. Kiievis tegutseb firma TSK.
Nad on teslasid juba mõni aasta lammutanud ja uuesti kokku pannud, igasugu juppe on selle aja jooksul piisavalt kogunenud. Kiievist käib buss igapäevaselt siia, usun, et ülejäänud otsad kokku ajada pole eriti keeruline.
Kui ise tesla teed läheks, siis ostaks kaks enamvähem ühesugust katkist masinat ja paneks neist ühe kokku, ülejääv varandus jääks tagavaraks.

See on pornograafia aga mitte aga normaalne auto teenindus. Bussiga kuskilt pärap..sest seljakotiga juppe oma pea 100k maksvale autole tassida...

Mitmest teslast ühe kokkupanek on ka riskiga tegevus ja mitte eriti odav teema. Kui Tesla näeb, et auto juures on midagi väga rämedat tehtud, eriti akudega, siis ta võib oma peakorterist lülitada selle auto/aku välja oma laadiate süsteemist ja siis on järgmine probleem käes, kuidas isetehtud Teslat laadida. See poleks esimene kord, netist leiab näiteid küll.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Nõuti mult vastust inimväärikuse hinna kohta. No üks Jõmmi valla i- miev läks neljapoole kiloga ära, eks ta siis sinna kanti võiks jääda see inimväärikuse hind Smile. Muidugi ei tea, mis ostjal mõtteis. Vbl. teeb sellest juuniorile näiteks e- bagi õuealal liikumiseks.
Vasta

(26-11-2019, 19:23 PM)vant Kirjutas:  Nõuti mult vastust inimväärikuse hinna kohta. No üks Jõmmi valla i- miev läks neljapoole kiloga ära, eks ta siis sinna kanti võiks jääda see inimväärikuse hind :Smile
..

Asi selge.

Siis tuleb tõdeda, et mul polegi ühtegi inimväärikusele nomineerivat liikurit endal olnud. Rolleyes

Mitte, et see mu eluvilosoohviat kuidagi kõigutaks.
Vasta

(26-11-2019, 10:26 AM)motamees Kirjutas:  
(26-11-2019, 09:22 AM)veix__ Kirjutas:  Tesla loomulikult võtaks ja isegi ostaks, mitte vastu võtmise jutt oli Mitsubishi "mobiilse pellari" kohta. Big Grin

Novat, ikkagi uhkustamise värk. Tesla on mõne teise Veixi arvates jälle "pellar". Youtorus on Tesla kirujaid rohkem, kui Veix jõuaks tehagi.

Ma võtaks tasuta vastu küll Mievi ja sõidaks, kuniks huvi. Saaksin vähemasti teda, mis riistaga tegu ja siis võin rääkida kas on pellar. See on siis juba kogemuste jagamine, mitte kuulujutu levitamine.

Esiteks see Mitsubishi on väliselt nii pellar, et ei tahaks sinna sisse istuda. Tesla on hoopis parem. Otse loomulikult igaüks suudab omada enda arvamust ja teiste arvamused autode disaini osas väga ei huvita. Teiseks, kui viidatud 7 a vana masinaga saab suvel sõita 50-60 km, siis talvel ilmselt heal juhul pool sellest (7 a vanade akude puhul julgeks selleski kahelda kui vahel -20 ja külmemat viskab) ja sedagi juhul kui soojendust sisse ei lülita ehk külmas pellaris istud. Rolleyes
Vasta

viplala

Seda varianti, et seljakoti asemel jupid bussifirma pakiosakonnast kätte saad, võiksid ka kaaluda. Keegi pole öelnudki, et mõni õllese pilguga volots sulle seda kraami seljakotis siia smugeldama peaks.

Üleslöömise äri kohta on kasvõi sellesama tsk juutuubikanalis mustmiljon videot. Kui tesla neid elule aidatud laipu massiliselt üle interneti kinni krutiks, vaevalt et seesugune õitseng üldse juhtunud oleks. Igale mõjule on ju vastumõju. Järelikult see Tesla tarkvara siis nii väga keeruline polegi ja updeidid on kohandatavad. Minu teada hullem, mida nad ameerikast teha saavad, on garantii äravõtmine ja seda neil mitmest kokkutehtud tesladel pole enam niikuinii. Kõige hullem, mis remondifirma arvates võib juhtuda, on see, kui võtit kaasas ei ole. Siis on sebimist tavapärasest rohkem. Aga me räägime kasutatud autodest, millega on hinnaga kaasnevad riskid kindlasti suuremad, kui tutika ostmine esindusest.

Selle vastu, et tesla margiteenindusega asjalood päris põhjalikult pees on, tunnistavad asjaosalised isegi. Kuigi vastumeelselt. Mingil ajal tuli lapsesuult isegi umbes seesugune seisukohavõtt, et nad hakkavad kohe-kohe nii häid masinaid tegema, mis ei vajagi kunagi remonti, ainult kerge häälestus üle interneti :: )
Vasta

Tesla on paljude jaoks vaid kättesaamatu unenägu, aga kuidas oleks Volkswageniga? Nagu näiteks VW e-up?, mille baashinnaks on 23 000 eurot ja mis sõidab ühe laadimisega 260 km? Selle kvaliteedi ja hinna suhe on juba selline, et laadimisvõimalust omav leibkond võiks seda autot asulas ja viimase lähistel toimetava süstikuna küll kaaluda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne