24-11-2019, 14:00 PM
Dolmaril vähemalt minu sael on lehtvedru starteri sees. Tõmbad selle mingi piirini ja kui survetaktist üle tuleb, siis vedru kiirendab ja veab mootori käima
(24-11-2019, 14:16 PM)Daff Kirjutas: Üldiselt on kaks kergkäivitussüsteemi. Üks on vedruga nagu Maisalup just kirjeldas ja teine on dekompressiooniklapiga. Need vedrud mis on käepideme sees on lihtsalt mingid löögikompensaatorid.
(24-11-2019, 15:47 PM)pannkook Kirjutas: Selline putukas on jube soodsalt saadaval. Kiidate heaks? https://www.verkter.ee/kettsaag-makita-e...origa.html
(24-11-2019, 16:23 PM)Xtreme Kirjutas:(24-11-2019, 15:47 PM)pannkook Kirjutas: Selline putukas on jube soodsalt saadaval. Kiidate heaks? https://www.verkter.ee/kettsaag-makita-e...origa.html
See on Dolmar ps-32.
Siit saad dolmari nime all 145 euroga, https://wometo.ee/toode/dolmar-ps-32c-mo...7b8491d1d8
Väike saagidest on ta parima kvaliteediga.
(09-04-2019, 23:57 PM)Xtreme Kirjutas: Keera tühikäigu kruvi (T) nii palju ,et kett hakkab vaikselt ringi käima ja jäta see niimoodi.
Nüüd keera L kruvi natuke pikipäeva, kui pöörded langevad siis keera kruvi vastupäeva nii kaua kuni leiad ülesse koha kus pöörded on maksimumi peal ja siis keera nii kaua vastupäeva kuni pöörded hakkavad langema ja jäta ta niimoodi, nüüd peaks saag sul ilusti pöördesse minema.
Ehk siis põhimõtteliselt otsid ülesse punkti kus pöörded tühikäigul on kõige 'kiiremad' ( saad hääle järgi aru ) ja siis keerad nii kaua vastupäeva kuni kuuled ,et pöörded hakkavad natukene langema.
Ja nüüd kui vaja võid tühikäigu kruvi T keerata vastupäeva, kuni enam kett tühikäigul ringi ei käi.
H kruvi seadistamine käib gaasi põhjas hoides.
Keera see kruvi niimoodi paika nagu manuaalis öeldud. Ma isegi ei hakka sulle seda seletama, sest valesti seadistatud H kruviga võid oma masina ära tappa.
Seda tehakse kas kõrva järgi või siis ideaalis tahhomeetriga. Aga sa pane ta paika nagu manuaalis öeldud, siis ei ole riski.
(24-11-2019, 22:16 PM)diesel Kirjutas: seuke filmike sai tehtud ja juutuubi riputatud.Ja ma olen enda oma nagu tavalist käima tõmmanud ja pole nagu midagi aru saanud. Nüüd siis tean, et sael on selline asi nagu easy-start. Kui nüüd järele mõelda, siis soojas garaaziz läks täna paugust käima esimesest tõmbest. Tavakarpaga stihl 261 vajas umbes 7 tõmmet, et eluvaim sisse tulema hakkaks, aga tal on õnneks dekompressiooni nupp, mistõttu neid tõmbeid ei ole väga raske teha. Kõige hullem on aga see, kui sael on midagi viga ja käima ei lähe. Naabrimehe ilma dekompressiooni nuputa 254- seda ükskord tahtsin lihtsalt proovida ja sikutasin ennast lolliks. Tõsiselt hingeldama võttis ikka ja ei saanudki käima.
https://youtu.be/sN11H97SfqQ
Tsitaat:H kruvi seadistamine käib gaasi põhjas hoides.
Keera see kruvi niimoodi paika nagu manuaalis öeldud. Ma isegi ei hakka sulle seda seletama, sest valesti seadistatud H kruviga võid oma masina ära tappa.
Seda tehakse kas kõrva järgi või siis ideaalis tahhomeetriga. Aga sa pane ta paika nagu manuaalis öeldud, siis ei ole riski.
(24-11-2019, 22:35 PM)raulp Kirjutas:(24-11-2019, 22:16 PM)diesel Kirjutas: seuke filmike sai tehtud ja juutuubi riputatud.Ja ma olen enda oma nagu tavalist käima tõmmanud ja pole nagu midagi aru saanud. Nüüd siis tean, et sael on selline asi nagu easy-start. Kui nüüd järele mõelda, siis soojas garaaziz läks täna paugust käima esimesest tõmbest. Tavakarpaga stihl 261 vajas umbes 7 tõmmet, et eluvaim sisse tulema hakkaks, aga tal on õnneks dekompressiooni nupp, mistõttu neid tõmbeid ei ole väga raske teha. Kõige hullem on aga see, kui sael on midagi viga ja käima ei lähe. Naabrimehe ilma dekompressiooni nuputa 254- seda ükskord tahtsin lihtsalt proovida ja sikutasin ennast lolliks. Tõsiselt hingeldama võttis ikka ja ei saanudki käima.
https://youtu.be/sN11H97SfqQ
Tsitaat:H kruvi seadistamine käib gaasi põhjas hoides.
Keera see kruvi niimoodi paika nagu manuaalis öeldud. Ma isegi ei hakka sulle seda seletama, sest valesti seadistatud H kruviga võid oma masina ära tappa.
Seda tehakse kas kõrva järgi või siis ideaalis tahhomeetriga. Aga sa pane ta paika nagu manuaalis öeldud, siis ei ole riski.
Minu arust manualis kirjas ei olnud H seadistamist. Ma leidsin sellise teema:
https://www.arboristsite.com/community/t...aw.113538/
Ma saan seal olevast videost niimoodi aru, et täisgaasiga ilma koormuseta peab mootor 4 taktilise heli sisse viskama ja koormuse all lõigates peab puhtal kõlama. Et siis on enam vähem õige. Ma loodan et kui ma sumbutajat veidi modin, siis ehk piisab ainult H kruvi õige väheke rikkamaks keeramisest, natuke vastupäeva 1/8 pööret või nii. Teisi kruve esialgu võibolla ei peagi näppima.
(24-11-2019, 22:16 PM)diesel Kirjutas: seuke filmike sai tehtud ja juutuubi riputatud.
https://youtu.be/sN11H97SfqQ
(24-11-2019, 18:41 PM)raulp Kirjutas: Tundub, et tuleb ikka lõpuks karbussi reguleerimine omale selgeks teha. Plaan nimelt echol hingamist vabamaks muuta. Katalüsaator ( kui on) välja visata ja mõni auk sumpsi juurde puurida. Hetkel tundub, et masinal on hingamine natuke kinni. Õhufiltri puhastasin ära , läks paremaks, kuid vahepeal ikka on selline tunne, et saag lämbub kätte ära.
...
(27-11-2019, 19:54 PM)honkomees Kirjutas: Nii, küsimus oregoni lattide kasutajatele. Milles on vahe Powercut ja AdvanceCut lattide vahel peale hinna ? Plaan ikkagi 18'' latt Dolmarile soetada. Ega Hortuluses ei osatud ka telefoni teel öelda, milline latt mu 5105C mudelile peaks sobima, arvati vaid et Husqvarnaga ühte patta lähevad ehk 095 lõpuga koodid, Oregoni kodukas justkui pakub 5100-le 4 tüüpi, mitte kõiki 095 lõpuga. Neist neljast on Hortuluses siis kahte tüüpi ...Mis kett? Variante on ju vähemalt 2 Kas 3/8 või .025, eeldame 1,5mm elik .058 soon. 1,3/.050 vast pole. Siis väidab targem sait nii:
(27-11-2019, 23:05 PM)PlyVal64 Kirjutas: Mis kett? ...tehasest oli küljes 13 tolline latt 1,5 mm soonega, .325 sammuga tähik. Hortuluse leht näitab mitut K095 lõpuga toodet ja telefonitsi oldi ka optimistlikud, et on olemas.
Oregonilt siis seem Husqvarna isegi ei anna .025 ja 1,5mm suure kinnitusega plaati Eestis, on 3/8 ketile. Muid latte pole meil ju saada.
Edit: Soomest leiab ka Dolmari enda 18-tollise lati.