04-06-2019, 20:30 PM
DPD tšehhi-eesti võtab aega ca kaks tööpäeva ja on maal õues see pakk. Ka minu hinnangul liigub Omniva praegu kiiremini, kui smart teinekord. Ptüi-ptüi-ptüi ?
(21-05-2019, 00:28 AM)Janka Kirjutas: Küll aga pole veel mitte kuskilt otsast näha 07.mail Hollandist teele pandud pakki, mis tolle riigi piirest väljus 10.mail. Tuleb Omnivasse ... (sa püha püss ja hakkab vist peale!), sest nende jälgimisrada lõppeb samuti 10. mai varahommikuse kellaaja ja tekstiga, et "väljus Nederlandist".
(21-06-2019, 10:27 AM)MeelisV Kirjutas: Miks kohe ei saa jätta lihtsalt teadet, et oli saadetis aga on viidud kontorisse?- suur protsessikeskne organisatsioon, kus ringi liikuvat töötaja funktsioon hoitakse võimalikult lihtne
(18-11-2019, 10:46 AM)hulgus Kirjutas: Tundub, et peab varasemad Omniva´t kiitnud read kustutama.
Reede hommikul, 9.25 läks pakk seina. Laupäeva hommikuks 8.20 on pakk 50km eemal seina ladustatud ja sellega asi piirdub. Sõnumit saaja pole saanud ja tänahommikune kontrollkõne Omnivasse kinnitas seda. Süsteem ei ole sms saatnud ja klienditugi ei oska muud öelda, kui et süsteemi viga ja saatis uue sms-i. Saaja ei ole ikka kätte saanud, ootab... tel. numbrid kontrollitud ok.
(03-12-2019, 22:49 PM)Aare R. Kirjutas: Aga Omniva puhul tekib küll küsimus, et kuidas selline üritus toimida saab, arvestades nii laialdast negatiivset vastukaja.Riigiasutus saab, erafirma oleks ammu ära sussanud...
(03-12-2019, 22:49 PM)Aare R. Kirjutas: Aga Omniva puhul tekib küll küsimus, et kuidas selline üritus toimida saab, arvestades nii laialdast negatiivset vastukaja.
(28-11-2019, 21:34 PM)kalleb Kirjutas:veel üks kiun omnivale.(18-11-2019, 10:46 AM)hulgus Kirjutas: Tundub, et peab varasemad Omniva´t kiitnud read kustutama.
Reede hommikul, 9.25 läks pakk seina. Laupäeva hommikuks 8.20 on pakk 50km eemal seina ladustatud ja sellega asi piirdub. Sõnumit saaja pole saanud ja tänahommikune kontrollkõne Omnivasse kinnitas seda. Süsteem ei ole sms saatnud ja klienditugi ei oska muud öelda, kui et süsteemi viga ja saatis uue sms-i. Saaja ei ole ikka kätte saanud, ootab... tel. numbrid kontrollitud ok.
Smartpostil on uus tase .
Tahad saada XL kapi suurust pakki aga see ei pruugi õnnestuda isegi kümnendal korral sest mingid firmad topivad oma pakid kõik ühte kõige suuremasse kappi ja kogu moos
Klienditeenendus varem ikka toimis aga momendil tundub olevat ainult ooteliin kuskohast mingit abi pole loota
(28-11-2019, 21:34 PM)kalleb Kirjutas:(18-11-2019, 10:46 AM)hulgus Kirjutas: Tundub, et peab varasemad Omniva´t kiitnud read kustutama.
Reede hommikul, 9.25 läks pakk seina. Laupäeva hommikuks 8.20 on pakk 50km eemal seina ladustatud ja sellega asi piirdub. Sõnumit saaja pole saanud ja tänahommikune kontrollkõne Omnivasse kinnitas seda. Süsteem ei ole sms saatnud ja klienditugi ei oska muud öelda, kui et süsteemi viga ja saatis uue sms-i. Saaja ei ole ikka kätte saanud, ootab... tel. numbrid kontrollitud ok.
Smartpostil on uus tase .
Tahad saada XL kapi suurust pakki aga see ei pruugi õnnestuda isegi kümnendal korral sest mingid firmad topivad oma pakid kõik ühte kõige suuremasse kappi ja kogu moos
Klienditeenendus varem ikka toimis aga momendil tundub olevat ainult ooteliin kuskohast mingit abi pole loota